Rammstein - buck dichquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Mijn nieuwschierigheid wint het (as usual): waar gaat dit over ?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:23 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Rammstein - buck dich
http://video.google.com/videoplay?docid=-2055072461512956200
Uberhaupt heerlijke muziekquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Populaire meezinger bij lasaulec
Een wat kromme vernederlandsing van Bück dich van Ramms+einquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Mijn nieuwschierigheid wint het (as usual): waar gaat dit over ?
Er zijn genoeg betere nummersquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:34 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Uberhaupt heerlijke muziek
Sehnsucht
Du hast
Engel![]()
Ze is er weer!quote:Op zondag 18 februari 2007 00:09 schreef ijsmeis het volgende:
Pff, mijn andere kat krijgt maandag meteen een chip. En een kokertje met ons adres of telefoonnummer erin.
({)(})quote:Op zondag 18 februari 2007 00:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee. Ik bedoel mijn andere kat. En het is een hij
..
quote:Op zondag 18 februari 2007 00:07 schreef LaCie het volgende:
Zo dat was weer erg fijn vandaag op Zandvoort!![]()
Nog een Elise verschalkt op het rechte stuk voor de Tarzan![]()
r&b == sex duhquote:Op zondag 18 februari 2007 01:35 schreef PeuRac het volgende:
Zo, dat was de laatste keer dat ik naar een feest ga zonder dat ik weet wat voor n feest t is
Iedereen helemaal enthousiast, blijken we daar als 15 kakkers in een hip-hop/R&B club te zijn met alleen maar negersk ben met iemand ander na 2u alweer vertrokken.
daar doet Peu helemaal nog niet aan, dat weet ge toch?quote:
En bij de Tarzan kwam hij er weer voorbij?quote:Op zondag 18 februari 2007 00:07 schreef LaCie het volgende:
Zo dat was weer erg fijn vandaag op Zandvoort!![]()
Nog een Elise verschalkt op het rechte stuk voor de Tarzan![]()
Zoals Vlad waarschijnlijk wel kan beamen, zijn de Finse vrouwen niet zo moeilijk, dus daar heb je niet die kut R&B muziek voor nodigquote:
Hier zit ik nog in de achtervolging van de Elisequote:Op zondag 18 februari 2007 01:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die blik
[afbeelding]
En bo, je moet ze geen tikkie mee geven natuurlijk
[afbeelding]
Kon zo snel geen andere pics van je vinden
ja was best druk, ik heb alleen laatste sessie gereden omdat het toen rustiger was.quote:Op zondag 18 februari 2007 10:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En bij de Tarzan kwam hij er weer voorbij?![]()
Was het druk?
Wat is het e-mailadres van je vriendin!quote:Op zondag 18 februari 2007 11:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoals Vlad waarschijnlijk wel kan beamen, zijn de Finse vrouwen niet zo moeilijk, dus daar heb je niet die kut R&B muziek voor nodig
beetje vroeg, of heb je een warme lunchquote:Op zondag 18 februari 2007 12:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben nu bij mijn ouders!! Straks lekker eten!
!
quote:Op zondag 18 februari 2007 12:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat is het e-mailadres van je vriendin!! Dan stuur ik haar dit bericht even door!
!
Wat kost een rondje rijden daaro eigenlijk?quote:Op zondag 18 februari 2007 12:42 schreef LaCie het volgende:
[..]
ja was best druk, ik heb alleen laatste sessie gereden omdat het toen rustiger was.
Na de Tarzan heb ik een gat geslagen op die Elise, ik heb getuigen![]()
4 banden, een setje remblokken en een hoop benzinequote:Op zondag 18 februari 2007 13:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wat kost een rondje rijden daaro eigenlijk?
20 euro , kan je 20 min rijden.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wat kost een rondje rijden daaro eigenlijk?
weet niet zeker want dan is alles in 2 uurtjes gepropt ipv 4 uur.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:31 schreef BaraCuda het volgende:
Je kan denk als je lekker rustig wil rijden, beter op een maandag of woensdag gaan![]()
Warme lunch!quote:Op zondag 18 februari 2007 13:11 schreef lipje het volgende:
[..]
beetje vroeg, of heb je een warme lunch?
Dat ze makkelijker zijn hoeft toch niet te betekenen dat ik ook wat doequote:Op zondag 18 februari 2007 12:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat is het e-mailadres van je vriendin!! Dan stuur ik haar dit bericht even door!
!
Dan weet je ook niet dat ze makkelijker zijn!quote:Op zondag 18 februari 2007 13:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ze makkelijker zijn hoeft toch niet te betekenen dat ik ook wat doe![]()
Nog nooit van obervatie gehoordquote:Op zondag 18 februari 2007 13:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan weet je ook niet dat ze makkelijker zijn!! Dus of je lult uit je nek, of je gaat vreemd !
!
Van obervatie heb ik inderdaad nog nooit gehoord!quote:Op zondag 18 februari 2007 13:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog nooit van obervatie gehoordof flirten?
Flirten moet kunnen vind ik en mn vriendin vind dat ook. Zolang je maar duidelijk afspreekt waar de grens ligt.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Van obervatie heb ik inderdaad nog nooit gehoord!! Flirten als je een relatie hebt vind ik niet netjes !
!
obervatie is inderdaad nieuw voor mequote:Op zondag 18 februari 2007 13:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog nooit van obervatie gehoordof flirten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |