Dat je iedere dag opgewarmde bami naar binnen werkt.quote:
En de riolering in friesland nog niet verstopt zit na al die bami...quote:Op zondag 18 februari 2007 18:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat alexxx elke dag bami eet en nog steeds kort haar heeft?
wacht maar tot ie bruine bonen op heeftquote:Op zondag 18 februari 2007 18:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En de riolering in friesland nog niet verstopt zit na al die bami...
Man man moet er niet aan denken elke dag in de "day after" lucht te zitten![]()
Je hoeft niet meteen in de verdediging te schieten.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Onbegrijpelijk inderdaad, dat er mensen zijn die gewoon eten wat ze lekker vinden
Heb je teruggelezen hoe gevarieerd mn maaltijd vandaag was?quote:Op zondag 18 februari 2007 18:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen in de verdediging te schieten.
Lekker eten is ook gevarieerd eten IMHO![]()
Afwisselend bami, frikandellen en magnetron pannekoeken ipv iedere dag aardappelen, vlees en groentenquote:Op zondag 18 februari 2007 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb je teruggelezen hoe gevarieerd mn maaltijd vandaag was?
Ik eet nu ik op mezelf woon een heel stuk gevarieerder dan toen ik nog bij mn ouders woonde btw
van de week voor het eerts in 2007 weer gefrituurd, en ongeveer een half jaar gelden voor het laatst pannenkoeken gehad. Morgen voor het eerst in weken weer eens bami etenquote:Op zondag 18 februari 2007 19:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Afwisselend bami, frikandellen en magnetron pannekoeken ipv iedere dag aardappelen, vlees en groenten
14.gifquote:Op zondag 18 februari 2007 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
van de week voor het eerts in 2007 weer gefrituurd, en ongeveer een half jaar gelden voor het laatst pannenkoeken gehad. Morgen voor het eerst in weken weer eens bami eten
je neukt met groente dus?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
14.gif
Trek het je niet aan, ik heb een gezond-eten-fetisj
as we speakquote:
Dat is momenteel wel het geval jaquote:Op zondag 18 februari 2007 20:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Of alleen vegetarische meiden.
Je hebt de pauze knop gevonden?quote:
Hihi. Nee hoor. Deze nietquote:Op zondag 18 februari 2007 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nog een paar jaar dan koopt ze een paarse tuinbroek en knipt ze haar haar af
Ze heeft dat al gedaan dus.quote:
Britney wil op mij lijkenquote:Op zondag 18 februari 2007 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nog een paar jaar dan koopt ze een paarse tuinbroek en knipt ze haar haar af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |