....? Wat heb je ze aangedaan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben bedreigd door mn ex-schoonfamilie, dus het is denk ik beter dat ik voorlopig niet in regio haaglanden kom
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben bedreigd door mn ex-schoonfamilie, dus het is denk ik beter dat ik voorlopig niet in regio haaglanden kom
Ja kloptquote:Op donderdag 15 februari 2007 01:29 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Had jij niet vroeger een andere rex? (grijs ofzo?)
quote:a) de groep die op korte termijn kan slagen:
Van de examencommissie krijgen jullie nog bericht welke onderdelen van de studie nog afgesloten moeten worden (de brief hiervoor zal binnenkort verstuurd worden
De diploma uitreiking is op …. (moet nog ingepland worden)
Veel geduld nodig?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wachten op die brief.
Nah, ik ben op zoek naar werk. Maar ik heb eerst even vakantie.
Neequote:
Keine Ahnung. Het maakt me ook niet uit als wat, als het maar even wat verdient.quote:Als wat/waar/hoe?
Barvrouw? Hoer? typmiep? of iets gerelateerd aan je opleiding?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Keine Ahnung. Het maakt me ook niet uit als wat, als het maar even wat verdient.
Die Toro Rosso lijkt wel op intermediate banden te rijdenquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:47 schreef M5 het volgende:Scuderia Toro Rosso
nee hoor, het is niet dezelfde auto als de Red Bull Racing RB3.. nee, we zijn allemaal blind
verpest het maarquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Geef eens 1 reden waarom ze dat zou zijn
scherp.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Die Toro Rosso lijkt wel op intermediate banden te rijden
vandaar die trage tijden ivm de RB3
zeker, maar ik zou 'm wel eens ff op z'n staart willen trappen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat een afgrijselijk hok, die Porsche..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |