dat zou ik anders best samen met Britney in mijn testlab willen doenquote:Op zondag 18 februari 2007 20:29 schreef Sjoewe het volgende:
Britney die in een stoeipakje injectoren doormeet![]()
Zelf zoals ze erg tegenwoordig bijlooptquote:Op zondag 18 februari 2007 20:31 schreef vlad het volgende:
[..]
dat zou ik anders best samen met Britney in mijn testlab willen doen
zolang ze nog een bloedsomloop heeftquote:Op zondag 18 februari 2007 20:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zelf zoals ze erg tegenwoordig bijloopt
Mja ik heb fristi en bara ooit bijna een hartaanval bezorgd door een plaatje te posten van hoe Alizee (moi lolita) er tegenwoordig bijlooptquote:
mja, dat was dan ook eeuwig zondequote:Op zondag 18 februari 2007 20:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ik heb fristi en bara ooit bijna een hartaanval bezorgd door een plaatje te posten van hoe Alizee (moi lolita) er tegenwoordig bijloopt
Ze moet een extra stoel bijboeken als ze met het vliegtuig wilquote:Op zondag 18 februari 2007 20:43 schreef vlad het volgende:
[..]
mja, dat was dan ook eeuwig zonde![]()
al vond mijn vriendin dat ze er erg mooi uitzag voor een zwangere vrouw![]()
Airbus heeft nu toch zo'n ding voor haar gebouwd?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ze moet een extra stoel bijboeken als ze met het vliegtuig wil
Hier is 'ie gespotquote:
Hij lurkt meequote:
jaquote:Op zondag 18 februari 2007 20:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ik heb fristi en bara ooit bijna een hartaanval bezorgd door een plaatje te posten van hoe Alizee (moi lolita) er tegenwoordig bijloopt
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |