Ik deed een poging om je niet af te zeiken. Ik zou het erg waarderen wanneer je meewerkt.quote:
Je denk fout had niks met afzeiken te maken maar doch duidelijk een poging om grappig over te willen komen met een zeer matige "grap". Ik zou het zeer op prijs stellen als je stopt met het provoceren.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:11 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik deed een poging om je niet af te zeiken. Ik zou het erg waarderen wanneer je meewerkt.
En met jou meerdere users, maar compleet negeren wil ook helpenquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:17 schreef LaCie het volgende:
[..]
Je denk fout had niks met afzeiken te maken maar doch duidelijk een poging om grappig over te willen komen met een zeer matige "grap". Ik zou het zeer op prijs stellen als je stopt met het provoceren.
Wat de fuck provoceer ik nou?quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:17 schreef LaCie het volgende:
[..]
Je denk fout had niks met afzeiken te maken maar doch duidelijk een poging om grappig over te willen komen met een zeer matige "grap". Ik zou het zeer op prijs stellen als je stopt met het provoceren.
hihiquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:20 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wat de fuck provoceer ik nou?
Ik probeer me volgens jullie normen 'normaal' te gedragen, en dan provoceer ik?!
Niet gek dat je blut bentquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:41 schreef ijsmeis het volgende:
Zo, boodschappen gedaan. 20 euro! voor 1 maaltijd.
Heb je voor iedereen een pond biefstuk gehaald ofzoquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:41 schreef ijsmeis het volgende:
Zo, boodschappen gedaan. 20 euro! voor 1 maaltijd.
welke bedoel je? dat van die 924??quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
check dat Porsche benzine verhaal eens, kenner
Klopt, maar niet vanaf de laatste verkeerslichten na de tunnel als je die bocht inzetquote:
Neequote:Op woensdag 14 februari 2007 13:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Heb je voor iedereen een pond biefstuk gehaald ofzo
Voor 8 man wel ja. 2,50 p.p.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel een voorgerecht, een 'hoofdgerecht', een bijgerecht en een toetje voor 8 mensen
.
Dan valt het toch wel mee![]()
?
RukkersPM bedoel jequote:
¤20 voor 8 personen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel een voorgerecht, een 'hoofdgerecht', een bijgerecht en een toetje voor 8 mensen
.
Dan valt het toch wel mee![]()
?
Nee manquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
¤20 voor 8 personen?Wat eet je dan, droog brood ofzo?
Doe je trouwens goed met ¤20quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee man.
Garnalencocktails![]()
!
Wraps met kippenreepjes! En sla enzo.
Een pastasalade!
En als toetje heb ik mousse en pudding.
Mja, de garnalen heb ik trouwens niet betaaldquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:18 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Doe je trouwens goed met ¤20
quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, de garnalen heb ik trouwens niet betaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |