Rip voor deze martelaarquote:
Klaarquote:Op donderdag 15 februari 2007 02:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Rip voor deze martelaar![]()
Douchen, pitten
Geh, ben ik toch eerst. uuHuHuhuhUHUGUuguguhuhuhU Huhuuhuh [afbeelding]
Pepijn heeft 'm wederom geslooptquote:Op donderdag 15 februari 2007 02:57 schreef Rib-i het volgende:
Ik snap de OP in de WIKI even nietPlz tjek BWT
* Rib-i ziet het niet meer![]()
![]()
Je moet de kaartjes als FAT bestands formaat formateren.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb een keer wat opgevangen over cardreaders die kaarten boven de x GB niet aan konden, maar weet niet of dat over 4 GB kaarten ging of dat jouw 2 GB kaart daar misschien ook ondervalt
This is where bvvt comes in![]()
[..]
zal vandaag eens kijken wat er is......quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:57 schreef Rib-i het volgende:
Dankuquote:Op donderdag 15 februari 2007 07:52 schreef bvvt het volgende:
[..]
zal vandaag eens kijken wat er is......
Als ik het al kan vinden
TLR boy mailen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:37 schreef BazzieK het volgende:
Binnenkort wil ik wss mijn olie gaan vervangen, nog tips van pepijn hierover?
Inslikken!quote:Op donderdag 15 februari 2007 07:04 schreef hicham het volgende:
Pepijn heeft 'm wederom gesloopt
Stop it pepijn
Of degene met IP 145.53.233.150, who-ever dat mag zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom staan die duostepjes trouwens uit?
Beetje jammer van zo' en poser foto.![]()
![]()
idd, was me nog niet eens opgevallenquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waarom staan die duostepjes trouwens uit?
[afbeelding]
![]()
Ik zocht een smiley in het oude topic, maar klikte er eentje te ver terug.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:33 schreef bvvt het volgende:
idd, was me nog niet eens opgevallen
quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waarom staan die duostepjes trouwens uit?
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 07:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Pepijn heeft 'm wederom gesloopt
Stop it pepijn
Of degene met IP 145.53.233.150, who-ever dat mag zijn
Idd niet echt netjesquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zocht een smiley in het oude topic, maar klikte er eentje te ver terug.
Moest op deze ook nog reageren, maar uit het oog, uit het hart.
Ik ben een beetje vergeetachtig het laatste jaar.![]()
Puig is ook lekker.![]()
[afbeelding]
De doos was duidelijjk netjes fabrieks af gesloten..
.. de verpakking gescheurd.. het ruitje een paar krassen..
.. de ophanging voor het ruitje is op de snijvlakken ongecoat pisbakkenstaal, en in een ander kleur.![]()
.. ik heb drie RVS boutjes teveel voor het ruitje..
..maar twee M6 boutjes en borging te weinig.![]()
..en al het andere beslag is geen RVS.![]()
Zo even naar de bouwmarkt fietsen.![]()
Mooie poser foto juistquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mooi man, een bekende
Dat is Gweenquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mooi man, een bekende
gaan wat 'bekenden' emigreren, en ze hebben haastquote:
quote:En gaarne ook alvast datum van afzegging doorgeven![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
maar damn, nice fiets in de OP![]()
Haha dat geluid, net een traktor
![]()
Ziet er goed uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitsmeren en klaarquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:46 schreef worldpimber het volgende:
Hoe werkt dat met afwasmiddel ook alweer? Heb straks geen zin meer in beslagen vizier en bril. Vizier ben ik nog te lui voor geweest pinlock over te zetten of nieuwe te kopen. Mejeh de briljood geh.Moet je afwasmiddel erover uitsmeren en vervolgens droog maken of is het de bedoeling dat je er echt zoeen gaar laagjes op laat zitten met groenters.
?
Ben je nog thuisquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
gaan wat 'bekenden' emigreren, en ze hebben haast![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeh maar uitsmeren sjeh... dat betekent dus incl. laagje?quote:
thuisquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:50 schreef Rib-i het volgende:
Ben je nog thuisFrisse lucht in Tilburg zal je goed doen
Gewoon uitsmeren, over welk laagje heb je hetquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jeh maar uitsmeren sjeh... dat betekent dus incl. laagje?![]()
Je hebt het goed te pakken man, heb je post gehad met anthraxquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thuisen net @#&*& 15 min brak wakker [afbeelding]
maar wat minder achter PC zitten vandaag
quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:57 schreef Rib-i het volgende:
Ja, is weer gefixedquote:Op donderdag 15 februari 2007 07:52 schreef bvvt het volgende:
[..]
zal vandaag eens kijken wat er is......
Als ik het al kan vinden
Je bent de bestequote:Op donderdag 15 februari 2007 11:26 schreef bvvt het volgende:
[..]
[..]
Ja, is weer gefixed![]()
Waar zat het Probleem .....................![]()
je moet aan het begin en eind van de OP tekst wel een
<pre> en een </pre> zetten
anders worden de foto's al weergegeven![]()
Met die PRE dingen er voor en achter zie je ook een stippel lijntje om de OP heen - klaar om te kopieren![]()
.
.
Zo en nu weet iedereen dat![]()
En nu de WIKI niet meer verkoten![]()
Dat moet na elke wijziging gebeurenquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:26 schreef bvvt het volgende:
[..]
[..]
Ja, is weer gefixed![]()
Waar zat het Probleem .....................![]()
je moet aan het begin en eind van de OP tekst wel een
<pre> en een </pre> zetten
anders worden de foto's al weergegeven![]()
Met die PRE dingen er voor en achter zie je ook een stippel lijntje om de OP heen - klaar om te kopieren![]()
.
.
Zo en nu weet iedereen dat![]()
En nu de WIKI niet meer verkoten![]()
nee, maar als je de tekst van de "hoofd pagina" in de wiki kopieert en met bewerken simpel over alles heen terug plakt - dan gooit ie alles (inclusief) voor de <pre> en achter de </pre> weg.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat moet na elke wijziging gebeuren
humm.... ach zo, Ik heb iig alleen "http://" toegevoegd, zoals ik al zei. Na mijn wijziging waren er ook geen afbeeldingen te zien. (geen copy paste).quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:39 schreef bvvt het volgende:
[..]
nee, maar als je de tekst van de "hoofd pagina" in de wiki kopieert en met bewerken simpel over alles heen terug plakt - dan gooit ie alles (inclusief) voor de <pre> en achter de </pre> weg.
Dus moet je wel controleren of het er nog staat voor je op opslaan klikt
Aankleden, remmenreiniger over mijn achterband halenquote:Bron: Bikenet.
Triumph Sprint ST uitgeroepen tot de meest betrouwbare motorfiets.
Volgens een onderzoek van het Duitse motorblad Motorrad's is, na een duurtest van 50000 kilometer, de Triumph Sprint ST uitgeroepen tot de meest betrouwbare motorfiets. Het onderzoek werd gedaan met twaalf verschillende motorfietsen. Zelfs na 50000 kilometer bleek de techniek nog te werken alsof het nieuw was. Zo was het olieverbruik minimaal, de motor, versnellingsbak en koppeling waren in goede conditie en de carrosseriedelen waren nog prima in orde. Zelfs de uitlaat vertoonde geen sporen van corossie.
De jury was bovendien onder de indruk over het bedieningsgemak, de lage kosten en de enorme betrouwbaarheid. Logischerwijs is deze motor de winnaar geworden.
Goed zo, kan ze het gemiddelde van FOK MC wat ophalenquote:
Dat is bij mij in de buurt ja, Gawaine had dat ook al gepostquote:Zeg Rib-i en de anderen die nu op weg zijn: kunnen jullie ff uitkijken naar dit hondje?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goed zo, kan ze het gemiddelde van FOK MC wat ophalen
[..]
Dat is bij mij in de buurt ja, Gawaine had dat ook al gepostIk wacht nog even tot 25.000 alvorens ik de hond wegbreng
Pimber is al een tijdje wegquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:53 schreef Rib-i het volgende:
Ik hoor de hele tijd een motor in de buurt, WB kan het nog niet zijn
quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goed zo, kan ze het gemiddelde van FOK MC wat ophalen
[..]
Dat is bij mij in de buurt ja, Gawaine had dat ook al gepostIk wacht nog even tot 25.000 alvorens ik de hond wegbreng
Hmm, misschien kan je dat het beste vragen in : [Centraal] Rijbewijs/ Rijles Topic (deel 81)quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat kost nou ongeveer plusminus je 2wieler rijbewijs halen?
Geen idee wat een brommercetificaat kostquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat kost nou ongeveer plusminus je 2wieler rijbewijs halen?
Doe de deur dan openquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:52 schreef Rib-i het volgende:
Worldbeater ook gearriveerd [afbeelding]
Mja voor 2 uur theorie les betaalde ik 2 euro...quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Geen idee wat een brommercetificaat kost
Verder uhm....
+- 40 euro per les (reken op iets meer nu) X 18 t/m 25 lessen (ongeveer)
+- 150 voor AVB (bijzondere verichtingen)
+- 250 voor Rij examen (pin me er niet op vast)
+- ?? theorie geen idee, ook niet qua lessen.
Kijk ook of de rijschool al kleding heeft.
quote:
Ik weet t ook niet meer zekerquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:02 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Mja voor 2 uur theorie les betaalde ik 2 euro...
En theoriecertificaat betaalde ik 35 euro voor d8 ik, Rij examen 180 euro zoiets was het
Komt door de velgen .. Die van mij zijn anders ..quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:17 schreef koffiekoekje het volgende:
Nog 1![]()
[afbeelding]
Heet dit nou toeval?
De naam van het onderzoekscentrum zegt al genoeg, zal wel afgeleid zijn van breezâhquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:14 schreef bvvt het volgende:
Verontrustend nieuws over -XX-
Zeg Rib-i en de anderen die nu op weg zijn: kunnen jullie ff uitkijken naar dit hondje?
Lulquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thuisen net @#&*& 15 min brak wakker [afbeelding]
maar wat minder achter PC zitten vandaag
De delegatie vertrekt?quote:
als mostert na de maalteitquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:58 schreef ikookhier het volgende:
Een gewelddadige middag toegewenst![]()
Er kan nog vanalles gebeurenquote:
Holaquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:56 schreef freak1 het volgende:
ok, ik heb vandaag weer lekker gereden, ik kom de fok motor-club ook wel joinen
ik heb zelf een cbr 900 rr (fireblade) uit 96
wanneer rijden we weer
Wat een mentaliteit,quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:56 schreef freak1 het volgende:
ik kom de fok motor-club ook wel joinen
Waar zijn de rest van de foto'squote:Op donderdag 15 februari 2007 18:07 schreef Rib-i het volgende:
Hoog bezoek @ Ribs' crib![]()
[afbeelding]
Geen meter gereden door Rib zelf, tijd vloog voorbij![]()
Samenscholing verplicht![]()
[afbeelding]
Applicatie's kunnen in drievoud naar de perschef Rib-I worden gezonden. Gelieve 2000 euro biergeld inschrijfgeld bijvoegen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:56 schreef freak1 het volgende:
ok, ik heb vandaag weer lekker gereden, ik kom de fok motor-club ook wel joinen
ik heb zelf een cbr 900 rr (fireblade) uit 96
wanneer rijden we weer
omdat jullie het zijn,quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hola [afbeelding]
Stel je even voor aan de rest van de crew
Hey tof, moet nog oefenen met boetes schrijven in Eindhovenquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:29 schreef freak1 het volgende:
[..]
omdat jullie het zijn,
22 jaar, omgeving eindhoven en omgeving barneveld (verhuizing) t wordt iig barneveld straks
dik jaar mijn rijbewijs nu, eerst even cbr600f gehad, nu een cbr900rr
en bier is goed
Barneveld ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:29 schreef freak1 het volgende:
[..]
omdat jullie het zijn,
22 jaar, omgeving eindhoven en omgeving barneveld (verhuizing) t wordt iig barneveld straks
en bier is goed
Barneveld.... zoeen zwarte kousen dorpquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:29 schreef freak1 het volgende:
[..]
omdat jullie het zijn,
en bier is goed
Had ik kunnen doen, de verhalen waren echter zo interessant dat ik er niet meer aan dachtquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:17 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Waar zijn de rest van de foto's![]()
leeg gedronken kopjes,restjes koek
![]()
Dan moet Pimber er wel een paar hebbenquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Had ik kunnen doen, de verhalen waren echter zo interessant dat ik er niet meer aan dacht
zit idd een dierenopleiding dinges, maar ik ben daar aan het afstuderen,en ga daarna daar werken voor een system integratorquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:31 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Barneveld ?![]()
Ga je zeker een vee-/dierenopleiding volgen ..?
Vraag me niet hoe ik het weet ..
Welkom iig ..
Neh, ik vond het wel lekker makkelijk zonder tas en spullen te vertrekkenquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:38 schreef koffiekoekje het volgende:
Dan moet Pimber er wel een paar hebben
Ojzquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:29 schreef freak1 het volgende:
[..]
omdat jullie het zijn,
en bier is goed
quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:41 schreef worldpimber het volgende:
Hopelijk raakt je dochter de volgende keer niet zo van slag als ze Beater ziet.
vanwaar de i?quote:
Barneveld = kippenquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:31 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Barneveld ?![]()
Ga je zeker een vee-/dierenopleiding volgen ..?
Vraag me niet hoe ik het weet ..
Welkom iig ..
quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:53 schreef freak1 het volgende:
vanwaar de i?
daar wil ik wel wat eitjes van inspecteren jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Barneveld = kippen
kippen = eieren
eieren = pasen
pasen = paashaas
Hij is op zoek naar een paashaas
[afbeelding]
Laat het me weten als je er een hebt gevonden![]()
ja, valt t opquote:
Lunch zegt hijquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:39 schreef worldpimber het volgende:
Hmm, waar het op neer komt is eigenlijk dat WB en ik alleen even 250 km hebben gereden om te lunchen![]()
Maar wel relaxed![]()
![]()
Vaker doen![]()
dus jij bent dan eigenlijk de enige phatprob hierquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:57 schreef worldpimber het volgende:
Oh ja, Rib-I is niet dik in casual kleding
quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:57 schreef worldpimber het volgende:
Nou... dan .... weten we dat ook weerquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:57 schreef worldpimber het volgende:
Goed weerquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dus jij bent dan eigenlijk de enige phatprob hier![]()
![]()
jullie hadden wel goed weer![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:04 schreef koffiekoekje het volgende:
Nou... dan .... weten we dat ook weer
Zo meteen op hart van Nederland
Arm pferdquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Lunch zegt hij
De lunch heette Bonfire voordat jullie kwamen
[afbeelding]
[afbeelding]
het zal m leren. had hij maar geen rosbief moeten worden.quote:
wie waar hangen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:10 schreef ikookhier het volgende:
Ben benieuwt hoe lang deze weer blijft hangen![]()
je dacht dat ik hem niet snapte hequote:
Is ie nu stukquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:10 schreef ikookhier het volgende:
Nou, iig morgen nog hetzelfde weer als vandaag volgens mijquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:10 schreef ikookhier het volgende:
Jij en ikookhier zijn ook hier blijven hangenquote:
Ik bijna nooit op doordeweekse donderdagenquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jij en ikookhier zijn ook hier blijven hangen
Komt natuurlijk omdat we al een keer gemeet hebben![]()
wie welquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:22 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik bijna nooit op doordeweekse donderdagen
Ik heb een sabbaticalquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wie welalleen kansloze werkelozen
Dudequote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:08 schreef bvvt het volgende:
[..]
trouwens, wat zag ik staan bij je MSN naam?
samenwonen?????
Hey - blazing saddlesquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Lunch zegt hij
De lunch heette Bonfire voordat jullie kwamen
[afbeelding]
eenschquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:13 schreef worldpimber het volgende:
Ziet er wel netjes uit, afwerking is geniaal. Zelf zou ik me er niet op willen doodrijden, maar het werk, echt netjes...
Eyquote:
ja was goed weerquote:Heb vandaag 400 km getoured op mijn GS'je! Was mooi weer, maar toch nog best frisjes in de namiddag
Nou, als je bij mijn naam kijkt zie je ookquote:
Nice, ik moest werkenquote:Heb vandaag 400 km getoured op mijn GS'je! Was mooi weer, maar toch nog best frisjes in de namiddag
quote:
Zeh Fighter!quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ja was goed weerhopelijk dit weekend ook nog droog, kan die fighter ook es uitgelaten worden
Ik ziet hetquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:25 schreef bvvt het volgende:
[..]
Nou, als je bij mijn naam kijkt zie je ookstaan
Ook een vriendinnetje sinds eind decemberquote:
zie Fok! Motorclub [SC Deel 655] Streetbike Masterbator 2 voor de laatste updatequote:Op donderdag 15 februari 2007 20:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
Met mij wel, met jou en de rest?
ja, staat weer > 2 mnd in de schuurquote:Zeh Fighter!![]()
Morgen wordt het tenminste nog heerlijk weer zeggen ze!
Goed bezigquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:32 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ook een vriendinnetje sinds eind december
Gaat goed.
Komend weekend en week vrij - naar zuid limbo land voor de carnaval
Ah.. en Rib een soes 1100? effe piccies checkequote:Op donderdag 15 februari 2007 20:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zie Fok! Motorclub [SC Deel 655] Streetbike Masterbator 2 voor de laatste update
Ik zat al een tijdje te kijken naar dat plaatje hoe ze dat nou hebben gedaan.quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
eenscheensch
ook niet echt mijn smaak qua fighter, maar de afwerking is subliem
circuit gaat voor mij voorlopig niet wordenmet die fighter iig
--> Rib
![]()
![]()
![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/view_message/6591703quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
Waar staan die p0pping ph0t0s van Ribby?![]()
O'skoolquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
http://www.motor-forum.nl/forum/view_message/6591703![]()
Haaaaaaiquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:14 schreef ikookhier het volgende:
Fulcrum_x![]()
Voor de rest
[afbeelding]
Nu al spierpijnquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:42 schreef BazzieK het volgende:
Nu al spierpijnNet dingen gebogen waarvan ik niet eens wist dat ik ze had
Verder had de jongen waarmee ik oefende nog nooit iemand gezien die zijn pols of duim zo ver kon buigen en hij noemde me een freak of nature
Woensdag afspraak bij TLRboy voor wat onderhoud zodat het slettebakje het weer goed doet
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:42 schreef BazzieK het volgende:
Verder had de jongen waarmee ik oefende nog nooit iemand gezien die zijn pols of duim zo ver kon buigen en hij noemde me een freak of nature
Woensdag afspraak bij TLRboy voor wat onderhoud zodat het slettebakje het weer goed doet
Polsen wel, enkels en voet wat minderquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:59 schreef Roderick2085 het volgende:
terwijl ik mijn tijd uit zat te zitten op m'n stage gaan jullie gewoon ff meeten
[..]je polsen nog ok?
daar had ik de eerste paar keer last van
hehe, ok... zal dan waarschijnlijk ook wel een andere stijl zijnquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Polsen wel, enkels en voet wat minder
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:21 schreef BazzieK het volgende:
Had ik trouwens wel eens vermeld dat Rib-I er in zijn vrije tijds kleding er helemaal niet propperig uitziet. Kwam er net heel toevallig op![]()
![]()
Verder pimber![]()
![]()
![]()
Ligt volgens mij meer aan mijn rare lichaamsbouwquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:39 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
hehe, ok... zal dan waarschijnlijk ook wel een andere stijl zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:03 schreef Rib-i het volgende:
Heyheyhey, rustig aan he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was richting Tilburg gereden, had je lekker stokbrood kunnen etenquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb vandaag 400 km getoured op mijn GS'je! Was mooi weer, maar toch nog best frisjes in de namiddag
Goeie film hequote:
Ik moest ook huilen toen ik het zagquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zat al een tijdje te kijken naar dat plaatje hoe ze dat nou hebben gedaan.(pferd lacterend een klap laten opvangen) Maar mijn geniale oog [/XX
] ziet gewoon dat handje al reeds voor de klap langs de teugels bewegen en vervolgens een enorme ruk geven.
Ook wel zielig, daar niet van
Goed he, volgende week heb je er nog last vanquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:42 schreef BazzieK het volgende:
Deze keer had je het wel bij kunnen houdenquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:59 schreef Roderick2085 het volgende:
terwijl ik mijn tijd uit zat te zitten op m'n stage gaan jullie gewoon ff meeten
[..]je polsen nog ok?
daar had ik de eerste paar keer last van
kans is sowieso groot dat het een andere stijl is hoorquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ligt volgens mij meer aan mijn rare lichaamsbouw
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goed he, volgende week heb je er nog last van
Het zal welquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:11 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
kans is sowieso groot dat het een andere stijl is hoorstijl die ik doe word niet op zoveel plaatsen gegeven
quote:tijd om mijn bedje op te zoeken![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:47 schreef Rib-i het volgende:
Wetenschap
De kunst van prettig oud worden
woensdag 9 augustus 2006 11:57
Hoe doen we dat, prettig oud worden? Verschillende sites bieden hulp![]()
quote:De tien gouden regels zijn:
1. Eet gezond en drink met mate
2. Zorg voor een goed gewicht
3. Stop onmiddellijk met roken
4. Zorg elke dag voor beweging
5. Zorg voor voldoende slaap
6. Blijf de hersens gebruiken
7. Blijf optimistisch lachen
8. Onderhoud sociale contacten
9. Ga regelmatig naar de dokter
10. Wees af en toe eens stout
quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Inslikken!![]()
Ik ben 213.93.17.234.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had al door dat jij IP 213... was, maar ik wist nog niet het IP adres van je chickaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:46 schreef worldpimber het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/10202/78290baa/index.html![]()
![]()
![]()
en jij dacht echt dat FOK zou gaan luisteren naar een paar van die motor rijdertjes?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 07:23 schreef freak1 het volgende:
maar de vraag is, wanneer gaan we staken voor een verandering van de naam pta in ptam?
Ik ben dan nog wel geen echte motorrijdertje, maar wel naar mij hoor.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:00 schreef bvvt het volgende:
[..]
en jij dacht echt dat FOK zou gaan luisteren naar een paar van die motor rijdertjes?
Bazzie word een ware hunk.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:42 schreef BazzieK het volgende:
Ey! Stokbrood hebben we in Friesland ook welquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Was richting Tilburg gereden, had je lekker stokbrood kunnen eten
zeker een mooie fiets, maar dat witte vind ik nooit zo geslaagd :/quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
Gixxer 750 rood/wit uit '91 op Marktplaats
Wat een fantastische machine![]()
Wil deze toch echt als opvolger van de GS![]()
Maar niet zo lekkerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ey! Stokbrood hebben we in Friesland ook wel![]()
![]()
De rood/wit uitvoering is alleen van het modeljaar '91quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
Gixxer 750 rood/wit uit '91 op Marktplaats
Wat een fantastische machine![]()
Wil deze toch echt als opvolger van de GS![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:53 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Onze fierljepper is vast in de war met "stok over sloot"![]()
Hey, mijn dealerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De rood/wit uitvoering is alleen van het modeljaar '91
[afbeelding]
Merk/Type SUZUKI / GSX R 750 M
Prijs ¤ 1.995,-
Model 1991
Kleur rood/wit
Bouwjaar 1994
Kilometerstand 24700 Miles
Goedkoper en minder kilometers
Ook 2007quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De rood/wit uitvoering is alleen van het modeljaar '91
[afbeelding]
Merk/Type SUZUKI / GSX R 750 M
Prijs ¤ 1.995,-
Model 1991
Kleur rood/wit
Bouwjaar 1994
Kilometerstand 24700 Miles
Goedkoper en minder kilometers
HEt was gisteravond/nacht wel druk met sirenes enzo, had BaziieK mischien rijlesquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:03 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dode in Tilburgse horecagelegenheid
Heb je een alibi
Tjek dat pak van die verrader. Sinds hij een -eerste de beste- meisje heeft zijn wij niet meer belangrijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:59 schreef freak1 het volgende:
zeker een mooie fiets, maar dat witte vind ik nooit zo geslaagd :/
Wat was jij kwijt bij Ruud Freriks, en wat heeft die precies gedaan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Zowiezo is het zwaar irritant achter een langzaam op trekkende auto.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De Triumph staat onder de 3.000 Rpm echt te arm afgesteld. Wordt er een beetje loco van.
Optrekken met een auto voor je neus is zwaar irritant.. kan alleen maar met slipperdeslipslip koppeling.![]()
Sjah, 3 keer zakken op een rijexamen waar je nog niet leerde omgaan met de achterrem heeft er vast ook invloed op gehadquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:52 schreef Worldbeater het volgende:
De Triumph staat onder de 3.000 Rpm echt te arm afgesteld. Wordt er een beetje loco van.
Optrekken met een auto voor je neus is zwaar irritant.. kan alleen maar met slipperdeslipslip koppeling.![]()
Klopt, maar als de motor hik en bokneigingen krijgt, dan is het dubbel op.quote:[b]Op vrijdag 16 februari 2007 13:09 schreef bvvt het
Zowiezo is het zwaar irritant achter een langzaam op trekkende auto.
dat schiet in het geheel niet op
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:50 schreef worldpimber het volgende:
Sjah, 3 keer zakken op een rijexamen waar je nog niet leerde omgaan met de achterrem heeft er vast ook invloed op gehad![]()
Beter post ik alleen een foto van de voorkant dacht ik al... dat smoelt beter.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:58 schreef bvvt het volgende:
Ruitje staat wel erg recht omhoog afgesteld - lijkt het
quote:Het stoffelijk overschot dat 2 februari in een auto onder water gevonden werd blijkt inderdaad Shell-topman Cor Wolff te zijn. Het lijk lag in totaal veertien jaar onder water in de Ringvaart van de Haarlemmermeer. Dat heeft een woordvoerder van de politie gemeld.
Het kenteken van de auto liet al zien dat het waarschijnlijk om de bewuste topman ging. Ook lagen er persoonlijke eigendommen in de auto die leidden naar de man. Maar omdat de man al zoveel jaar onder water lag was een DNA-onderzoek noodzakelijk om uitsluitsel te kunnen geven. Nu weet de politie zeker dat het om Wolff gaat.
De man was in 1993 ineens mysterieus verdwenen. Er zijn geen aanwijzingen dat de man door een misdrijf om het leven in gekomen. De politie gaat uit van een ongeluk.
Mooie foto zegHquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:04 schreef Worldbeater het volgende:
Even door het raam... duidelijk heH! [afbeelding]
[afbeelding]
De bomen maken het geheel wel afquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:04 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
ik zie wat je bedoeld jaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:04 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Voornamelijk BMW rijders.quote:
Ik ben benieuw of er nog nieuws boven water komt. Uberhaupt hoe het er uitzag.quote:Een ringvaart is een kanaal dat in de rondte loopt, in het algemeen rond een polder. De vaart dient dan niet alleen om de polder per boot te bereiken, maar vooral ook om het teveel aan water, dat uit de polder weggepompt wordt, op te vangen. Het wateroppervlak in de ringvaart is dan meestal ook hoger dan de bodem van de polder.
Tnx. En toen we het bij de benzinepomp over diefstal hadden zei je nog dat ik geen risicio liep..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:07 schreef worldpimber het volgende:
Mooie foto zegH [afbeelding]
Ruitje is IRL ook wel puik, ziet er netjes uit dus zo laten [afbeelding]
Neeeeej?quote:
En de flits ging ook nog af in de ruit. Damn, wat ben ik lui.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:10 schreef koffiekoekje het volgende:
De bomen maken het geheel wel af
Men! Ip adress vrijgevenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:51 schreef koffiekoekje het volgende:
84.31.169.197 is in de buurt van Rozendaal ..... Hummmm.... Wie woont daar
...................
Hicham en pimber wonen in helmond Noord braband en WB in Amsterdamer klopt volgens mij geen hol van
Bron
http://www.geobytes.com/IpLocator.htm
....... tracking... tracking.. difficult.. very difficult......... hit!hit!hit! --result-- >WINKEL<quote:
quote:Vandaag bij Ruud Freriks in Goes langsgereden. Het kost wat, maar een lastige koude start, niesen in de luchtfilters, slecht stationair lopen en stotteren bij constant rijden onder de 4000 toeren doet wel wat met je rijplezier.
Ik vermoedde dus al een hele tijd dat de Guzzi die is voorzien van niet originele carburateurs door de dealer niet naar behoren afgesteld was.
Gelijk bij de allereerste testrun bleek al dat de carburateur veel te rijk is afgesteld. De stationair sproeier is veel te groot. Na ruim anderhalf uur prutsen en 8 (![]()
![]()
![]()
) runs, loopt ie zoals ie moet lopen. De Italiaan heeft iets vermogen en koppel heeft gewonnen (3 PK en 4 N-M) Waar het om ging is nog veel beter gelukt, hij loopt veel rustiger, en hij pakt geweldig op onder de 4000 toeren. Ik ben helemaal verbaast, en hartstikke blij. Dit zou iedereen moeten doen. (
)
Daaahr hebben we het gisteren over gehad. Heeft Pimber je niet bijgepraat per MSN?quote:
Zeebanketquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
....... tracking... tracking.. difficult.. very difficult......... hit!hit!hit! --result-- >WINKEL<
Snoepje?![]()
[afbeelding]
-specialcustom -XX- enigneerd colours for more satisfaction.
Ik heb alle smaken al gehad.![]()
[afbeelding]
Ahhh ja zoooo!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
....... tracking... tracking.. difficult.. very difficult......... hit!hit!hit! --result-- >WINKEL<
Snoepje?![]()
[afbeelding]
-specialcustom -XX- enigneerd colours for more satisfaction.
Ik heb alle smaken al gehad.![]()
[afbeelding]
Neeh, we worden uit elkaar gerukt door de grote-mensen wereldquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daaahr hebben we het gisteren over gehad. Heeft Pimber je niet bijgepraat per MSN?![]()
Ik zit al 2,5 uur aan de koffie.quote:
Misschien is dagelijks bijpraten via e-mail dan een optie? Kan je lezen op ieder gewenst moment..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:05 schreef hicham het volgende:
Neeh, we worden uit elkaar gerukt door de grote-mensen wereld
Tegenwoordig maak ik doordeweeks lange dagen in verband met afstudeerstage en pimber is regelmatig hele dagen weg in de truck [afbeelding]
Tis net drugsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zit al 2,5 uur aan de koffie.
Oh ja, vanochtend natuurlijk op visite ook even koffie op.
Gisteren bij Rib-i drie keer een dubbele, en twee keer een enkele.![]()
nee, zeebanket is chocolaquote:
quote:
quote:
Ik was begonnen met een gevulde koek en M&M's.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:01 schreef -XX- het volgende:
Daar kan je jezelf helemaal misselijk in eten
Met praline gevulde zee "beestjes" van chocolade. zie in WB post, de zeepaard.quote:
Uit Belgie, dus ja de bekende gevulde kwaliteitstroep.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:13 schreef koffiekoekje het volgende:
Met praline gevulde zee "beestjes" van chocolade. zie in WB post, de zeepaard.dus zeebanket in een andere verpakking
Ik stop rond 16.00 met shots nemen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:14 schreef koffiekoekje het volgende:
Ga mijn 2e middag shot klaar maken
Mail is zo ... onpersoonlijk vergeleken met MSNquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien is dagelijks bijpraten via e-mail dan een optie? Kan je lezen op ieder gewenst moment..
.. we kunnen niet hebben dat jullie uitelkaar groeien.....![]()
Ok, dat is dus de datum dat de Fok!MC weer afsterftquote:Anyway, 1 maart ben ik het haasje.
Stage bij een bedrijf dat zich bezig houdt met industriële automatisering, onder andere die shizznit wat jij zo ongeveer in je achtertuin hebt liggenquote:Wat voor stage doe je?
Dat met R2D2 is nooit wat geworden?![]()
En geen max havelaarquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Uit Belgie, dus ja de bekende gevulde kwaliteitstroep.
Geef mij een Hollandse reep met volle melkchocolade.![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:25 schreef hicham het volgende:
Mail is zo ... onpersoonlijk vergeleken met MSN
En dat zegt iemand die met z'n broertje 1 kamer verderop MSN't
Maar het is wel een optie uiteraard
Het zal wel intensief worden in het begin. Qua werken bedoel ik.quote:Ok, dat is dus de datum dat de Fok!MC weer afsterft![]()
Geen lange verslagen meer [afbeelding] tenzij je deze keer een redelijkere baas hebt en minder lange dagen...
Joahhh.. Petrochemische shit? Leer je nog wat, en zit je daar nu?quote:Stage bij een bedrijf dat zich bezig houdt met industriële automatisering, onder andere die shizznit wat jij zo ongeveer in je achtertuin hebt liggen(Tanks, pijpleidingen, reactoren en de rest van het zooitje dat volgepropt is met stoffen en waar wat mee moet gebeuren [afbeelding])
Damnquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik stop rond 16.00 met shots nemen.![]()
vriendinnetje komt dan met 1.5 uur, en dan gaan we hardlopen.![]()
Keej, ik hoop dat het meevalt, want je hebt toch een meer dan significante betekenis in de Fok!MCquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het zal wel intensief worden in het begin. Qua werken bedoel ik.![]()
En volgende week pak ik Nick nog een weekje mee met de schoolvakantie.
Dus dan zal ik ook maar wat minder compie'en.![]()
Niet specifiek petrochemischquote:[..]
Joahhh.. Petrochemische shit? Leer je nog wat, en zit je daar nu?![]()
Is toch een verlengstuk van je penis leven, als je elke dag op kunt staan en zeggen ... vandaag ga ik nummer xxx t/m xxx proberen af te krijgen!quote:Ik had vorige maand ook nog een sollicitatie bij 2RENT, dat is op eigen houtje bezig met autmatisering van meer dan 20.000 artikelen.. labelen met plak/inbouw/schuif chipjes op ieder produkt. Met ieder een eigen type/serie/uren in gebruiknummer. Moest ik Excel lijsten maken voor het omnummeren en aanvullen van de database.
Damn saai.....![]()
Van teveel koffie moet je toch pobbe?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Damnwat zul jij lopen zeg
niet te stoppen
Thee drinker?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Van teveel koffie moet je toch pobbe?Leuk als je gaat hardlopen
Heb er zelf geen ervaring mee omdat ik nooit koffie drink, maar als Pepijn zoveel drinkt dan moet het toilet wel een zware belasting aankunnenVandaar ook dat het plafond steeds verder omlaag kwam
Nog iemand met slechte gewoonten.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:13 schreef freak1 het volgende:
ach, koffie en schijten valt wel mee, ik zuip ook de hele dag koffie?
Nope, alleen melk en eventueel wat fris in de middagquote:
Geldt ook voor melkquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Koffie en thee veranderen de ijzeropname uit voeding wel wat, dus mensen die al een laag
ijzergehalte hebben kunnen hierdoor beinvloed worden. Tot zover de wetenschap.![]()
quote:Waardevolle info voor Hiesj..Jazeker, zeer waardevolle infoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cola danquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Nope, alleen melk en eventueel wat fris in de middag
Ik woon al op de Max Havelaarweg. Dat kost al meer dan het waard is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:28 schreef koffiekoekje het volgende:
En geen max havelaar. Beetje het werk ontnemen van al die mini rib-i's
Vergeten.. ik was vroeger zo precies dat ik inderdaad water dronk bij de lunch.quote:
quote:Jazeker, zeer waardevolle info
Hahaha ik wou net zeggenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:42 schreef ikookhier het volgende:
Opsomming van topic chocola/koffie/stront![]()
![]()
Wat je wil lezen haal je er uit hèquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:42 schreef ikookhier het volgende:
Opsomming van topic chocola/koffie/stront![]()
![]()
Hier zat ik wel een beetje op te wachten , jaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat je wil lezen haal je er uit hè
Golden Powerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Cola dancafeïne pillen
Dr pepper
redbull
golden shower power
Ik heb ook een collega die altijd water drinkt bij de lunch, alleen nooit gevraagd waaromquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vergeten.. ik was vroeger zo precies dat ik inderdaad water dronk bij de lunch.![]()
No thanx for reminding. Straks wordt ik weer dwangmatig.![]()
![]()
quote:Op een zeker moment vanavond schrijft BazzieK het volgende:
[..]
''''''''''''''''''''''''''''collega''''''''''''''''''''''''''''
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Golden PowerMaar daar ben ik ook al van afgestapt sinds ik met stage ben begonnen
Was meer een soort van verslaving geworden terwijl het eigenlijk gewoon vieze shit is
![]()
+1 vooruitziende blikquote:[..]
Whaha ja die banden zijn vet appart!quote:
Hey onze heilige met een zaklampquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
HEt was gisteravond/nacht wel druk met sirenes enzo, had BaziieK mischien rijles
Hoe beledig jij juten?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:21 schreef BazzieK het volgende:
Het was trouwens vandaag weer gezellig met mijn ''''''''''''''''''''''''''''collega's''''''''''''''''''''''''''''
niet slecht voor die leeftijdquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:52 schreef Worldbeater het volgende:
Een 1.100 kan je trouwens in rood/zwart scoren.. daar komt deze foto nog maar eens een keer.![]()
[afbeelding]
hier al antwoord opquote:Wat was jij kwijt bij Ruud Freriks, en wat heeft die precies gedaan?
Is er een standaardproduct wat hij aanbied qua prijzen?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:40 schreef Rib-i het volgende:
A-Team
[afbeelding] You talk , or you hurt
Ejzz, daar ga ik ook maar eens keertje naartoequote:
kost wat, heb je watquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:09 schreef worldpimber het volgende:
Ejzz, daar ga ik ook maar eens keertje naartoePost je bevinden maar eens
Dat snaak kerolquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kost wat, heb je watelke cent meer dan waard
![]()
Hoe beledig jij juten?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hoe beledig jij juten?
Gaat nergens over, maar je kan er misschien wat vakkennis op doen
maar wat heb jij daar te zoeken danquote:
quote:Wanneer gaan we naar Spanje?![]()
![]()
Opvoeren, malossi kitje ofzoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar wat heb jij daar te zoeken dankwacker loopt toch goed?
quote:als het meezit
tussen juni-juli zijn, kan ook zomaar aug worden
afzegdatum wordt dan half aug
Sjeh, ik zat ook al te denken geHquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mwah, weet niet of dat de moeite is
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:36 schreef BazzieK het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7659074321014454160&hl=nl
10 seconden filmpje, 0.5 seconden -XX-
http://video.google.nl/videoplay?docid=555268074601696515
-XX- met haar Negerinnenkont kontje
Chek me broek! Haha, die ligt allang al in de zak van max!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bazzie heeft me 2de filmpie van me pc gesneaked mennn!
Sowieso schrijf je zo.
Hackzorzquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
Chek me broek! Haha, die ligt allang al in de zak van max!![]()
Bazzie heeft me 2de filmpie van me pc gesneaked mennn!![]()
moet sowieso nog ff kijken hoe of wat, maar daar in de buurt kun je zeker aardig rijdenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:08 schreef worldpimber het volgende:
Sjeh, ik zat ook al te denken geH![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:03 schreef worldpimber het volgende:
Keeeeeeeeeeeeenker vuige slet ben je ook -XX-. Je weet wel wat je met je toekomst wil heH![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:36 schreef BazzieK het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7659074321014454160&hl=nl
10 seconden filmpje, 0.5 seconden -XX-
http://video.google.nl/videoplay?docid=555268074601696515
-XX- met haar Negerinnenkont kontje
had je niks beters kunnen vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe ga je verkleed ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:41 schreef bvvt het volgende:
Hey Bazziek - morgen rond 10.20 iets te doen?
Dan stap ik uit de trein en heb ff niets te doen
Vertelquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:41 schreef bvvt het volgende:
Hey Bazziek - morgen rond 10.20 iets te doen?
Dan stap ik uit de trein en heb ff niets te doen
quote:
Ik moet dan ff wachten tot me meisie me op komt halen met de auto.quote:
Haha tschkkkkkkkkkkk ouwe ravotterquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:03 schreef worldpimber het volgende:
Keeeeeeeeeeeeenker vuige slet ben je ook -XX-. Je weet wel wat je met je toekomst wil heH![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
had je niks beters kunnen vinden![]()
Hier weten ze bijna niet van het bestaan van carnival af!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Carnavalmoet je mee opgegroeid zijn
![]()
morgen weer goed weer tochrijden maar weer een keer
Wat had je in gedachten om te doen in dat half uur dan kan ik een weloverwogen afweging maken om er wel of niet voor op te staanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:53 schreef bvvt het volgende:
[..]
[..]
Ik moet dan ff wachten tot me meisie me op komt halen met de auto.
Gezien haar planning kan dat wel eens een 30 minuten duren.
En ja, daarna door naar zuid limburg om verkleed als baron samedi of als pinguin rond te gaan lopen.
Samedi it isquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:53 schreef bvvt het volgende:
[..]
[..]
En ja, daarna door naar zuid limburg om verkleed als baron samedi of als pinguin rond te gaan lopen.
Je mag blijven slapen hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat had je in gedachten om te doen in dat half uur dan kan ik een weloverwogen afweging maken om er wel of niet voor op te staan![]()
![]()
heb ik al eens een keer met een haloween party gedaan.quote:
Bedoelde het niet zo lullig als het waarschijnlijk over kwamquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:08 schreef bvvt het volgende:
[..]
Je mag blijven slapen hoor
Heb me notebook bij me om de tijd door te komen
Ehehe, je vriendin een auto en jij niet? Pwnedquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:53 schreef bvvt het volgende:
ach een sv650 of een ford Kaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ehehe, je vriendin een auto en jij niet? Pwned![]()
wie zit er altijd droogquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:18 schreef bvvt het volgende:
[..]
ach een sv650 of een ford Ka
dus wie is er pwnd
ach, waarschijnlijk vraagt ze of ik wil rijden.......quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:19 schreef worldpimber het volgende:
Degene die wordt gereden door een vrouw![]()
dat is wel weer het geval jaquote:
Die op de svquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wie zit er altijd droog
Uhm, geef je nummer maar even, zal wel even kijken hoe het opstaan morgen gaat. Ben ik op tijd wakker bel ik wel even en tref ik je wel op CS, zo niet moet je je even vermaken met je laptopquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:15 schreef bvvt het volgende:
nope, heb helemaal nix in gedachten
koppie leut of zo in de stations restauratie of zo
of als je iets anders in gedachten hebt?
enige nadeel is dat als me meissie wel op tijd is dan ben ik wel weg
Vast welquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:32 schreef bvvt het volgende:
Zou het topci nog vol komen voor ik weg ben?
anders staat het zo vreemd in me history
een missend topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |