nee dan voel ik met net een meeloperquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:48 schreef murp het volgende:
PeZu? kan je de OP vernieuwen? ik heb mn foto erbij gezet
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dan voel ik met net een meeloper![]()
all the shit you fake comes back to hunt youquote:
oooh jaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:54 schreef Tezz het volgende:
Tralalalalalala ik mag bijna op vakantie
tja, ik ben gewoon eerlijk....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
all the shit you fake comes back to hunt you
maarja, ik ken je prive natuurlijk niet, dwz dat je best een toffe peer kan zijn....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik las lelijkquote:
ja eerlijk waarquote:
hoiquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Gezeliig hier
maar ik zal altijd lief doen hoor, het is niet dat ik je uitkots ofzo...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja eerlijk waar
![]()
ik vond murp eerst ook wel lief maar naar gisteren niet meer![]()
stuur maar naar mij door...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:59 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja verdomme Murp, met ik een beetje ruzie gaan zitten maken om jouw ava
ja best wel volgens mijquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Gezeliig hier
murp is met een KLEINE m.............(snel, een edit, anders wordt ie weer boos)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:59 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja verdomme Murp, met ik een beetje ruzie gaan zitten maken om jouw ava
ik vond het gewoon niet waarquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:00 schreef murp het volgende:
[..]
maar ik zal altijd lief doen hoor, het is niet dat ik je uitkots ofzo...
de ruziezoekster druipt al afquote:
zullen we er over praten dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vond het gewoon niet waar![]()
ik zit er ook niet echt mee maar ik vond dit toch wel een leuk moment om te back fire-en zeg maar
![]()
Nee, verdomme. Murp is t voor mij, dat weet hij, en hij leert er maar mee levenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
murp is met een KLEINE m.............(snel, een edit, anders wordt ie weer boos)
ik zag het al...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
murp is met een KLEINE m.............(snel, een edit, anders wordt ie weer boos)
ga jij steeds maar shift indrukken hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee, verdomme. Murp is t voor mij, dat weet hij, en hij leert er maar mee leven
uhm lieve murpquote:
Wat komt er op je jagen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja tegenwoordig wordt er heel wat afgerelt op fokquote:
Zou t met jou in verbinding staanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja tegenwoordig wordt er heel wat afgerelt op fok
overal waar ik kom zie ik relletjes
![]()
nee ik ben gewoon een meeloperquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:18 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zou t met jou in verbinding staan![]()
quote:
jaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:21 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar nu iemand met verstand van Fok, waarom staat deze ava ook als mn fobo ava?
Omg, is ze nog bezigquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:21 schreef murp het volgende:
quote:
Op 16-02-2007 11:16 schreef Icicle
Je mag werk waar copyright op rust niet publiceren. Uploaden is hetzelfde als publiceren.
maar dat is eigenlijk hun eigen schuld, er zijn genoeg site's waarbij je de afbeeldingen niet kan kopieeren of opslaan, dus dit gebeurd al heel lang zo dat mensen ze gewoon gebruiken... davianart verdiend gewoon aan de posters/ ansichtkaarten en dergelijke en zouden het helemaal niet erg vinden al 2 fok usertjes een paar plaatjes gebruiken
bijna niemand weet dat dit ook van die site afkomt.
nu laat ik het rusten en hoop dat jij nog een fijne dag heb...
ik zal je niet meer lastig vallen en dat moet je bij queen- bee ook niet meer doen..
bye..
Wat belachelijk, bij instellingen staat mn andere nog gewoonquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:22 schreef murp het volgende:
[..]
javolgens mij is dat sinds een paar dagen ja..
pcies en niet klikbaar laten maken....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Omg, is ze nog bezigLAten we nu maar gewoon negeren
Als ze niet willen dat er iets me die fotos gedaan wordt zetten ze t maar niet online
it's not a bug, it's a featurequote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:22 schreef murp het volgende:
[..]
javolgens mij is dat sinds een paar dagen ja..
Jezus, is het weer zo ver?quote:
en het zijn nog niet eens haar eigen foto's die verkleint zijn tot ava formaat, waar ze zich zo druk over maaktquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jezus, is het weer zo ver?
Het is onzin, je kunt alles van internet plukken wat je wil en als de fotograven dat niet willen, moeten ze de boel maar beveiligen.
Amateurfotograven.
Dat jaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jezus, is het weer zo ver?
Het is onzin, je kunt alles van internet plukken wat je wil en als de fotograven dat niet willen, moeten ze de boel maar beveiligen.
Amateurfotograven.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
en het zijn nog niet eens haar eigen foto's die verkleint zijn tot ava formaat, waar ze zich zo druk over maakt
get a life ofzo
ook dat!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:31 schreef Misstique het volgende:
In plaats van dat ze zich vereerd voelen dat mensen het willen gebruiken voor dit soort doeleinden.. Is toch goeie reclame voor ze?
.
Die is eng.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:31 schreef murp het volgende:
[..]
[afbeelding]
misschien is zij dat wel
mocht dat zo zijn dan had ik liever dat het bloed echt wasquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:31 schreef murp het volgende:
[..]
[afbeelding]
misschien is zij dat wel
Moeten we dalijk de namen erbij zettenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:31 schreef Misstique het volgende:
In plaats van dat ze zich vereerd voelen dat mensen het willen gebruiken voor dit soort doeleinden.. Is toch goeie reclame voor ze?
.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
mocht dat zo zijn dan had ik liever dat het bloed echt was
ik ben volwassenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:33 schreef murp het volgende:
bericht terug gehad:
Ik waardeer het dat je tenminste op een volwassen manier de discussie met me aangaat!
Het gaat niet om het copyright van deviantART, maar om dat van de kunstenaar in kwestie. Onder elke afbeelding is dat copyright te vinden, ook onder de afbeeldingen die jullie gebruikt hebben.
Jullie hebben redelijk bekende afbeeldingen gebruikt, die door menig deviantART bezoeker herkend zal worden.
Wees liever zelf creatief dan het werk en inspanning van iemand anders te gebruiken tegen de regels in.
Voor jou ook een fijne dag, geniet van het weer
Grtz!
Zomg, nee zij getuigt van volwassenheidquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:33 schreef murp het volgende:
bericht terug gehad:
Ik waardeer het dat je tenminste op een volwassen manier de discussie met me aangaat!
Het gaat niet om het copyright van deviantART, maar om dat van de kunstenaar in kwestie. Onder elke afbeelding is dat copyright te vinden, ook onder de afbeeldingen die jullie gebruikt hebben.
Jullie hebben redelijk bekende afbeeldingen gebruikt, die door menig deviantART bezoeker herkend zal worden.
Wees liever zelf creatief dan het werk en inspanning van iemand anders te gebruiken tegen de regels in.
Grtz!
Welnee! Ik zet toch ook niet bij mn icon "met dank aan Prince en Happy Feet, all rights reserved, copyright, copyright, copyright, blablabla" neer?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Moeten we dalijk de namen erbij zetten
Niet dat ik het van plan wasquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Welnee! Ik zet toch ook niet bij mn icon "met dank aan Prince en Happy Feet, all rights reserved, copyright, copyright, copyright, blablabla" neer?
Niet meer reageren, ik kaart dit ff achter aan, okay?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:33 schreef murp het volgende:
bericht terug gehad:
Grtz!
kquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet meer reageren, ik kaart dit ff achter aan, okay?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
echt bloed heh niet haar bloedquote:
Die zijn er dan ook niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:03 schreef PeZu het volgende:
en reageert niet op goede argumenten
sarcasme my dear mappyquote:
Ja, is goed hoor! Laat je me even weten hoe verder? Dank.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heet jij Murpquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:48 schreef Icicle het volgende:
[..]
Ja, is goed hoor! Laat je me even weten hoe verder? Dank.
nee, ik had de was mand vast en wou naar buiten lopen , schaaf ik mn middelvinger langs de muur....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Is het weer die tijd van de maand?
Steek m dan ook niet op naar die zielige omaatjesquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:49 schreef murp het volgende:
[..]
nee, ik had de was mand vast en wou naar buiten lopen , schaaf ik mn middelvinger langs de muur....
Uiteraard zal ik jullie alledrie informeren zodra ik duidelijkheid hieromtrent heb.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:48 schreef Icicle het volgende:
[..]
Ja, is goed hoor! Laat je me even weten hoe verder? Dank.
Mag ik eerst?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Uiteraard zal ik jullie alledrie informeren zodra ik duidelijkheid hieromtrent heb.
bedaNKTquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Uiteraard zal ik jullie alledrie informeren zodra ik duidelijkheid hieromtrent heb.
ja, ik neem het even mee naar achterenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:50 schreef PeZu het volgende:
oh noes
mijn ava bevat ook ge-copyright materiaal
ga je me nu ook aangeven?
Ik heb vanaaf pas antwoord denk ik hoor, tis rustig achter.quote:
pas je wel opquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb vanaaf pas antwoord denk ik hoor, tis rustig achter..
wie wacht er mee?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat is de vraagstelling eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:54 schreef Misstique het volgende:
heus welquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:23 schreef Queen_Bee het volgende:
Niks. Ik zei niks.
Moet je niet zoveel F5'en.quote:
kan je dat niet skippen dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:20 schreef Zeurberus het volgende:
![]()
Zometeen 2 uur reizen voor 1 uurtje school![]()
Is Tezz al weg eigelijk?
Ze zou de playmobile nog dumpen hier![]()
Fijne vakantie Tezzquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:49 schreef Tezz het volgende:
Hey there ! Tezz is nu weg! Husband is de auto in aan het pakken en ik post nog even een laatste berichtje, tjeezus, ik begin nu al te trillen van de afkickverschijnselen. Dat wordt wat, een hele week FOK!
QB & Pezu & murp: geen ruzie meer maken (want ik moet weg en ik kan niet mee rellen)
Zeur: de playmobiel ligt in de hoek en neem ik niet mee, dus be my guest
Pio: graag een doos nonnevotten bezorgen in de Ardennen
en de rest: toedels!
doeiquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:49 schreef Tezz het volgende:
Hey there ! Tezz is nu weg! Husband is de auto in aan het pakken en ik post nog even een laatste berichtje, tjeezus, ik begin nu al te trillen van de afkickverschijnselen. Dat wordt wat, een hele week FOK!
QB & Pezu & murp: geen ruzie meer maken (want ik moet weg en ik kan niet mee rellen)
Fijne vakantie Tezz !quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:49 schreef Tezz het volgende:
welke? en zou je normaal willen praten?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:23 schreef Piovan het volgende:
wtf bbq
ik heb 3 neue films yes yes yes yes yes yes yes
Movie pakquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:24 schreef murp het volgende:
[..]
welke? en zou je normaal willen praten?
o, ik dacht nieuwe filmsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:26 schreef Piovan het volgende:
[..]
Movie pak
voor 15 oiro
- Ik know what you did last summer
- I still know what you did last summer
- I always know what you did last summer
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:30 schreef Piovan het volgende:
Piovan - live aus lolburg zegt:
oder du gehst ein fahrrad kuppen
En dan blokt ie me
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:10 schreef Piovan het volgende:
KICKKCIKCICKICICKCIKCKICKCIKCICIKCICKICKCICKICKCIKCICCKICICkCKCIIKICK
Kun je ophouden met dit soort nutteloze posts?quote:
Ik kicktequote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kun je ophouden met dit soort nutteloze posts?
Na 10 minuten stilte? Onnodig en puur postkrikken.quote:
bedankt voor de PM...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Na 10 minuten stilte? Onnodig en puur postkrikken..
Wellcomequote:
Ahuh.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:23 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb iets van 30 plaatjes, straks komen ze alle 30
Iets met treinen ovzow.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:30 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat is kuppen
iets met kup-a-soepquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:30 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat is kuppen
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:45 schreef TheSorrow het volgende:
Aangenomen als koerier!![]()
Vanaaf kk dikke damp daarop roken
Oud?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:52 schreef Piovan het volgende:
Grtz!!
nou nisk gewoon, je lijkt zo..quote:
zegt degene die er mee begint en gaat klikkenquote:
Alweerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:20 schreef Piovan het volgende:
Je pwnd mij.
piowned!quote:
ben je nieuw?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:22 schreef murp het volgende:
hoi
Had je een ego?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:24 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ja![]()
Mijn ego krimpt met het uur hier.
en ze heeft alle berichten in haar FB gewist...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:24 schreef Queen_Bee het volgende:
Icicle, hoe kunnen wij nu ooit een gesprek beginnen als jij na 1 bericht weer weg gaat?
Serious?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:24 schreef murp het volgende:
[..]
en ze heeft alle berichten in haar FB gewist...
En al die geile mailtjes zeker ookquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:24 schreef murp het volgende:
[..]
dat doe je alleen maar als je weet dat ioedereen het toch swel met je eens isquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:24 schreef murp het volgende:
[..]
Als het nu nuttig was wat je te zeggen had..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:24 schreef murp het volgende:
[..]
likewise!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:26 schreef Icicle het volgende:
[..]
Als het nu nuttig was wat je te zeggen had..
anders ga je naar TRU en ga je hier lekker wegquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:26 schreef Icicle het volgende:
[..]
Waar maak je je druk omquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:26 schreef Icicle het volgende:
[..]
Heb je de makers al gemailed?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:26 schreef Icicle het volgende:
[..]
met veel bloed graagquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:28 schreef Queen_Bee het volgende:
Eh Murp, maak eens een deviant ava voor Pezuzuz
Zal ik alle Deviant fotos die k heb eens psten?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:29 schreef PeZu het volgende:
*pakt de zoute sticks erbij*
relluh relluh!
[afbeelding]
meeloperquote:
*stopt de zoute sticks weer weg*quote:
die zijn kei lief en zouden het goed dan als avaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bloed voor Pezuzuuz
zullen we eerlijk delenquote:
Ik ben zo lief dat je ze van mij allemaal mag, mits ikquote:
zomg zo liefquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ben zo lief dat je ze van mij allemaal mag, mits ik
http://i15.tinypic.com/450qvef.jpg
http://i15.tinypic.com/42tghua.jpg
http://i13.tinypic.com/2a6p7uu.jpg
erbij krijgMurp? Svp?
![]()
![]()
Oh, en dat ei dat ik er al in heb mag er dan wel uit. Wat is t eik? t lijkt n ei
Snap je nu waarom we deviant met emo linken?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:46 schreef Misstique het volgende:
Wat een enge plaatjes.
nee ze zijn juist kei liefquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:46 schreef Misstique het volgende:
Wat een enge plaatjes.
Stiekem vind ik het wel mooi, en k ben geen eens emo, echt neit1!4214`1#!quote:
waar, waar, ik hoor jequote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het wel mooi, en k ben geen eens emo, echt neit1!4214`1#!
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:46 schreef Misstique het volgende:
Wat een enge plaatjes.
Ja, hilarischquote:
Oh, is het een wedstrijdje?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, hilarischMaar mods staan aan onze kant, niet de jouwe
![]()
Ehm, nee. Twee meningen met betrekking tot FOK. And you were wrongquote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ehm, nee. Twee meningen met betrekking tot FOK. And you were wrong![]()
Ja hoorquote:
In je PM zei jij dat je er niets mee te maken hebt nee, toen Misstique ons erop wees dat jij jouw gelijk niet zou krijgen. Maar ik dacht dat je misschien toch the guts had om je eerdere berichten en bedreigingen door te zettenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:03 schreef Icicle het volgende:
[..]
Had je mijn pm niet begrepen? Geeft niet.
Misstique schreef niet over gelijk krijgen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
In je PM zei jij dat je er niets mee te maken hebt nee, toen Misstique ons erop wees dat jij jouw gelijk niet zou krijgen. Maar ik dacht dat je misschien toch the guts had om je eerdere berichten en bedreigingen door te zetten.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:06 schreef Icicle het volgende:
[..]
Misstique schreef niet over gelijk krijgen.
En ik dreig niet, ik informeer.
Wat dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:06 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Fine.
Zeggen dat je gaat klikkenIs niet alleen informeren
.
quote:
Is toch best dreigen, vind je niet?quote:Icicle Gepost op 16-02-2007 om 10:33 pm Bericht citeren
Graag gedaan!
Ik zal ook even een melding maken bij betreffende fotografen, geen probleem.
hie rnog een feit:quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:10 schreef Icicle het volgende:
Ik geef geen mening, ik geef feiten.
Oprotten muts.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:10 schreef Icicle het volgende:
Dus zou dat melden een feit zijn, wat je niet doet. Wat wordt dat danquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:10 schreef Icicle het volgende:
Nee, nogmaals.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
[..]
Is toch best dreigen, vind je niet?
Agreed.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
hie rnog een feit:
je lijkt op een vogel
Ik zit al hevig mijn puddingsbuks te ontladen, wat jij?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:14 schreef Piovan het volgende:
Ik heb een harde rakker van jullie gepraat. Ga door.
Op zon hoofd?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:15 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik zit al hevig mijn puddingsbuks te ontladen, wat jij?
Doe het nu maar..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wat, je weet niet wat het betekent?
Ik voel wel iets aankomen, maar ik hou hem even onder bedwang.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:15 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik zit al hevig mijn puddingsbuks te ontladen, wat jij?
Oh ja, svp, doe datquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:18 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Hoezo?.
Heb je liever dat ik hem op de jouwe ontlaad?
Sorry, ga maar weer verder met zandkutterige stokpaardje daar.quote:
Oh, nu pas had je weer iets verzonnen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:21 schreef Icicle het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je 'bedreigen' hebt opgezocht?
piowned againquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:21 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Haha, je verneukt Piovans orgasme.
You go girl.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:22 schreef Queen_Bee het volgende:
En neuk nu maar iemand met aids en laat ons met rust
Zo deed je niet voorkomen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, nu pas had je weer iets verzonnen?
Nee, zoals ik al zei, ik ben bekend met de term.
vette paintquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:16 schreef PeZu het volgende:
ik heb ook even wat opgezocht!
[afbeelding]
Ja, en jij doet je voor als intellect maar er komt niets zinnigs uit, hoor je mij ook niet overquote:
Is het nu zo moeilijk voor jullie om eindelijk eens te leren dat het sowieso is?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:25 schreef Stommie het volgende:
trouwens zowiezo vette shit dit, zo kan ik mn laatste half uur werken doorkomen
![]()
mijn paint skills zijn topquote:
zowiezo moeilijk, jeweetquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Is het nu zo moeilijk voor jullie om eindelijk eens te leren dat het sowieso is?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Is het nu zo moeilijk voor jullie om eindelijk eens te leren dat het sowieso is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |