Damn, dacht ik even met een 'bad girl' te maken te hebben..quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet gejat! Mijn vader had ze gisteren al gehaald
! En hij wil ze betalen, dus ik vind het best
.
Ik ben kei braafquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Damn, dacht ik even met een 'bad girl' te maken te hebben..
Je postis op meerdere manieren interpreteerbaar, over het algemeen gedraag je je de laatste tijd heel erg keurigquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:20 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wat de fuck provoceer ik nou?
Ik probeer me volgens jullie normen 'normaal' te gedragen, en dan provoceer ik?!
Pas op, Hugo word boos als je met haar wilt neuken?quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:39 schreef BaraCuda het volgende:
Hoi ijsmeis,
Ik wil wilde graag gebruik maken van deze mooie dag, om te vragen of je met me wil trouwen![]()
Neuken?![]()
Maar je weet toch dat ik niet aan trouwen doequote:Op woensdag 14 februari 2007 17:39 schreef BaraCuda het volgende:
Hoi ijsmeis,
Ik wil wilde graag gebruik maken van deze mooie dag, om te vragen of je met me wil trouwen![]()
Neuken?![]()
FOK! verdient anders wel flink met al die smsjes vandaagquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:40 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Wie is er vergeten geld in Fok! te gooien?
Ja NSXen bedoel ikquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar je weet toch dat ik niet aan trouwen doe.
Okay.
Feli Boquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:38 schreef LaCie het volgende:
Mijn rammel en knak zijn gefixt
Eindelijk die eeuwige irritatie weg en wat rijd ze een stuk lekkerder nu![]()
![]()
* LaCie is blij blij blij![]()
![]()
Met een enorm hoog verbruik + dat je aan het eind van de rit kan kwartetten met boetesquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wat dacht je van héél erg snel vooruit kunnen?
Kwam vandaag nog een citroenkerkhof tegenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
BE trailers heet dat tegenwoordig, mijn waarde monteur
Heb je het artikel gelezen ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
BE trailers heet dat tegenwoordig, mijn waarde 2cv
Waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar ? ? ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:07 schreef lipje het volgende:
[..]
Kwam vandaag nog een citroenkerkhof tegen
tegenover Sweeexquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Heb je het artikel gelezen ?
[..]
Waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar, waar ? ? ?
Ok. Het artiklel was niet superduidelijk, het meldde dat je er met een gewoon autorijbewijs in zou mogen rijden.quote:
Ik heb wel een modern systeem gezien wat er op lijkt, maar ik weet niet meer hoe dat hette. Misschien heb ik het dus wel gezien ja.quote:Heb jij het nieuwste BE trailer systeem van Veldhuizen gezien?
Wattus ?quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ok. Het artiklel was niet superduidelijk, het meldde dat je er met een gewoon autorijbewijs in zou mogen rijden.
[..]
Ik heb wel een modern systeem gezien wat er op lijkt, maar ik weet niet meer hoe dat hette. Misschien heb ik het dus wel gezien ja.
[..]
Wattus ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |