quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Pindasaus.Vooral van de Chinese patat boer.
![]()
Ja, die studio technikus opleiding in Hilversum heeft wel een beetje interesse opgewekt, bedankt!quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:33 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Was er nog iets van je gading op die site ?![]()
jij was tog vister?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, die studio technikus opleiding in Hilversum heeft wel een beetje interesse opgewekt, bedankt!![]()
ja...quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:46 schreef Piovan het volgende:
visters vangen in de waters
quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:46 schreef Piovan het volgende:
visters vangen in de waters
Ah, mooi !quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, die studio technikus opleiding in Hilversum heeft wel een beetje interesse opgewekt, bedankt!![]()
geen ideequote:Op donderdag 15 februari 2007 15:53 schreef Piovan het volgende:
ja eee
waar is brootkors hij heef ban maar waar ishij
Ben je dronken ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:53 schreef Piovan het volgende:
ja eee
ik was hem al lang vergetenquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:53 schreef Piovan het volgende:
ja eee
WAt doe jij nu weer hierquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:02 schreef TheSorrow het volgende:
Lekker smokuhhhh
Da's ernstigquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:12 schreef Broekpaling het volgende:
Signaaluitval hierzo, tv heeft opeens geen beeld meer en af en toe moet het internet er ook aan geloven.![]()
Elk nadeel heb z'n voordeelquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Boh, word er niet goed van nu.![]()
Dan maar even m'n gitaar pesten.![]()
Goed..beetje rustig hier. Mja, vanavond mischien.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:39 schreef Tezz het volgende:
kinders kinders hoe ist leven hier?
Ja klopt, maar de kabouters doen het niet en husband heeft vandaag de vakantieboodschappen gedaan (hele klus, we gaan met 8 volwassenen en 7 kinderen) en moet nog werken vannacht dus die had geen tijd. Maar ik ga zometeen (eerst eten koken) lekker op het bankje liggen!quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:43 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Goed..beetje rustig hier. Mja, vanavond mischien.![]()
Uitgepoetst ? Je moet je rug toch een beetje ontzien voor de vakantie ?!![]()
Kutkabouters ook !quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja klopt, maar de kabouters doen het niet en husband heeft vandaag de vakantieboodschappen gedaan (hele klus, we gaan met 8 volwassenen en 7 kinderen) en moet nog werken vannacht dus die had geen tijd. Maar ik ga zometeen (eerst eten koken) lekker op het bankje liggen!
Ja normaal heb ik wel een laptop maar die is van het werk en aangezien ik vakantie heb (joepie!!!!!!) heb ik hem daargelaten!quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Kutkabouters ook !Nou dat zal dan idd wel een hele auto vol geweest zijn. En heb je een laptop ? Kan je iig liggend op de bank fok!ken.
![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja normaal heb ik wel een laptop maar die is van het werk en aangezien ik vakantie heb (joepie!!!!!!) heb ik hem daargelaten!
Dus ik denk dat er vanavond weinig geFOK!t wordt, want pc staat in 'zo'n geweldig mooie ik-sta-leuk-in-de-kamer-maar-je-hebt-er-niets-aan teakhouten computerkastje. En zo'n kutkastje is gemaakt voor en door Indo's, die allemaal klein zijn. Kom ik aan met mijn 1.85 mtr. Zit niet echt lekker. Maar ja, vrouwen he, als het maar mooi is dan mag het!
Ik zo ook douchenquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:27 schreef Broekpaling het volgende:
Gitaargespeeld en gedouched heeft*
Avond!![]()
Mooi weer vandaag!![]()
Zometeen gehaktballen.![]()
Whehe, ik eet zometeen rode kool.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:29 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik zo ook douchen
Rode kool
Aardappels met appelmoes
quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:44 schreef Queen_Bee het volgende:
And then she'd say it's OK I got lost on the way
But I'm a Supergirl and Supergirls don't cry
And she'd say it's allright I got home late last night
But I'm a Supergirl and Supergirls just fly
And then she'd say that nothing can go wrongquote:
Forum Opties | |
---|---|