jaquote:Op zondag 18 februari 2007 20:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ik heb fristi en bara ooit bijna een hartaanval bezorgd door een plaatje te posten van hoe Alizee (moi lolita) er tegenwoordig bijloopt
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ik heb fristi en bara ooit bijna een hartaanval bezorgd door een plaatje te posten van hoe Alizee (moi lolita) er tegenwoordig bijloopt
Whehe dat was ikquote:Op maandag 19 februari 2007 12:40 schreef ijsmeis het volgende:
Ik daarstraks een M3 op de foto zetten. Komt de eigenaar blijkbaar eraan, achter me.
Eerst deed ie de auto van het slot af en daarna vroeg ie 'grappig' "heb ik daar permissie voor?" (hij bedoelde vast, permissie voor gegeven).
En toen zoefte ie heul hard weg.
Fietsers zijn zo achtelijk beschermd...Ga met je fietsje de A2 op en zelfs dan ben je als automobilist schuldigquote:Op maandag 19 februari 2007 13:47 schreef ook_gek het volgende:
oh ik heb de schade van de cabrio moeten laten schatten bij een herstel bedrijf.
Ruime 2 ruggen zeker wel. Rechtbijstand is er mee aan de haal gegaan want ze zijn het er niet mee eens dat ik in het ongelijk word gesteld gezien het feit dat de fietser zelf duidelijk aan geeft dat hij door het rood gereden is en ik door het groen.
Ze vinden het totaal debiel dat een fietser beschermd is. Ze gaan het proberen 50/50 te doen. Maar als ze heel eerlijk zijn is het een verloren zaak......
nou inderdaad. De rechtsbijstand zegt gewoon van. Wanneer een fietser geblindoekt een druk kruispunt oversteekt door het rood en word geschept is de auto fout en niet de fietser. Dit kan op geen mogelijkheid waar zijn te gek voor woorden!quote:Op maandag 19 februari 2007 13:50 schreef Richboy het volgende:
[..]
Fietsers zijn zo achtelijk beschermd...Ga met je fietsje de A2 op en zelfs dan ben je als automobilist schuldig
zoietsquote:Op maandag 19 februari 2007 15:46 schreef Richboy het volgende:
't is hier wel een beetje deaud... Iedereen aan het werk ofzo
Ja, straks misschien. Ik ben een verjaardag aan het vierenquote:Op maandag 19 februari 2007 12:47 schreef Hugster het volgende:
en neem je kuttelefoon eens op trut
quote:Op maandag 19 februari 2007 15:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, straks misschien. Ik ben een verjaardag aan het vieren.
quote:Op maandag 19 februari 2007 15:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, straks misschien. Ik ben een verjaardag aan het vieren.
Tuurlijk niet. Ik liep allang weg.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
hij bedoelde oftie zijn auto mocht pakken natuurlijk
muts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |