scherp.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Die Toro Rosso lijkt wel op intermediate banden te rijden
vandaar die trage tijden ivm de RB3
zeker, maar ik zou 'm wel eens ff op z'n staart willen trappen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat een afgrijselijk hok, die Porsche..
Dat dan weer welquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:34 schreef M5 het volgende:
[..]
zeker, maar ik zou 'm wel eens ff op z'n staart willen trappen.
Als ie de volledige motortuning gehad heeft wel, maar dat waag ik te betwijfelen. Zo'n bodykitje kun je ook gewoon los krijgen. 't was ooit wel een originele Cayenne Turbo.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:41 schreef Hugster het volgende:
maar deze poept wel 650pk oid dacht ik?
Interieur was ook helemaal TechArt, zou ie dan de motor achter houden?quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:42 schreef M5 het volgende:
[..]
Als ie de volledige motortuning gehad heeft wel, maar dat waag ik te betwijfelen. Zo'n bodykitje kun je ook gewoon los krijgen. 't was ooit wel een originele Cayenne Turbo.
omdat het juist het duurste is van alles, zo'n ¤35k?quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
Interieur was ook helemaal TechArt, zou ie dan de motor achter houden?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:51 schreef ThaFreak het volgende:
@ M5, waarschijnlijk zijn onderstaande de versnellingsbak verhoudingen....
weet niet 100% als ze juist zijn, kreeg ze gemaild vanuit pon.....
1st 3.500:1
2nd 1.944:1
3rd 1.300:1
4th 0.943:1
5th 0.789:1
Reverse 3.444:1
Final Drive 3.889:1
Je mag mij helpen met mijn kamer op te ruimen. Wie weet krijg ik dan wel zin om het te doenquote:
2de gesprek of contract onderkrabbeling?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:25 schreef M5 het volgende:
[..]
ik ook.ben aan 't wachten tot ik morgen weer naar hoofddorp mag crossen.
![]()
2de gesprek, geen idee waar het over moet gaan aangezien we in het eerste gesprek globaal al alles gehad hebben. Bedrijfsprofiel, mijn motivatie, m'n c.v., functie, doorgroeimogelijkheden een beetje over de centjes.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:31 schreef LaCie het volgende:
[..]
2de gesprek of contract onderkrabbeling?![]()
oh ja, tour door het bedrijf heb ik ook nog gehad. een test verwacht ik niet.. past niet echt bij de werkzaamheden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:35 schreef LaCie het volgende:
Misschien tour door het bedrijf en dan krabbel![]()
Of ze kunnen niet kiezen tussen de kandidaten.
En dan rap een huisje in de buurt zoeken, of blijf je voorlopig nog iedere dag heen en weer scheuren?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:41 schreef M5 het volgende:
[..]
oh ja, tour door het bedrijf heb ik ook nog gehad. een test verwacht ik niet.. past niet echt bij de werkzaamheden.
ik denk eerlijk gezegt dat ze nog wat vraagjes stellen, dan stel ik nog wat vragen en vervolgens dan pen en papier onder m'n neus schuiven voor 'n krabbeltje. teminste, dat hoop ik
dat laatste is geen optie, bijna 2 uur reistijd buiten de spits. en elke dag 40l brandstof verstoken schiet ook niet echt op.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En dan rap een huisje in de buurt zoeken, of blijf je voorlopig nog iedere dag heen en weer scheuren?
ah, dan kom je hier in de buurt wonenquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:53 schreef M5 het volgende:
[..]
dat laatste is geen optie, bijna 2 uur reistijd buiten de spits. en elke dag 40l brandstof verstoken schiet ook niet echt op.
dus idd, huisje zoeken.
feliquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:04 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb een voldoende voor mijn eindexamenopdracht en presentatie! Wooptiefuckinghoow!
Waarom heb jij in vredesnaam dat lelijke gedrocht op de foto gezet in plaats van diequote:Op donderdag 15 februari 2007 12:06 schreef Hugster het volgende:
Gespot!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die Opel Astra?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:42 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waarom heb jij in vredesnaam dat lelijke gedrocht op de foto gezet in plaats van dielieve
mooie
wagen
er naast ? Of zit er gewoon een gigantische afwijking in je camera ?
Die Ford Ka of Kia Rio?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:42 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waarom heb jij in vredesnaam dat lelijke gedrocht op de foto gezet in plaats van dielieve
mooie
wagen
er naast ? Of zit er gewoon een gigantische afwijking in je camera ?
Die staan er niet naast.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:54 schreef Richboy het volgende:
[..]
Die Ford Ka of Kia Rio?smaken verschillen
woon jij daar in de buurt danquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ah, dan kom je hier in de buurt wonen![]()
Scherp.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Die staan er niet naast.
naja in de buurt, hoofddorp is niet ver nee...quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:04 schreef M5 het volgende:
[..]
woon jij daar in de buurt dan
goed dat je het zegt.. als ik een sierra driftend de hoek om zie komen zal ik zwaaien![]()
Spuit 11.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:03 schreef ijsmeis het volgende:
Zijn icoontje zou toch wel genoeg moeten zeggen.
In dit gevalquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:04 schreef Richboy het volgende:
[..]
Scherp.
Maar 't hangt er van af hoe je 'naast' definieert.
Slecht Open Asfalt Beton?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie van jullie heeft er al eens over soab gereden?
zoab ken ik wel. soab heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie van jullie heeft er al eens over soab gereden?
Ik zou m'n pik niet graag in het asfalt douwen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sexueel Overdraagbaar Asfalt Beton
blingbling Nivaquote:
ik ga eerst de 22ste April even opwarmen op Zandvoort voordat ik weer naar de Ring gaquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:17 schreef Paladijn het volgende:
'avond
en voor de mogelijke ringgangers, de VLN race is de 31e maart, niet de 24e (dan alleen training)
quote:
quotes veranderenquote:
true truequote:
handig die modrechtenquote:
lipje mod?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
handig die modrechten![]()
heeft lipje ze ook zo![]()
begrijpend lezen enzoquote:
Zoek naar een mooie prijs voor de instapper der helmen, je kan je er bijna niet mee vertonen maar ach, wel een leuk prijsje; Arai GP-5quote:
ik keek net naar de Sparco Club helm van 100 euroquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zoek naar een mooie prijs voor de instapper der helmen, je kan je er bijna niet mee vertonen maar ach, wel een leuk prijsje; Arai GP-5
de mijne is roodquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
handig die modrechten![]()
heeft lipje ze ook zo![]()
http://www.kombikart.com/includes/img.asp?id=106quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:55 schreef LaCie het volgende:
[..]
ik keek net naar de Sparco Club helm van 100 euro![]()
![]()
jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:57 schreef LaCie het volgende:
is zo'n open face geval niet fijner in een auto?
ook een neksteun kopen danquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:57 schreef LaCie het volgende:
is zo'n open face geval niet fijner in een auto?
Deze in Duitsland voor 288 euro. Vind ik nog net kunnen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:00 schreef Fugie het volgende:
helm is tcoh maar een eenmalige inverstering, maaktr het niet uit dat het wat doekoes kost toch ?
quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:54 schreef Richboy het volgende:
[..]
Die Ford Ka of Kia Rio?smaken verschillen
Voor 100 a 150 euro heb je prima helm joh.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:20 schreef LaCie het volgende:
Maar die dingen zijn ook nog eens 1000 euro![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |