anders ga je naar TRU en ga je hier lekker wegquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:26 schreef Icicle het volgende:
[..]
Als het nu nuttig was wat je te zeggen had..
Waar maak je je druk omquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:26 schreef Icicle het volgende:
[..]
Heb je de makers al gemailed?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:26 schreef Icicle het volgende:
[..]
met veel bloed graagquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:28 schreef Queen_Bee het volgende:
Eh Murp, maak eens een deviant ava voor Pezuzuz
Zal ik alle Deviant fotos die k heb eens psten?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:29 schreef PeZu het volgende:
*pakt de zoute sticks erbij*
relluh relluh!
[afbeelding]
meeloperquote:
*stopt de zoute sticks weer weg*quote:
die zijn kei lief en zouden het goed dan als avaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bloed voor Pezuzuuz
zullen we eerlijk delenquote:
Ik ben zo lief dat je ze van mij allemaal mag, mits ikquote:
zomg zo liefquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ben zo lief dat je ze van mij allemaal mag, mits ik
http://i15.tinypic.com/450qvef.jpg
http://i15.tinypic.com/42tghua.jpg
http://i13.tinypic.com/2a6p7uu.jpg
erbij krijgMurp? Svp?
![]()
![]()
Oh, en dat ei dat ik er al in heb mag er dan wel uit. Wat is t eik? t lijkt n ei
Snap je nu waarom we deviant met emo linken?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:46 schreef Misstique het volgende:
Wat een enge plaatjes.
nee ze zijn juist kei liefquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:46 schreef Misstique het volgende:
Wat een enge plaatjes.
Stiekem vind ik het wel mooi, en k ben geen eens emo, echt neit1!4214`1#!quote:
waar, waar, ik hoor jequote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het wel mooi, en k ben geen eens emo, echt neit1!4214`1#!
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:46 schreef Misstique het volgende:
Wat een enge plaatjes.
Ja, hilarischquote:
Oh, is het een wedstrijdje?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, hilarischMaar mods staan aan onze kant, niet de jouwe
![]()
Ehm, nee. Twee meningen met betrekking tot FOK. And you were wrongquote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ehm, nee. Twee meningen met betrekking tot FOK. And you were wrong![]()
Ja hoorquote:
In je PM zei jij dat je er niets mee te maken hebt nee, toen Misstique ons erop wees dat jij jouw gelijk niet zou krijgen. Maar ik dacht dat je misschien toch the guts had om je eerdere berichten en bedreigingen door te zettenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:03 schreef Icicle het volgende:
[..]
Had je mijn pm niet begrepen? Geeft niet.
Misstique schreef niet over gelijk krijgen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
In je PM zei jij dat je er niets mee te maken hebt nee, toen Misstique ons erop wees dat jij jouw gelijk niet zou krijgen. Maar ik dacht dat je misschien toch the guts had om je eerdere berichten en bedreigingen door te zetten.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:06 schreef Icicle het volgende:
[..]
Misstique schreef niet over gelijk krijgen.
En ik dreig niet, ik informeer.
Wat dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:06 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Fine.
Zeggen dat je gaat klikkenIs niet alleen informeren
.
quote:
Is toch best dreigen, vind je niet?quote:Icicle Gepost op 16-02-2007 om 10:33 pm Bericht citeren
Graag gedaan!
Ik zal ook even een melding maken bij betreffende fotografen, geen probleem.
hie rnog een feit:quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:10 schreef Icicle het volgende:
Ik geef geen mening, ik geef feiten.
Oprotten muts.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:10 schreef Icicle het volgende:
Dus zou dat melden een feit zijn, wat je niet doet. Wat wordt dat danquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:10 schreef Icicle het volgende:
Nee, nogmaals.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
[..]
Is toch best dreigen, vind je niet?
Agreed.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
hie rnog een feit:
je lijkt op een vogel
Ik zit al hevig mijn puddingsbuks te ontladen, wat jij?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:14 schreef Piovan het volgende:
Ik heb een harde rakker van jullie gepraat. Ga door.
Op zon hoofd?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:15 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik zit al hevig mijn puddingsbuks te ontladen, wat jij?
Doe het nu maar..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wat, je weet niet wat het betekent?
Ik voel wel iets aankomen, maar ik hou hem even onder bedwang.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:15 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik zit al hevig mijn puddingsbuks te ontladen, wat jij?
Oh ja, svp, doe datquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:18 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Hoezo?.
Heb je liever dat ik hem op de jouwe ontlaad?
Sorry, ga maar weer verder met zandkutterige stokpaardje daar.quote:
Oh, nu pas had je weer iets verzonnen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:21 schreef Icicle het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je 'bedreigen' hebt opgezocht?
piowned againquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:21 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Haha, je verneukt Piovans orgasme.
You go girl.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:22 schreef Queen_Bee het volgende:
En neuk nu maar iemand met aids en laat ons met rust
Zo deed je niet voorkomen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, nu pas had je weer iets verzonnen?
Nee, zoals ik al zei, ik ben bekend met de term.
vette paintquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:16 schreef PeZu het volgende:
ik heb ook even wat opgezocht!
[afbeelding]
Ja, en jij doet je voor als intellect maar er komt niets zinnigs uit, hoor je mij ook niet overquote:
Is het nu zo moeilijk voor jullie om eindelijk eens te leren dat het sowieso is?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:25 schreef Stommie het volgende:
trouwens zowiezo vette shit dit, zo kan ik mn laatste half uur werken doorkomen
![]()
mijn paint skills zijn topquote:
zowiezo moeilijk, jeweetquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Is het nu zo moeilijk voor jullie om eindelijk eens te leren dat het sowieso is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |