Ja dat zal ook wel schelenquote:Op maandag 19 februari 2007 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
Minder Fok!en als je hoofdpijn hebt.
hahaa vergeven!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:30 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja sorry, hoe kon ik ooit denken dat ik dáár iets te zoeken hebIk moet de rug niet toekeren naar mn thuis
Please forgive me, I dont know what I did
Please forgive me, I cant stand when I sit
ja eigenlijk wel, maar dat is zon vreemde ziekte.. ik roep altijd om 23.00 dat ik naar bed ga.... Zelden dat ik rond die tijd ook in bed lig.quote:
Is heel besmettelijk, schijnt..quote:Op maandag 19 februari 2007 23:32 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel, maar dat is zon vreemde ziekte.. ik roep altijd om 23.00 dat ik naar bed ga.... Zelden dat ik rond die tijd ook in bed lig.
Daar heeft Pezu ook hoofdpijn van gekregen waarschijnlijkquote:
Begint bij mij ook te bonken ja....moet echt gaan, slaapze...quote:Op maandag 19 februari 2007 23:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Daar heeft Pezu ook hoofdpijn van gekregen waarschijnlijk
Ja? dat meen je niet.. Slaap lekker!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:38 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Begint bij mij ook te bonken ja....moet echt gaan, slaapze...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil stiekum nog één post hierna om op 11000 te komen..quote:
ik testte of ik ook kon fokken op mijn wiiquote:Op maandag 19 februari 2007 23:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik wil stiekum nog één post hierna om op 11000 te komen..Om dan vredig te kunnen gaan slapen
![]()
super!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik testte of ik ook kon fokken op mijn wii
het werkt!
Slaap je nu vredig?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik wil stiekum nog één post hierna om op 11000 te komen..Om dan vredig te kunnen gaan slapen
![]()
De meeste muziek is goed! Maakt mij niet veel uit.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh, Toy Dolls ken ik wel
Maar doe mij maar The Distillers of the Ramones, of Sex Pistols
Nee als je last van je rug hebt ligt het ook niet lekker.nieuw matras nodig?quote:
Ik zit eraan te denken om er van alles in te gooien.. mijn haar is veel te lang.. eerst een kilometer eraf en dan alle kleuren erin mikken maja achteraf zal je zien dat het verschrikkelijk is.quote:
oow ben je ongesteld? hahaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:14 schreef Queen_Bee het volgende:
Mn onderrug, die doet erg pijnEn mn buik dus
wat durf j eneitquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:14 schreef oranjekoek het volgende:
duss ik durf niet.. ik ben een hele grote bange kip
Dan zal je wel iets verrekt hebben ofzo.... verkeerd gelegen vannacht... of gezeten of zware dingen getild... het kan van alles zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:15 schreef Queen_Bee het volgende:
Nee, en du urt nog 4 dagen tot die moet komen. Zo ver van te voren voel k da anders nooit
MIjn haar in alle kleuren te laten verven. Ik heb het een keer odd laten doen.. AAAAAAAAAAAARGH echt verschrikkelijkquote:
ja nooit weer dus... Als ik het bruin maak word mijn gezicht te bleek, rood lijk ik ziek te zijn hahaha dus misschien alle kleuren... hmm..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:20 schreef Queen_Bee het volgende:
HAHAHA ik heb mn haar ook es rood gemaakt, na mn punk periode hè. Wel toffe roodMaar
Mijn haar is blond, rond deze tijd is het donkerblond met een rode gloed. In de winter word het altijd donkerder.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:25 schreef Queen_Bee het volgende:
In je fobo is toch bruin? Ziet er weluit
ow nee dat was PeZu geloof ik..Een wii is een nintendoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:33 schreef Queen_Bee het volgende:
Je fobo lijkt wel heel donker
Wat is een wii
Zitten is erg vervelend, ik neem steeds andere posities aanMaar k mocht de laptop niet gebruiken zodat ik even kon gaan liggen
Noooooooooooooo
Terwijl dat ding niet eens gebruikt wordt
Ja dat was met kerst bij oma die ontzettend veel lampjes heeft branden waar geen licht uitkomt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:33 schreef Queen_Bee het volgende:
Je fobo lijkt wel heel donker
Wat is een wii
Zitten is erg vervelend, ik neem steeds andere posities aanMaar k mocht de laptop niet gebruiken zodat ik even kon gaan liggen
Noooooooooooooo
Terwijl dat ding niet eens gebruikt wordt
en ik ben er net uit..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 03:02 schreef tho_Omas het volgende:
Ik lig in mijn eigen bed.
Als je nuchter bent is er niet veel aan nee.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:57 schreef Piovan het volgende:
Carnaval sucks cock. De ganse dag die tering muziek
Why why woon ik naast een camping/feestzaal.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:59 schreef Tyler..Durden het volgende:
Carnaval, als je daar geen portie kip mee naar huis kan nemen dan lukt het nergens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |