Hmm, misschien kan je dat het beste vragen in : [Centraal] Rijbewijs/ Rijles Topic (deel 81)quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat kost nou ongeveer plusminus je 2wieler rijbewijs halen?
Geen idee wat een brommercetificaat kostquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat kost nou ongeveer plusminus je 2wieler rijbewijs halen?
Doe de deur dan openquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:52 schreef Rib-i het volgende:
Worldbeater ook gearriveerd [afbeelding]
Mja voor 2 uur theorie les betaalde ik 2 euro...quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Geen idee wat een brommercetificaat kost
Verder uhm....
+- 40 euro per les (reken op iets meer nu) X 18 t/m 25 lessen (ongeveer)
+- 150 voor AVB (bijzondere verichtingen)
+- 250 voor Rij examen (pin me er niet op vast)
+- ?? theorie geen idee, ook niet qua lessen.
Kijk ook of de rijschool al kleding heeft.
quote:
Ik weet t ook niet meer zekerquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:02 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Mja voor 2 uur theorie les betaalde ik 2 euro...
En theoriecertificaat betaalde ik 35 euro voor d8 ik, Rij examen 180 euro zoiets was het
Komt door de velgen .. Die van mij zijn anders ..quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:17 schreef koffiekoekje het volgende:
Nog 1![]()
[afbeelding]
Heet dit nou toeval?
De naam van het onderzoekscentrum zegt al genoeg, zal wel afgeleid zijn van breezâhquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:14 schreef bvvt het volgende:
Verontrustend nieuws over -XX-
Zeg Rib-i en de anderen die nu op weg zijn: kunnen jullie ff uitkijken naar dit hondje?
Lulquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thuisen net @#&*& 15 min brak wakker [afbeelding]
maar wat minder achter PC zitten vandaag
De delegatie vertrekt?quote:
als mostert na de maalteitquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:58 schreef ikookhier het volgende:
Een gewelddadige middag toegewenst![]()
Er kan nog vanalles gebeurenquote:
Holaquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:56 schreef freak1 het volgende:
ok, ik heb vandaag weer lekker gereden, ik kom de fok motor-club ook wel joinen
ik heb zelf een cbr 900 rr (fireblade) uit 96
wanneer rijden we weer
Wat een mentaliteit,quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:56 schreef freak1 het volgende:
ik kom de fok motor-club ook wel joinen
Waar zijn de rest van de foto'squote:Op donderdag 15 februari 2007 18:07 schreef Rib-i het volgende:
Hoog bezoek @ Ribs' crib![]()
[afbeelding]
Geen meter gereden door Rib zelf, tijd vloog voorbij![]()
Samenscholing verplicht![]()
[afbeelding]
Applicatie's kunnen in drievoud naar de perschef Rib-I worden gezonden. Gelieve 2000 euro biergeld inschrijfgeld bijvoegen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:56 schreef freak1 het volgende:
ok, ik heb vandaag weer lekker gereden, ik kom de fok motor-club ook wel joinen
ik heb zelf een cbr 900 rr (fireblade) uit 96
wanneer rijden we weer
omdat jullie het zijn,quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hola [afbeelding]
Stel je even voor aan de rest van de crew
Hey tof, moet nog oefenen met boetes schrijven in Eindhovenquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:29 schreef freak1 het volgende:
[..]
omdat jullie het zijn,
22 jaar, omgeving eindhoven en omgeving barneveld (verhuizing) t wordt iig barneveld straks
dik jaar mijn rijbewijs nu, eerst even cbr600f gehad, nu een cbr900rr
en bier is goed
Barneveld ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:29 schreef freak1 het volgende:
[..]
omdat jullie het zijn,
22 jaar, omgeving eindhoven en omgeving barneveld (verhuizing) t wordt iig barneveld straks
en bier is goed
Barneveld.... zoeen zwarte kousen dorpquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:29 schreef freak1 het volgende:
[..]
omdat jullie het zijn,
en bier is goed
Had ik kunnen doen, de verhalen waren echter zo interessant dat ik er niet meer aan dachtquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:17 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Waar zijn de rest van de foto's![]()
leeg gedronken kopjes,restjes koek
![]()
Dan moet Pimber er wel een paar hebbenquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Had ik kunnen doen, de verhalen waren echter zo interessant dat ik er niet meer aan dacht
zit idd een dierenopleiding dinges, maar ik ben daar aan het afstuderen,en ga daarna daar werken voor een system integratorquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:31 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Barneveld ?![]()
Ga je zeker een vee-/dierenopleiding volgen ..?
Vraag me niet hoe ik het weet ..
Welkom iig ..
Neh, ik vond het wel lekker makkelijk zonder tas en spullen te vertrekkenquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:38 schreef koffiekoekje het volgende:
Dan moet Pimber er wel een paar hebben
Ojzquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:29 schreef freak1 het volgende:
[..]
omdat jullie het zijn,
en bier is goed
quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:41 schreef worldpimber het volgende:
Hopelijk raakt je dochter de volgende keer niet zo van slag als ze Beater ziet.
vanwaar de i?quote:
Barneveld = kippenquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:31 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Barneveld ?![]()
Ga je zeker een vee-/dierenopleiding volgen ..?
Vraag me niet hoe ik het weet ..
Welkom iig ..
quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:53 schreef freak1 het volgende:
vanwaar de i?
daar wil ik wel wat eitjes van inspecteren jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Barneveld = kippen
kippen = eieren
eieren = pasen
pasen = paashaas
Hij is op zoek naar een paashaas
[afbeelding]
Laat het me weten als je er een hebt gevonden![]()
ja, valt t opquote:
Lunch zegt hijquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:39 schreef worldpimber het volgende:
Hmm, waar het op neer komt is eigenlijk dat WB en ik alleen even 250 km hebben gereden om te lunchen![]()
Maar wel relaxed![]()
![]()
Vaker doen![]()
dus jij bent dan eigenlijk de enige phatprob hierquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:57 schreef worldpimber het volgende:
Oh ja, Rib-I is niet dik in casual kleding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |