Als er in CUL niet gepost wordt dan maar naar KULquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
en u heeft helemaal gelijk!
Mijn favo forum is en blijft CUL, maar daar wordt niet zo heel veel gepost op het moment. Ik houd het vandaag toch niet lang meer vol denk ik, ga dadelijk plat.
Precies..........en ik ben niet van het type rustig-aan-doen. Tenzij mijn huis schoon is, mijn koelkast gevuld, mijn werk niet opgestapeld op tafel ligt en er verder niemand in huis is (zoals nu!!!) Dan wil ik wel eens een dvd-tje kijken of een uurtje internetten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:13 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Als er in CUL niet gepost wordt dan maar naar KULEn ja, doe rustig aan hè !
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Precies..........en ik ben niet van het type rustig-aan-doen. Tenzij mijn huis schoon is, mijn koelkast gevuld, mijn werk niet opgestapeld op tafel ligt en er verder niemand in huis is (zoals nu!!!) Dan wil ik wel eens een dvd-tje kijken of een uurtje internetten.
een uurtje maarquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Precies..........en ik ben niet van het type rustig-aan-doen. Tenzij mijn huis schoon is, mijn koelkast gevuld, mijn werk niet opgestapeld op tafel ligt en er verder niemand in huis is (zoals nu!!!) Dan wil ik wel eens een dvd-tje kijken of een uurtje internetten.
ja inderdaad. Een doe-niets vakantie.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:18 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Het wordt dan ook een doe-vakantie ?
gelukkig maar...de boog kan niet altijd gespannen staanquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja inderdaad. Een doe-niets vakantie.
kee dam!quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja na dat uur begint er weer een nieuw uur
Truste ! Hoe laat ga je ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:26 schreef Tezz het volgende:
ik ga er van tussen voor vandaag.....plat! Morgen nog ff en dan ........ off I go!
wat de kloon zegtquote:
Ik hou ff een break qua smoken trouwensquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:18 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ja johFBI files gekeken
Pokeren
Have funquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:36 schreef opgebaarde het volgende:
Heb het heulemaal gehad met partypoker...
Nu maar ff tas inpakken en masturberen
Beetje gemalen glas in je hand doet wonderen mischienquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:39 schreef opgebaarde het volgende:
Hm, na 16 keer is er altijd zo weinig aan, punt ligt ongeveer op 12
Maar zoals de grote Oebiedoebie altijd zei: braw si mahlis kapa tongeah
Net zoals iets als: vorral doorrrrgaahn
Spankey, alles goed ?!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:20 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Groetjes aan opgebaarde en BeeDee![]()
![]()
Ja, is okee, ga alleen bijna afsluiten voor vandaagquote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Er is contact!!!![]()
![]()
BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee![]()
Ja goed man, hoe is het met jou?!
Het is ook alweer laat he, ik ga er zo ook maar mijn nest opzoeken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:28 schreef BeeDee het volgende:
Ja, is okee, ga alleen bijna afsluiten voor vandaag![]()
Normale mensen stoppen niet zo vroeg, maar ja we zijn watjes, doe je niets aanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het is ook alweer laat he, ik ga er zo ook maar mijn nest opzoeken.
In mijn ritme is het nu de vooravond. Ik denk, ik ga eens vroeg.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:32 schreef BeeDee het volgende:
Normale mensen stoppen niet zo vroeg, maar ja we zijn watjes, doe je niets aan![]()
Chill, rook ze. Bedankt voor het melden, raak altijd bezorgd wanneer ik niet weet waar je bent.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:34 schreef BeeDee het volgende:
Ik ga nog ff een peuk doen. Da's buiten je weetz...
I know..vandaarquote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Chill, rook ze. Bedankt voor het melden, raak altijd bezorgd wanneer ik niet weet waar je bent.![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:43 schreef Tyler..Durden het volgende:
Murp, nu je toch op de UI-tour bent. Kan je niet een mooie frisse penis in de mijne laten flitsen?
Als vriendendienst vanwege die bebloede dildo.
so?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:29 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh en
Gepost op 16-02-2007 om 09:15 pm Bericht citeren
Volgens mij is het niet toegestaan om beelden van DeviantART te gebruiken voor een avatar.
Stomme kut
Dat ze een stmme kut is dat ze dat in mn fobo zetquote:
ik ga effe kieken..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat ze een stmme kut is dat ze dat in mn fobo zet![]()
so so sadquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Graag gedaan!
Ik zal ook even een melding maken bij betreffende fotografen, geen probleem.Zomg
moeten ze die plaatjes maar niet klikbaar maken, rellen met devianart...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Graag gedaan!
Ik zal ook even een melding maken bij betreffende fotografen, geen probleem.Zomg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |