quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:56 schreef M5 het volgende:
ok ok, dan plaats ik die fipo wel
edit: lul [afbeelding]
Een bokswedstrijd waar geschaatst word is ook saai.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:04 schreef PeuRac het volgende:
ohja, een ijshockey wedstrijd waar nauwelijks gebeukt en gevochten wordt op t veld is saai![]()
nou denk het eigelijk nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een bokswedstrijd waar geschaatst word is ook saai.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:35 schreef Furb het volgende:
hey, zo zag die van mij er ook uit
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Damn, en ik maar dneken dat ik gister een kutdag had
http://content2.totallycrap.com/audio/valentijnsbloemetje/
Awwwwww, ik vind 'm zieligggggggg!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Niet zeuren, bij mij kwam de postbode een koppeling brengen. En het was niet eens voor mezelfquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Die shit lijkt wel staged...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:06 schreef LaCie het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een ongelooflijke kut hoer! en dan ook nog de schuld af willen schuiven.![]()
typisch![]()
![]()
ik zie het somber in als ik de posts eronder leesquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:53 schreef ijsmeis het volgende:
BoJo: FOK!klus 2006 Verkiezing - AANGEPAST! LEZEN!!!
Jij bent toch dol op topics maken?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je vergeet mijn samsung die ik niet meer kan vinden!
Echt nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jij bent toch dol op topics maken?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Echt niet. Voor dat kooktopic heb ik al heul lang geen topic geopend, met uitzondering van die verkiezingen
. En die van en over Alex dan
. En die van M-I-L-F .. enzo. dus.. ahum.. ja kuch!
Het druipt er zo vanaf dat je je de tyfus verveeldquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
NOU EN!
Vond je mijn fotoverslag niet cool dan?
Echt nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het druipt er zo vanaf dat je je de tyfus verveeld
Kusjequote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Echt niet. Ik was heul de dag bezig
.
Wel gave telefoon, k had em nog niet eerder gezien (ook niet gek met zo'n prijs trouwensquote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:12 schreef M5 het volgende:.
weer terug uit hoofddorp.. en daar heb ik 'n baan aangeboden gekregen..per 1 maart.
thnx. volgende week krijg ik te horen op welk project ik terecht kom.. dus nu op zoek naar 'n woonruimtequote:
Gefeliciteerd, nu nog een tankpas voor de Passatquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:12 schreef M5 het volgende:.
weer terug uit hoofddorp.. en daar heb ik 'n baan aangeboden gekregen..per 1 maart.
Wat ga je doen dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Gefeliciteerd M5!
Ik ben vanaf maandag collega van Sjoewe en Googolplexian: fotosoepen voor mn geldEn mn beeldschone collega heeft de zak gekregen
Opel corsa kopen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:07 schreef M5 het volgende:
thnx BaraCuda, Paladijn, Alexxxxx
woonruimte zoeken is idd kut.
en een tank pas zit er helaas niet in![]()
Ruilen dan, rijdt Bara ook weer eens in wat fatsoenlijksquote:
alle objecten die we de laatste paar weken op de foto hebben gezet vrijstaand maken, achtergrond weghalen dus. En bij een regenpak mn gezicht weghalen, want toen was ik zelf modelquote:
dan mag ie wel heel wat bij leggen om te ruilenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ruilen dan, rijdt Bara ook weer eens in wat fatsoenlijks
driften is nog niet zo makkelijk met dat ding van mijquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
feli M5
kunnen we een keer driften met de Sierra en de Passat![]()
Corsa is veule betere wagen als die passatquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ruilen dan, rijdt Bara ook weer eens in wat fatsoenlijks
Met de Sierra alleen is goed genoegquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:53 schreef M5 het volgende:
[..]
driften is nog niet zo makkelijk met dat ding van mij
Dierenbeulquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:14 schreef BaraCuda het volgende:
Alleen sinds ik een heel groot konijn met 90km/h heb geschept werkt m'n temperatuurmetertje niet meer van buitentemp![]()
burnout gaat niet, daarvoor heb ik te weinig vermogen. of te veel grip, ligt er aan hoe je het bekijkt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Met de Sierra alleen is goed genoeg
Dan maken we met jou Passat wel de burnouts
onzin !quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:18 schreef M5 het volgende:
[..]
burnout gaat niet, daarvoor heb ik te weinig vermogen. of te veel grip, ligt er aan hoe je het bekijkt.
thnxquote:
mja, in het weekend zal ik het nog regelmatig onveilig komen maken hoor.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:15 schreef Fugie het volgende:
goedzo m5, kan je eindelijk weer weg uit zeeland
nee, echt niet.quote:
ik kom dan ook alleen voor familie en vrienden... je weet wel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:21 schreef Fugie het volgende:
man als ik hier ooit weg ben zal het wel ff duren eer ik terugkom
tenzij ik in het oosten of brabant terecht kom
nee geen flauw ideequote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:22 schreef M5 het volgende:
[..]
ik kom dan ook alleen voor familie en vrienden... je weet wel.
Die volvo ook hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:26 schreef LaCie het volgende:
ik kan wel met slippende banden wegrijden, heel makkelijk zelfs![]()
Maar das geen burn out![]()
'n echte burnout gaat al helemaal niet met dat ding.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:26 schreef LaCie het volgende:
ik kan wel met slippende banden wegrijden, heel makkelijk zelfs![]()
Maar das geen burn out![]()
jawel maar die ga ik niet missenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:26 schreef M5 het volgende:
[..]
je hebt geen familie en vrienden hier?
ja als ik m'n best doe ookquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die volvo ook hoor3e versnelling in de regen nog steeds
![]()
1 dag en nacht pas.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe lang is ie al weg?
Regelrechte quatsch. Zelfs met m'n Eend kan ik de banden laten gieren !quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:18 schreef M5 het volgende:
[..]
burnout gaat niet, daarvoor heb ik te weinig vermogen. of te veel grip, ligt er aan hoe je het bekijkt.
Je bandjes een beetje laten piepen is nog geen burnout..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
Regelrechte quatsch. Zelfs met m'n Eend kan ik de banden laten gieren !
vertelquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:58 schreef lipje het volgende:
Feli M5, succes met pendelen(woonruimte vinden is een ramp daar)
Enne vandaag maar ff een 6-cilinder de sporen gegeven
nep alfistquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:08 schreef lipje het volgende:
Alfa onder garantie naar de garage gebracht en een 6-cilinder BMW meekrijgen
Dat gaat met een Sierra echt perfect..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:28 schreef M5 het volgende:
[..]
'n echte burnout gaat al helemaal niet met dat ding.
Vergeet je fototoestel nietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:51 schreef LaCie het volgende:
zo maar eens even op zandvoort koekeloeren denk ik
Jou kennende is dat best een OK telefooncam. In dat geval: vergeet niet die functie te gebruikenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:54 schreef LaCie het volgende:
[..]
ik heb alleen nog een telefoon cam![]()
Haalt die knakenbak van je dat wel?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:54 schreef Fugie het volgende:
ik rij te hard op het woonerf volgens al de buren
quattro® vierwielaandrijving. daarmee kun je geen burnout maken, en wielspin bij wegtrekken is alleen mogelijk als je echt veel vermogen/koppel hebt. (193 pk/280 Nm zijn daarvoor niet eens genoeg).quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
Regelrechte quatsch. Zelfs met m'n Eend kan ik de banden laten gieren !
in de tuinquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:19 schreef Alexxxxx het volgende:
De keer dat ik mn banden liet gieren was ik vergeten de handrem er af te doen
heb één keer per ongeluk m'n handrem er een klein beetje er op laten staan, dan krijg ik een irritante pieptoon en op de boordcomputer staat dan "Handbremse Angezogen!"quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:19 schreef Alexxxxx het volgende:
De keer dat ik mn banden liet gieren was ik vergeten de handrem er af te doen
En op je laatste dag met de Passar flink de banden oproken... clutchdumppen en met de handrem er vol op gasgevenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:29 schreef M5 het volgende:
[..]
heb één keer per ongeluk m'n handrem er een klein beetje er op laten staan, dan krijg ik een irritante pieptoon en op de boordcomputer staat dan "Handbremse Angezogen!"
't enige wat ik dan doe is m'n koppelig op rokenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:40 schreef lipje het volgende:
[..]
En op je laatste dag met de Passar flink de banden oproken... clutchdumppen en met de handrem er vol op gasgeven
Hangt er helemaal vanaf met welke 'normale' digicam je die telefooncam mee vergelijkt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Ook al blijf ik vinden dat degene die de telefooncam heeft bedacht een achtelrijke mongool is die waarschijnlijk alleen maar in badhokjes wilde gluren
bij gebrek aan TF zelf de gum maar even gepakt jaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:45 schreef BaraCuda het volgende:
Man man wat een eppo's in je visa project topic alex![]()
Afschieten![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:23 schreef Sjoewe het volgende:
Tijdens de sex met je voet in de cactus terecht komen, die je net daarvoor zo leuk decoratief op het tafeltje aan het voeteneind van het bed hebt geplaatst, is nooit grappig.
En dan daarna heel romantisch je vriendin die met een pincet de naalden uit je tenen trekt terwijl je kermend over het bed heen en weer rolt![]()
Je hebt een PMquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:32 schreef ook_gek het volgende:
Alexxxxx de politie, ambu en brandweer hebben een zeer grote oefening gehad in engeland.
En andere speciale eenheden zoals een speciaal team dat slachtoffers onder het puin vandaan haalt.
Nu was mijn pa er bij en heeft foto's gemaakt. Als je wil kan ik wat overzicht foto's mailen van de voertuigen
die van uit nederland aanwezich waren. Waar onder ladder wagen brandweer den haag, zooi ambu's verdeeld uit heel nederland. Andere brandweer wagens zooi politie wagens en 1 ambu motor.
Ik heb bv een foto waar zo goed als alle voertuigen op staan bij elkaar.
stuur maar een PM als je intresse hebt. Ik zit bijna niet meer op fok namelijk. Heb het te druk en wat andere dingen.
je hebt dan toch een nieuwequote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:19 schreef M5 het volgende:
[..]
't enige wat ik dan doe is m'n koppelig op roken
Mijn nieuwschierigheid wint het (as usual): waar gaat dit over ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Ga voorover gebukt staan, beveel ik je!
Draai je gezicht van me weg
Je gezicht interesseert me niet
Ga voorover gebukt staan
Een tweebenige op alle vier
Ik neem hem mee uit wandelen
Kuierend door de gang, over de vloer
Ik ben teleurgesteld
Nu komt hij vanachteren naar me toe
Honing blijft vastzitten aan de kouseband
Ik ben teleurgesteld, vreselijk teleurgesteld
Ga voorover gebukt staan
De tweebenige is voorover gebukt gaan staan
En in een goed licht gepositioneerd
Laat ik hem zien, wat men doen kan
En ik begin te huilen
De tweevoetige stamelt een gebed
Uit angst, omdat het nog slechter met mij gaat
Probeert hij nog dieper te bukken
Tranen gaan over de rug
Ga voorover gebukt staan...
Ga voorover gebukt staan, beveel ik je!
Draai je gezicht van me weg
Ga nog een keer voorover gebukt staan
Ga voorover gebukt staan...
Tsja, ik zit niet genoeg op CitFo, jij niet op BB, want dan had je het geweten.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Mijn nieuwschierigheid wint het (as usual): waar gaat dit over ?
Hoezo dat nou weerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Sjoewe je bent in meer opzichten dan je denkt de nieuwe Renesite
Met honing ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsja, ik zit niet genoeg op CitFo, jij niet op BB, want dan had je het geweten.
Maar het gaat dus over het vernederen van een vrouw door haar achterlangs te nemen
Rammstein - buck dichquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:23 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Rammstein - buck dich
http://video.google.com/videoplay?docid=-2055072461512956200
Uberhaupt heerlijke muziekquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Populaire meezinger bij lasaulec
Een wat kromme vernederlandsing van Bück dich van Ramms+einquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Er zijn genoeg betere nummersquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:34 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Uberhaupt heerlijke muziek
Sehnsucht
Du hast
Engel![]()
Ze is er weer!quote:Op zondag 18 februari 2007 00:09 schreef ijsmeis het volgende:
Pff, mijn andere kat krijgt maandag meteen een chip. En een kokertje met ons adres of telefoonnummer erin.
({)(})quote:Op zondag 18 februari 2007 00:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee. Ik bedoel mijn andere kat. En het is een hij
..
quote:Op zondag 18 februari 2007 00:07 schreef LaCie het volgende:
Zo dat was weer erg fijn vandaag op Zandvoort!![]()
Nog een Elise verschalkt op het rechte stuk voor de Tarzan![]()
r&b == sex duhquote:Op zondag 18 februari 2007 01:35 schreef PeuRac het volgende:
Zo, dat was de laatste keer dat ik naar een feest ga zonder dat ik weet wat voor n feest t is
Iedereen helemaal enthousiast, blijken we daar als 15 kakkers in een hip-hop/R&B club te zijn met alleen maar negersk ben met iemand ander na 2u alweer vertrokken.
daar doet Peu helemaal nog niet aan, dat weet ge toch?quote:
En bij de Tarzan kwam hij er weer voorbij?quote:Op zondag 18 februari 2007 00:07 schreef LaCie het volgende:
Zo dat was weer erg fijn vandaag op Zandvoort!![]()
Nog een Elise verschalkt op het rechte stuk voor de Tarzan![]()
Zoals Vlad waarschijnlijk wel kan beamen, zijn de Finse vrouwen niet zo moeilijk, dus daar heb je niet die kut R&B muziek voor nodigquote:
Hier zit ik nog in de achtervolging van de Elisequote:Op zondag 18 februari 2007 01:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die blik
[afbeelding]
En bo, je moet ze geen tikkie mee geven natuurlijk
[afbeelding]
Kon zo snel geen andere pics van je vinden
ja was best druk, ik heb alleen laatste sessie gereden omdat het toen rustiger was.quote:Op zondag 18 februari 2007 10:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En bij de Tarzan kwam hij er weer voorbij?![]()
Was het druk?
Wat is het e-mailadres van je vriendin!quote:Op zondag 18 februari 2007 11:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoals Vlad waarschijnlijk wel kan beamen, zijn de Finse vrouwen niet zo moeilijk, dus daar heb je niet die kut R&B muziek voor nodig
beetje vroeg, of heb je een warme lunchquote:Op zondag 18 februari 2007 12:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben nu bij mijn ouders!! Straks lekker eten!
!
quote:Op zondag 18 februari 2007 12:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat is het e-mailadres van je vriendin!! Dan stuur ik haar dit bericht even door!
!
Wat kost een rondje rijden daaro eigenlijk?quote:Op zondag 18 februari 2007 12:42 schreef LaCie het volgende:
[..]
ja was best druk, ik heb alleen laatste sessie gereden omdat het toen rustiger was.
Na de Tarzan heb ik een gat geslagen op die Elise, ik heb getuigen![]()
4 banden, een setje remblokken en een hoop benzinequote:Op zondag 18 februari 2007 13:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wat kost een rondje rijden daaro eigenlijk?
20 euro , kan je 20 min rijden.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wat kost een rondje rijden daaro eigenlijk?
weet niet zeker want dan is alles in 2 uurtjes gepropt ipv 4 uur.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:31 schreef BaraCuda het volgende:
Je kan denk als je lekker rustig wil rijden, beter op een maandag of woensdag gaan![]()
Warme lunch!quote:Op zondag 18 februari 2007 13:11 schreef lipje het volgende:
[..]
beetje vroeg, of heb je een warme lunch?
Dat ze makkelijker zijn hoeft toch niet te betekenen dat ik ook wat doequote:Op zondag 18 februari 2007 12:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat is het e-mailadres van je vriendin!! Dan stuur ik haar dit bericht even door!
!
Dan weet je ook niet dat ze makkelijker zijn!quote:Op zondag 18 februari 2007 13:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ze makkelijker zijn hoeft toch niet te betekenen dat ik ook wat doe![]()
Nog nooit van obervatie gehoordquote:Op zondag 18 februari 2007 13:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan weet je ook niet dat ze makkelijker zijn!! Dus of je lult uit je nek, of je gaat vreemd !
!
Van obervatie heb ik inderdaad nog nooit gehoord!quote:Op zondag 18 februari 2007 13:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog nooit van obervatie gehoordof flirten?
Flirten moet kunnen vind ik en mn vriendin vind dat ook. Zolang je maar duidelijk afspreekt waar de grens ligt.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Van obervatie heb ik inderdaad nog nooit gehoord!! Flirten als je een relatie hebt vind ik niet netjes !
!
obervatie is inderdaad nieuw voor mequote:Op zondag 18 februari 2007 13:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog nooit van obervatie gehoordof flirten?
Ok!quote:Op zondag 18 februari 2007 14:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou, ik ga weer naar huis!! Tot straks!
!
Zeur er dan niet zo over !!quote:Op zondag 18 februari 2007 14:39 schreef PeuRac het volgende:
T verhaal ligt iets ingewikkelder dan dat, maar in t kort komt t erop neer dat ik t de moeite waard vind om hier niks te doen.
je bent een mietje peu!quote:Op zondag 18 februari 2007 14:39 schreef PeuRac het volgende:
T verhaal ligt iets ingewikkelder dan dat, maar in t kort komt t erop neer dat ik t de moeite waard vind om hier niks te doen.
^^quote:
Ze raken m aan de straatstenen niet kwijtquote:Op zondag 18 februari 2007 15:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Godgloeiende!
Dag Alex,
Je hebt net ¤1375,00 geboden op de rode Lada Niva.
Het is een hele mooie auto en ik had verwacht dat de auto meer op zou brengen.
Dat is blijkbaar niet het geval (helaas voor ons).
Als je er ¤1500.00 voor bied dan is de Lada Niva voor jou
____
Dezelfde die laatst voor 2000 te koop stond....
Dat wordt een sleutelschuur klussenquote:Op zondag 18 februari 2007 15:52 schreef Alexxxxx het volgende:
En gereageerd op een huisje waar meerdere auto's in de tuin passen
Nah, ik dnek niet dat ik het huisje krijg... Stiens heeft lange wachtlijsten.... Net gerenoveerd 2 onder 1 kap huisje met CVquote:
Ja, jij wilt die Niva ook kopen? Als autootje voor erbij?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:00 schreef LaCie het volgende:
oei oei oei wat jeukt het
Thanks, maar de 924's zijn daar wel erg aan de prijsquote:
Dat wordt dagelijks Bami etenquote:Op zondag 18 februari 2007 16:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nah, ik dnek niet dat ik het huisje krijg... Stiens heeft lange wachtlijsten.... Net gerenoveerd 2 onder 1 kap huisje met CVEn dat voor 330 euro in de maand
Achter de chinees trouwens waar we eten hebben gehalad toen met de autoradio
Wat snap je niet?quote:
Dat alexxx elke dag bami eet en nog steeds kort haar heeft?quote:
Dat je iedere dag opgewarmde bami naar binnen werkt.quote:
En de riolering in friesland nog niet verstopt zit na al die bami...quote:Op zondag 18 februari 2007 18:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat alexxx elke dag bami eet en nog steeds kort haar heeft?
wacht maar tot ie bruine bonen op heeftquote:Op zondag 18 februari 2007 18:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En de riolering in friesland nog niet verstopt zit na al die bami...
Man man moet er niet aan denken elke dag in de "day after" lucht te zitten![]()
Je hoeft niet meteen in de verdediging te schieten.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Onbegrijpelijk inderdaad, dat er mensen zijn die gewoon eten wat ze lekker vinden
Heb je teruggelezen hoe gevarieerd mn maaltijd vandaag was?quote:Op zondag 18 februari 2007 18:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen in de verdediging te schieten.
Lekker eten is ook gevarieerd eten IMHO![]()
Afwisselend bami, frikandellen en magnetron pannekoeken ipv iedere dag aardappelen, vlees en groentenquote:Op zondag 18 februari 2007 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb je teruggelezen hoe gevarieerd mn maaltijd vandaag was?
Ik eet nu ik op mezelf woon een heel stuk gevarieerder dan toen ik nog bij mn ouders woonde btw
van de week voor het eerts in 2007 weer gefrituurd, en ongeveer een half jaar gelden voor het laatst pannenkoeken gehad. Morgen voor het eerst in weken weer eens bami etenquote:Op zondag 18 februari 2007 19:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Afwisselend bami, frikandellen en magnetron pannekoeken ipv iedere dag aardappelen, vlees en groenten
14.gifquote:Op zondag 18 februari 2007 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
van de week voor het eerts in 2007 weer gefrituurd, en ongeveer een half jaar gelden voor het laatst pannenkoeken gehad. Morgen voor het eerst in weken weer eens bami eten
je neukt met groente dus?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
14.gif
Trek het je niet aan, ik heb een gezond-eten-fetisj
as we speakquote:
Dat is momenteel wel het geval jaquote:Op zondag 18 februari 2007 20:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Of alleen vegetarische meiden.
Je hebt de pauze knop gevonden?quote:
Hihi. Nee hoor. Deze nietquote:Op zondag 18 februari 2007 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nog een paar jaar dan koopt ze een paarse tuinbroek en knipt ze haar haar af
Ze heeft dat al gedaan dus.quote:
Britney wil op mij lijkenquote:Op zondag 18 februari 2007 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nog een paar jaar dan koopt ze een paarse tuinbroek en knipt ze haar haar af
dat zou ik anders best samen met Britney in mijn testlab willen doenquote:Op zondag 18 februari 2007 20:29 schreef Sjoewe het volgende:
Britney die in een stoeipakje injectoren doormeet![]()
Zelf zoals ze erg tegenwoordig bijlooptquote:Op zondag 18 februari 2007 20:31 schreef vlad het volgende:
[..]
dat zou ik anders best samen met Britney in mijn testlab willen doen
zolang ze nog een bloedsomloop heeftquote:Op zondag 18 februari 2007 20:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zelf zoals ze erg tegenwoordig bijloopt
Mja ik heb fristi en bara ooit bijna een hartaanval bezorgd door een plaatje te posten van hoe Alizee (moi lolita) er tegenwoordig bijlooptquote:
mja, dat was dan ook eeuwig zondequote:Op zondag 18 februari 2007 20:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ik heb fristi en bara ooit bijna een hartaanval bezorgd door een plaatje te posten van hoe Alizee (moi lolita) er tegenwoordig bijloopt
Ze moet een extra stoel bijboeken als ze met het vliegtuig wilquote:Op zondag 18 februari 2007 20:43 schreef vlad het volgende:
[..]
mja, dat was dan ook eeuwig zonde![]()
al vond mijn vriendin dat ze er erg mooi uitzag voor een zwangere vrouw![]()
Airbus heeft nu toch zo'n ding voor haar gebouwd?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ze moet een extra stoel bijboeken als ze met het vliegtuig wil
Hier is 'ie gespotquote:
Hij lurkt meequote:
jaquote:Op zondag 18 februari 2007 20:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ik heb fristi en bara ooit bijna een hartaanval bezorgd door een plaatje te posten van hoe Alizee (moi lolita) er tegenwoordig bijloopt
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe dat was ikquote:Op maandag 19 februari 2007 12:40 schreef ijsmeis het volgende:
Ik daarstraks een M3 op de foto zetten. Komt de eigenaar blijkbaar eraan, achter me.
Eerst deed ie de auto van het slot af en daarna vroeg ie 'grappig' "heb ik daar permissie voor?" (hij bedoelde vast, permissie voor gegeven).
En toen zoefte ie heul hard weg.
Fietsers zijn zo achtelijk beschermd...Ga met je fietsje de A2 op en zelfs dan ben je als automobilist schuldigquote:Op maandag 19 februari 2007 13:47 schreef ook_gek het volgende:
oh ik heb de schade van de cabrio moeten laten schatten bij een herstel bedrijf.
Ruime 2 ruggen zeker wel. Rechtbijstand is er mee aan de haal gegaan want ze zijn het er niet mee eens dat ik in het ongelijk word gesteld gezien het feit dat de fietser zelf duidelijk aan geeft dat hij door het rood gereden is en ik door het groen.
Ze vinden het totaal debiel dat een fietser beschermd is. Ze gaan het proberen 50/50 te doen. Maar als ze heel eerlijk zijn is het een verloren zaak......
nou inderdaad. De rechtsbijstand zegt gewoon van. Wanneer een fietser geblindoekt een druk kruispunt oversteekt door het rood en word geschept is de auto fout en niet de fietser. Dit kan op geen mogelijkheid waar zijn te gek voor woorden!quote:Op maandag 19 februari 2007 13:50 schreef Richboy het volgende:
[..]
Fietsers zijn zo achtelijk beschermd...Ga met je fietsje de A2 op en zelfs dan ben je als automobilist schuldig
zoietsquote:Op maandag 19 februari 2007 15:46 schreef Richboy het volgende:
't is hier wel een beetje deaud... Iedereen aan het werk ofzo
Ja, straks misschien. Ik ben een verjaardag aan het vierenquote:Op maandag 19 februari 2007 12:47 schreef Hugster het volgende:
en neem je kuttelefoon eens op trut
quote:Op maandag 19 februari 2007 15:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, straks misschien. Ik ben een verjaardag aan het vieren.
quote:Op maandag 19 februari 2007 15:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, straks misschien. Ik ben een verjaardag aan het vieren.
Tuurlijk niet. Ik liep allang weg.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
hij bedoelde oftie zijn auto mocht pakken natuurlijk
muts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |