quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:56 schreef M5 het volgende:
ok ok, dan plaats ik die fipo wel
edit: lul [afbeelding]
Een bokswedstrijd waar geschaatst word is ook saai.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:04 schreef PeuRac het volgende:
ohja, een ijshockey wedstrijd waar nauwelijks gebeukt en gevochten wordt op t veld is saai![]()
nou denk het eigelijk nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een bokswedstrijd waar geschaatst word is ook saai.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:35 schreef Furb het volgende:
hey, zo zag die van mij er ook uit
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Damn, en ik maar dneken dat ik gister een kutdag had
http://content2.totallycrap.com/audio/valentijnsbloemetje/
Awwwwww, ik vind 'm zieligggggggg!quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Niet zeuren, bij mij kwam de postbode een koppeling brengen. En het was niet eens voor mezelfquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Die shit lijkt wel staged...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:06 schreef LaCie het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een ongelooflijke kut hoer! en dan ook nog de schuld af willen schuiven.![]()
typisch![]()
![]()
ik zie het somber in als ik de posts eronder leesquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:53 schreef ijsmeis het volgende:
BoJo: FOK!klus 2006 Verkiezing - AANGEPAST! LEZEN!!!
Jij bent toch dol op topics maken?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je vergeet mijn samsung die ik niet meer kan vinden!
Echt nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jij bent toch dol op topics maken?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Echt niet. Voor dat kooktopic heb ik al heul lang geen topic geopend, met uitzondering van die verkiezingen
. En die van en over Alex dan
. En die van M-I-L-F .. enzo. dus.. ahum.. ja kuch!
Het druipt er zo vanaf dat je je de tyfus verveeldquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
NOU EN!
Vond je mijn fotoverslag niet cool dan?
Echt nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het druipt er zo vanaf dat je je de tyfus verveeld
Kusjequote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Echt niet. Ik was heul de dag bezig
.
Wel gave telefoon, k had em nog niet eerder gezien (ook niet gek met zo'n prijs trouwensquote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:12 schreef M5 het volgende:.
weer terug uit hoofddorp.. en daar heb ik 'n baan aangeboden gekregen..per 1 maart.
thnx. volgende week krijg ik te horen op welk project ik terecht kom.. dus nu op zoek naar 'n woonruimtequote:
Gefeliciteerd, nu nog een tankpas voor de Passatquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:12 schreef M5 het volgende:.
weer terug uit hoofddorp.. en daar heb ik 'n baan aangeboden gekregen..per 1 maart.
Wat ga je doen dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Gefeliciteerd M5!
Ik ben vanaf maandag collega van Sjoewe en Googolplexian: fotosoepen voor mn geldEn mn beeldschone collega heeft de zak gekregen
Opel corsa kopen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:07 schreef M5 het volgende:
thnx BaraCuda, Paladijn, Alexxxxx
woonruimte zoeken is idd kut.
en een tank pas zit er helaas niet in![]()
Ruilen dan, rijdt Bara ook weer eens in wat fatsoenlijksquote:
alle objecten die we de laatste paar weken op de foto hebben gezet vrijstaand maken, achtergrond weghalen dus. En bij een regenpak mn gezicht weghalen, want toen was ik zelf modelquote:
dan mag ie wel heel wat bij leggen om te ruilenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ruilen dan, rijdt Bara ook weer eens in wat fatsoenlijks
driften is nog niet zo makkelijk met dat ding van mijquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
feli M5
kunnen we een keer driften met de Sierra en de Passat![]()
Corsa is veule betere wagen als die passatquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ruilen dan, rijdt Bara ook weer eens in wat fatsoenlijks
Met de Sierra alleen is goed genoegquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:53 schreef M5 het volgende:
[..]
driften is nog niet zo makkelijk met dat ding van mij
Dierenbeulquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:14 schreef BaraCuda het volgende:
Alleen sinds ik een heel groot konijn met 90km/h heb geschept werkt m'n temperatuurmetertje niet meer van buitentemp![]()
burnout gaat niet, daarvoor heb ik te weinig vermogen. of te veel grip, ligt er aan hoe je het bekijkt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Met de Sierra alleen is goed genoeg
Dan maken we met jou Passat wel de burnouts
onzin !quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:18 schreef M5 het volgende:
[..]
burnout gaat niet, daarvoor heb ik te weinig vermogen. of te veel grip, ligt er aan hoe je het bekijkt.
thnxquote:
mja, in het weekend zal ik het nog regelmatig onveilig komen maken hoor.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:15 schreef Fugie het volgende:
goedzo m5, kan je eindelijk weer weg uit zeeland
nee, echt niet.quote:
ik kom dan ook alleen voor familie en vrienden... je weet wel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:21 schreef Fugie het volgende:
man als ik hier ooit weg ben zal het wel ff duren eer ik terugkom
tenzij ik in het oosten of brabant terecht kom
nee geen flauw ideequote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:22 schreef M5 het volgende:
[..]
ik kom dan ook alleen voor familie en vrienden... je weet wel.
Die volvo ook hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:26 schreef LaCie het volgende:
ik kan wel met slippende banden wegrijden, heel makkelijk zelfs![]()
Maar das geen burn out![]()
'n echte burnout gaat al helemaal niet met dat ding.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:26 schreef LaCie het volgende:
ik kan wel met slippende banden wegrijden, heel makkelijk zelfs![]()
Maar das geen burn out![]()
jawel maar die ga ik niet missenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:26 schreef M5 het volgende:
[..]
je hebt geen familie en vrienden hier?
ja als ik m'n best doe ookquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die volvo ook hoor3e versnelling in de regen nog steeds
![]()
1 dag en nacht pas.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe lang is ie al weg?
Regelrechte quatsch. Zelfs met m'n Eend kan ik de banden laten gieren !quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:18 schreef M5 het volgende:
[..]
burnout gaat niet, daarvoor heb ik te weinig vermogen. of te veel grip, ligt er aan hoe je het bekijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |