staat op de pc, maar toch bedanktquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:33 schreef Hyperdude het volgende:
Zit nu voor de 2e keer Top Gear in de USA te kijken.
Vermakelijk![]()
Nog tot 2100 uur op BBC2, voor als je 'm nog niet gezien hebt
Lada Nivaquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:37 schreef lipje het volgende:
oh 2CV Sweeex zit in Delft, tegenover de Citroen-garage
Als ik zo op het uiterlijk afga van deze Canter, mag je daar gewoon mee rijden als je alleen B hebt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Volgens de huidige regelgeving heb je ook voor die Hys een BE nodig. Deze canter is volgens hetzlefde systeem
Neup. De 'doos' staat op het chassis en is afkoppelbaar. De achterste as zit aan die doos vast, de voorste aan het chassis. Ergo: het is een oplegger.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik zo op het uiterlijk afga van deze Canter, mag je daar gewoon mee rijden als je alleen B hebt.
Dat stond er niet bij, en het is niet te zien, als je zo snel langs het plaatje kijkt zie je gewoon een tandem-as Canter.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:55 schreef 2cv het volgende:
[..]
Neup. De 'doos' staat op het chassis en is afkoppelbaar. De achterste as zit aan die doos vast, de voorste aan het chassis. Ergo: het is een oplegger.
Ik ben bedreigd door mn ex-schoonfamilie, dus het is denk ik beter dat ik voorlopig niet in regio haaglanden komquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:43 schreef lipje het volgende:Lex kent m
En wanneer kom je er eens in proefrijden
geen idee, weet wel dat de canters sinds 2004 onder de merknaam Mitsubishi Fuso verkocht wordenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:16 schreef vlad het volgende:
oude Canter was er in twee uitvoeringen, waarvan er 1 gewoon met B rijbewijs gereden mocht worden. (FE en FB, als ik me goed herinner). Is dat bij de nieuwe nog steeds zo?
![]()
en weer weg is![]()
![]()
Gewoon terugdreigen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben bedreigd door mn ex-schoonfamilie, dus het is denk ik beter dat ik voorlopig niet in regio haaglanden kom
zit niet in m'n aarsquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
2cv kan ook goed lassen.
wat las jjj dan?
JK online, tijd om gare honda's en heksen af te zeikenquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ennn 't daar gaat het niveau weer.. Tis ook nooit anders he..
Je naaide er zelf ook 1!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
JK online, tijd om gare honda's en heksen af te zeiken
Ja vlucht maar! Ren maar naar je bedje!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Klopt. En nu ga ik naar bed.
Fantastquote:
Had jij niet vroeger een andere rex? (grijs ofzo?)quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:48 schreef Metalfreak het volgende:
Door het zoeken naar dat PM-systeem, kwam ik ineens langs het fotoboek, dus ik dacht: laat ik eens dat account activeren... Meteen wat van die metalgastjes die op je fotoboek reageren met "heil satan" en zo wegens mijn username...
....? Wat heb je ze aangedaan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben bedreigd door mn ex-schoonfamilie, dus het is denk ik beter dat ik voorlopig niet in regio haaglanden kom
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja kloptquote:Op donderdag 15 februari 2007 01:29 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Had jij niet vroeger een andere rex? (grijs ofzo?)
quote:a) de groep die op korte termijn kan slagen:
Van de examencommissie krijgen jullie nog bericht welke onderdelen van de studie nog afgesloten moeten worden (de brief hiervoor zal binnenkort verstuurd worden
De diploma uitreiking is op …. (moet nog ingepland worden)
Veel geduld nodig?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wachten op die brief.
Nah, ik ben op zoek naar werk. Maar ik heb eerst even vakantie.
Neequote:
Keine Ahnung. Het maakt me ook niet uit als wat, als het maar even wat verdient.quote:Als wat/waar/hoe?
Barvrouw? Hoer? typmiep? of iets gerelateerd aan je opleiding?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Keine Ahnung. Het maakt me ook niet uit als wat, als het maar even wat verdient.
Die Toro Rosso lijkt wel op intermediate banden te rijdenquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:47 schreef M5 het volgende:Scuderia Toro Rosso
nee hoor, het is niet dezelfde auto als de Red Bull Racing RB3.. nee, we zijn allemaal blind
verpest het maarquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Geef eens 1 reden waarom ze dat zou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |