Mijn haar is blond, rond deze tijd is het donkerblond met een rode gloed. In de winter word het altijd donkerder.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:25 schreef Queen_Bee het volgende:
In je fobo is toch bruin? Ziet er weluit
ow nee dat was PeZu geloof ik..Een wii is een nintendoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:33 schreef Queen_Bee het volgende:
Je fobo lijkt wel heel donker
Wat is een wii
Zitten is erg vervelend, ik neem steeds andere posities aanMaar k mocht de laptop niet gebruiken zodat ik even kon gaan liggen
Noooooooooooooo
Terwijl dat ding niet eens gebruikt wordt
Ja dat was met kerst bij oma die ontzettend veel lampjes heeft branden waar geen licht uitkomt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:33 schreef Queen_Bee het volgende:
Je fobo lijkt wel heel donker
Wat is een wii
Zitten is erg vervelend, ik neem steeds andere posities aanMaar k mocht de laptop niet gebruiken zodat ik even kon gaan liggen
Noooooooooooooo
Terwijl dat ding niet eens gebruikt wordt
en ik ben er net uit..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 03:02 schreef tho_Omas het volgende:
Ik lig in mijn eigen bed.
Als je nuchter bent is er niet veel aan nee.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:57 schreef Piovan het volgende:
Carnaval sucks cock. De ganse dag die tering muziek
Why why woon ik naast een camping/feestzaal.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:59 schreef Tyler..Durden het volgende:
Carnaval, als je daar geen portie kip mee naar huis kan nemen dan lukt het nergens...
Al een baan gevonden, of moet ik je alvast gaan adverteren achter het station?quote:
quote:
De steegjes vallen wat tegen, dus doe dat maar jaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:51 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Al een baan gevonden, of moet ik je alvast gaan adverteren achter het station?
* Tyler..Durden zit Q-B op de APK-keuringquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
De steegjes vallen wat tegen, dus doe dat maar ja
Goed doorgesmeerde motor dus?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:04 schreef Tyler..Durden het volgende:
Rijdt goed, alleen wat olie verversen.
wat ben je ook een stiekemerd, ruiken ze dat niet dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:37 schreef maaike1987 het volgende:
net even stiekum een sigaret gerookt onder werktijdmag eigenlijk niet maar was het zo zat
![]()
schaakmatquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:42 schreef Piovan het volgende:
dam
dijkquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:42 schreef Piovan het volgende:
dam
ub3rp@wnd4m.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:49 schreef Stommie het volgende:
heeft zo'n dubbele dam (je weets, wanneer je 2 op elkaar hebt) ook een naam?
of heet dat superdam![]()
Das een made dam. Een wiseguy. Draagt z'n geld in een klip, broeken nooit van spijkerstof en draagt nooit een snor. Capiche?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:49 schreef Stommie het volgende:
heeft zo'n dubbele dam (je weets, wanneer je 2 op elkaar hebt) ook een naam?
of heet dat superdam![]()
3 bier.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:56 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Das een made dam. Een wiseguy. Draagt z'n geld in een klip, broeken nooit van spijkerstof en draagt nooit een snor. Capiche?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |