burnout gaat niet, daarvoor heb ik te weinig vermogen. of te veel grip, ligt er aan hoe je het bekijkt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Met de Sierra alleen is goed genoeg
Dan maken we met jou Passat wel de burnouts
onzin !quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:18 schreef M5 het volgende:
[..]
burnout gaat niet, daarvoor heb ik te weinig vermogen. of te veel grip, ligt er aan hoe je het bekijkt.
thnxquote:
mja, in het weekend zal ik het nog regelmatig onveilig komen maken hoor.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:15 schreef Fugie het volgende:
goedzo m5, kan je eindelijk weer weg uit zeeland
nee, echt niet.quote:
ik kom dan ook alleen voor familie en vrienden... je weet wel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:21 schreef Fugie het volgende:
man als ik hier ooit weg ben zal het wel ff duren eer ik terugkom
tenzij ik in het oosten of brabant terecht kom
nee geen flauw ideequote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:22 schreef M5 het volgende:
[..]
ik kom dan ook alleen voor familie en vrienden... je weet wel.
Die volvo ook hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:26 schreef LaCie het volgende:
ik kan wel met slippende banden wegrijden, heel makkelijk zelfs![]()
Maar das geen burn out![]()
'n echte burnout gaat al helemaal niet met dat ding.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:26 schreef LaCie het volgende:
ik kan wel met slippende banden wegrijden, heel makkelijk zelfs![]()
Maar das geen burn out![]()
jawel maar die ga ik niet missenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:26 schreef M5 het volgende:
[..]
je hebt geen familie en vrienden hier?
ja als ik m'n best doe ookquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die volvo ook hoor3e versnelling in de regen nog steeds
![]()
1 dag en nacht pas.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe lang is ie al weg?
Regelrechte quatsch. Zelfs met m'n Eend kan ik de banden laten gieren !quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:18 schreef M5 het volgende:
[..]
burnout gaat niet, daarvoor heb ik te weinig vermogen. of te veel grip, ligt er aan hoe je het bekijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |