Maar..maar, ik ben hier al sinds het 1e uur!quote:
let maar niet op hem hoorquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar..maar, ik ben hier al sinds het 1e uur!![]()
Ik ben jullie passiefe vriend!
murpquote:
ik ben in een ander topic al aan het proberen om uit te vogelen wat die naam nou precies betekent maar hij wil niets zeggen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:19 schreef Broekpaling het volgende:
Ik vind 'murp' echt een mod-naam.
![]()
![]()
Sorry, was even aan het chatten.quote:
ooh skiën zekerquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sorry, was even aan het chatten.![]()
HOI TEZZ!![]()
Tezz gaat op vakantie!Tezz gaat op vakantie!
Tezz gaat op vakantie!
Tezz gaat op vakantie!
![]()
chatterdechat daar begin ik niet aan hoor. Ik heb wel msn maar doe het werkelijk bijna nooit meer!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sorry, was even aan het chatten.![]()
HOI TEZZ!![]()
Tezz gaat op vakantie!Tezz gaat op vakantie!
Tezz gaat op vakantie!
Tezz gaat op vakantie!
![]()
mjeh maar het is daar wel een beetje weer danquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:32 schreef Tezz het volgende:
Ja Tezz mag een hele week weg! Maar ik ga maar naar de Ardennen en daar ligt geen sneeuw...
Hetzelfde als hier. Normaal ligt er in die streek ALTIJD sneeuw rond deze periode. Wij de kinderen blij gemaakt dat ze mochten sleeen en sneeuwballen mochten gooien., nou, er zal hooguit een druk regen vallen maar GEEN sneeuw....quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
mjeh maar het is daar wel een beetje weer dan![]()
Nou en, even lekker erstussenuit!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:32 schreef Tezz het volgende:
Ja Tezz mag een hele week weg! Maar ik ga maar naar de Ardennen en daar ligt geen sneeuw...
so sadquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hetzelfde als hier. Normaal ligt er in die streek ALTIJD sneeuw rond deze periode. Wij de kinderen blij gemaakt dat ze mochten sleeen en sneeuwballen mochten gooien., nou, er zal hooguit een druk regen vallen maar GEEN sneeuw....![]()
ja ben er ook echt aan toe. Voel me kut, mijn rug doet nog steeds berepijn (klote hernia) en ik heb gewoon echt zin om met mijn vrienden een hele week te zuipen! We hebben lekker heeeeeel veel bier en wijn en chips gekocht!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou en, even lekker erstussenuit!
Ik ben best jalours op je hoor!
Ah, leuk!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja ben er ook echt aan toe. Voel me kut, mijn rug doet nog steeds berepijn (klote hernia) en ik heb gewoon echt zin om met mijn vrienden een hele week te zuipen! We hebben lekker heeeeeel veel bier en wijn en chips gekocht!
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah, leuk!![]()
Wel minder van je rug.![]()
Broek hoopt dat Tezz geen last van d'r rug krijgt tijdens de vakantie*
true truequote:Op donderdag 15 februari 2007 22:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maaaaaaaar: bier en wijn en chips en peuken!
succes!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:41 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga ook pleitos, val om van de slaap, en moet er morgen nog vroeg uit ook.![]()
Achja, nog maar 18,5 uur tot het weekend.![]()
trusten!!!!! Ik ga nog maar even verder FOK!-en, moet internet straks een hele week missen...quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:41 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga ook pleitos, val om van de slaap, en moet er morgen nog vroeg uit ook.![]()
Achja, nog maar 18,5 uur tot het weekend.![]()
quote:
nee dat komt omdat ik eten aan het koken was, h aha !quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:47 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je hebt een hernia ! Geen wonder dat ik geen reactie meer kreeg op mijn post over je computerkast..
![]()
![]()
Maargoed...hoi![]()
oke oke ik zal braaf reageren (quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:04 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee, dat schiet niet op zo'n kastje. Een hernia kan je nu helemaal niet gebruiken (wanneer wel trouwens) Ik kan (soms) gelukkig ook nog net op tijd voor het oog mooie, maar nutteloze zaken uit m'n vriendin d'r hoofd praten.
![]()
Nou, ik ben ook weg. Even m'n vriendin van d'r werk halen en dan even lekker makkelijk eten met z'n drieën bij de italiaan.Als je niet meer post voordat je weg gaat, een fijne vakantie toegewenst !
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dat is ook geen porum ! Ik heb dan ook alleen maar een laptop, kan ik op de bank zitten of aan de eettafel.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
oke oke ik zal braaf reageren (): jajajaja ik weet het wij (wij vrouwen) zijn eigenwijs. Liever een mooie kast waar je klote aan zit dan een lelijk bureau in de kamer met een nog lelijkere bureaustoel!
Wat heb je trouwens gegeten bij de Italiaan?
Gezelli! Ik heb maar wat restjes uit de kast getrokken vandaag. Was trouwens ook prima te kanen maar lekker uit eten is beter!quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:02 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee, dat is ook geen porum ! Ik heb dan ook alleen maar een laptop, kan ik op de bank zitten of aan de eettafel.![]()
Ik heb een pizza roma met xtra salami op (tomaat, kaas, ham, salami), m'n vriendin spaghetti inferno en de kleine meid een pizza margherita![]()
GADVERquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:06 schreef PeZu het volgende:
omg ik drink her fuit 2 day peer passievrucht
Restje moesten op tuuk voordat je weggaat.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Gezelli! Ik heb maar wat restjes uit de kast getrokken vandaag. Was trouwens ook prima te kanen maar lekker uit eten is beter!
Tis zo maar rustig hier he!
tis nog best lekker ookquote:
en u heeft helemaal gelijk!quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:08 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Restje moesten op tuuk voordat je weggaat.Af en toe buiten de deur eten moet gewoon
![]()
'T is zeker rustig, maar ik moet zeggen dat ik ook niet altijd zin heb om te posten hier hoor...soms gewoon ff lurken op andere subfora vind ik ook welleens prettig. Of postopkrikken woordspelletjes in MEN![]()
heel lang geledenquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:05 schreef Tezz het volgende:
kijk eens wie we daar hebben, tis onze murp
toen onze murp een murpje was tralalalalalala
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |