Rip voor deze martelaarquote:
Klaarquote:Op donderdag 15 februari 2007 02:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Rip voor deze martelaar![]()
Douchen, pitten
Geh, ben ik toch eerst. uuHuHuhuhUHUGUuguguhuhuhU Huhuuhuh [afbeelding]
Pepijn heeft 'm wederom geslooptquote:Op donderdag 15 februari 2007 02:57 schreef Rib-i het volgende:
Ik snap de OP in de WIKI even nietPlz tjek BWT
* Rib-i ziet het niet meer![]()
![]()
Je moet de kaartjes als FAT bestands formaat formateren.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb een keer wat opgevangen over cardreaders die kaarten boven de x GB niet aan konden, maar weet niet of dat over 4 GB kaarten ging of dat jouw 2 GB kaart daar misschien ook ondervalt
This is where bvvt comes in![]()
[..]
zal vandaag eens kijken wat er is......quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:57 schreef Rib-i het volgende:
Dankuquote:Op donderdag 15 februari 2007 07:52 schreef bvvt het volgende:
[..]
zal vandaag eens kijken wat er is......
Als ik het al kan vinden
TLR boy mailen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:37 schreef BazzieK het volgende:
Binnenkort wil ik wss mijn olie gaan vervangen, nog tips van pepijn hierover?
Inslikken!quote:Op donderdag 15 februari 2007 07:04 schreef hicham het volgende:
Pepijn heeft 'm wederom gesloopt
Stop it pepijn
Of degene met IP 145.53.233.150, who-ever dat mag zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom staan die duostepjes trouwens uit?
Beetje jammer van zo' en poser foto.![]()
![]()
idd, was me nog niet eens opgevallenquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waarom staan die duostepjes trouwens uit?
[afbeelding]
![]()
Ik zocht een smiley in het oude topic, maar klikte er eentje te ver terug.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:33 schreef bvvt het volgende:
idd, was me nog niet eens opgevallen
quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waarom staan die duostepjes trouwens uit?
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 07:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Pepijn heeft 'm wederom gesloopt
Stop it pepijn
Of degene met IP 145.53.233.150, who-ever dat mag zijn
Idd niet echt netjesquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zocht een smiley in het oude topic, maar klikte er eentje te ver terug.
Moest op deze ook nog reageren, maar uit het oog, uit het hart.
Ik ben een beetje vergeetachtig het laatste jaar.![]()
Puig is ook lekker.![]()
[afbeelding]
De doos was duidelijjk netjes fabrieks af gesloten..
.. de verpakking gescheurd.. het ruitje een paar krassen..
.. de ophanging voor het ruitje is op de snijvlakken ongecoat pisbakkenstaal, en in een ander kleur.![]()
.. ik heb drie RVS boutjes teveel voor het ruitje..
..maar twee M6 boutjes en borging te weinig.![]()
..en al het andere beslag is geen RVS.![]()
Zo even naar de bouwmarkt fietsen.![]()
Mooie poser foto juistquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mooi man, een bekende
Dat is Gweenquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mooi man, een bekende
gaan wat 'bekenden' emigreren, en ze hebben haastquote:
quote:En gaarne ook alvast datum van afzegging doorgeven![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
maar damn, nice fiets in de OP![]()
Haha dat geluid, net een traktor
![]()
Ziet er goed uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitsmeren en klaarquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:46 schreef worldpimber het volgende:
Hoe werkt dat met afwasmiddel ook alweer? Heb straks geen zin meer in beslagen vizier en bril. Vizier ben ik nog te lui voor geweest pinlock over te zetten of nieuwe te kopen. Mejeh de briljood geh.Moet je afwasmiddel erover uitsmeren en vervolgens droog maken of is het de bedoeling dat je er echt zoeen gaar laagjes op laat zitten met groenters.
?
Ben je nog thuisquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
gaan wat 'bekenden' emigreren, en ze hebben haast![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeh maar uitsmeren sjeh... dat betekent dus incl. laagje?quote:
thuisquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:50 schreef Rib-i het volgende:
Ben je nog thuisFrisse lucht in Tilburg zal je goed doen
Gewoon uitsmeren, over welk laagje heb je hetquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jeh maar uitsmeren sjeh... dat betekent dus incl. laagje?![]()
Je hebt het goed te pakken man, heb je post gehad met anthraxquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thuisen net @#&*& 15 min brak wakker [afbeelding]
maar wat minder achter PC zitten vandaag
quote:Op donderdag 15 februari 2007 02:57 schreef Rib-i het volgende:
Ja, is weer gefixedquote:Op donderdag 15 februari 2007 07:52 schreef bvvt het volgende:
[..]
zal vandaag eens kijken wat er is......
Als ik het al kan vinden
Je bent de bestequote:Op donderdag 15 februari 2007 11:26 schreef bvvt het volgende:
[..]
[..]
Ja, is weer gefixed![]()
Waar zat het Probleem .....................![]()
je moet aan het begin en eind van de OP tekst wel een
<pre> en een </pre> zetten
anders worden de foto's al weergegeven![]()
Met die PRE dingen er voor en achter zie je ook een stippel lijntje om de OP heen - klaar om te kopieren![]()
.
.
Zo en nu weet iedereen dat![]()
En nu de WIKI niet meer verkoten![]()
Dat moet na elke wijziging gebeurenquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:26 schreef bvvt het volgende:
[..]
[..]
Ja, is weer gefixed![]()
Waar zat het Probleem .....................![]()
je moet aan het begin en eind van de OP tekst wel een
<pre> en een </pre> zetten
anders worden de foto's al weergegeven![]()
Met die PRE dingen er voor en achter zie je ook een stippel lijntje om de OP heen - klaar om te kopieren![]()
.
.
Zo en nu weet iedereen dat![]()
En nu de WIKI niet meer verkoten![]()
nee, maar als je de tekst van de "hoofd pagina" in de wiki kopieert en met bewerken simpel over alles heen terug plakt - dan gooit ie alles (inclusief) voor de <pre> en achter de </pre> weg.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat moet na elke wijziging gebeuren
humm.... ach zo, Ik heb iig alleen "http://" toegevoegd, zoals ik al zei. Na mijn wijziging waren er ook geen afbeeldingen te zien. (geen copy paste).quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:39 schreef bvvt het volgende:
[..]
nee, maar als je de tekst van de "hoofd pagina" in de wiki kopieert en met bewerken simpel over alles heen terug plakt - dan gooit ie alles (inclusief) voor de <pre> en achter de </pre> weg.
Dus moet je wel controleren of het er nog staat voor je op opslaan klikt
Aankleden, remmenreiniger over mijn achterband halenquote:Bron: Bikenet.
Triumph Sprint ST uitgeroepen tot de meest betrouwbare motorfiets.
Volgens een onderzoek van het Duitse motorblad Motorrad's is, na een duurtest van 50000 kilometer, de Triumph Sprint ST uitgeroepen tot de meest betrouwbare motorfiets. Het onderzoek werd gedaan met twaalf verschillende motorfietsen. Zelfs na 50000 kilometer bleek de techniek nog te werken alsof het nieuw was. Zo was het olieverbruik minimaal, de motor, versnellingsbak en koppeling waren in goede conditie en de carrosseriedelen waren nog prima in orde. Zelfs de uitlaat vertoonde geen sporen van corossie.
De jury was bovendien onder de indruk over het bedieningsgemak, de lage kosten en de enorme betrouwbaarheid. Logischerwijs is deze motor de winnaar geworden.
Goed zo, kan ze het gemiddelde van FOK MC wat ophalenquote:
Dat is bij mij in de buurt ja, Gawaine had dat ook al gepostquote:Zeg Rib-i en de anderen die nu op weg zijn: kunnen jullie ff uitkijken naar dit hondje?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goed zo, kan ze het gemiddelde van FOK MC wat ophalen
[..]
Dat is bij mij in de buurt ja, Gawaine had dat ook al gepostIk wacht nog even tot 25.000 alvorens ik de hond wegbreng
Pimber is al een tijdje wegquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:53 schreef Rib-i het volgende:
Ik hoor de hele tijd een motor in de buurt, WB kan het nog niet zijn
quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goed zo, kan ze het gemiddelde van FOK MC wat ophalen
[..]
Dat is bij mij in de buurt ja, Gawaine had dat ook al gepostIk wacht nog even tot 25.000 alvorens ik de hond wegbreng
Hmm, misschien kan je dat het beste vragen in : [Centraal] Rijbewijs/ Rijles Topic (deel 81)quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat kost nou ongeveer plusminus je 2wieler rijbewijs halen?
Geen idee wat een brommercetificaat kostquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat kost nou ongeveer plusminus je 2wieler rijbewijs halen?
Doe de deur dan openquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:52 schreef Rib-i het volgende:
Worldbeater ook gearriveerd [afbeelding]
Mja voor 2 uur theorie les betaalde ik 2 euro...quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Geen idee wat een brommercetificaat kost
Verder uhm....
+- 40 euro per les (reken op iets meer nu) X 18 t/m 25 lessen (ongeveer)
+- 150 voor AVB (bijzondere verichtingen)
+- 250 voor Rij examen (pin me er niet op vast)
+- ?? theorie geen idee, ook niet qua lessen.
Kijk ook of de rijschool al kleding heeft.
quote:
Ik weet t ook niet meer zekerquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:02 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Mja voor 2 uur theorie les betaalde ik 2 euro...
En theoriecertificaat betaalde ik 35 euro voor d8 ik, Rij examen 180 euro zoiets was het
Komt door de velgen .. Die van mij zijn anders ..quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:17 schreef koffiekoekje het volgende:
Nog 1![]()
[afbeelding]
Heet dit nou toeval?
De naam van het onderzoekscentrum zegt al genoeg, zal wel afgeleid zijn van breezâhquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:14 schreef bvvt het volgende:
Verontrustend nieuws over -XX-
Zeg Rib-i en de anderen die nu op weg zijn: kunnen jullie ff uitkijken naar dit hondje?
Lulquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thuisen net @#&*& 15 min brak wakker [afbeelding]
maar wat minder achter PC zitten vandaag
De delegatie vertrekt?quote:
als mostert na de maalteitquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:58 schreef ikookhier het volgende:
Een gewelddadige middag toegewenst![]()
Er kan nog vanalles gebeurenquote:
Holaquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:56 schreef freak1 het volgende:
ok, ik heb vandaag weer lekker gereden, ik kom de fok motor-club ook wel joinen
ik heb zelf een cbr 900 rr (fireblade) uit 96
wanneer rijden we weer
Wat een mentaliteit,quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:56 schreef freak1 het volgende:
ik kom de fok motor-club ook wel joinen
Waar zijn de rest van de foto'squote:Op donderdag 15 februari 2007 18:07 schreef Rib-i het volgende:
Hoog bezoek @ Ribs' crib![]()
[afbeelding]
Geen meter gereden door Rib zelf, tijd vloog voorbij![]()
Samenscholing verplicht![]()
[afbeelding]
Applicatie's kunnen in drievoud naar de perschef Rib-I worden gezonden. Gelieve 2000 euro biergeld inschrijfgeld bijvoegen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:56 schreef freak1 het volgende:
ok, ik heb vandaag weer lekker gereden, ik kom de fok motor-club ook wel joinen
ik heb zelf een cbr 900 rr (fireblade) uit 96
wanneer rijden we weer
omdat jullie het zijn,quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hola [afbeelding]
Stel je even voor aan de rest van de crew
Hey tof, moet nog oefenen met boetes schrijven in Eindhovenquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:29 schreef freak1 het volgende:
[..]
omdat jullie het zijn,
22 jaar, omgeving eindhoven en omgeving barneveld (verhuizing) t wordt iig barneveld straks
dik jaar mijn rijbewijs nu, eerst even cbr600f gehad, nu een cbr900rr
en bier is goed
Barneveld ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:29 schreef freak1 het volgende:
[..]
omdat jullie het zijn,
22 jaar, omgeving eindhoven en omgeving barneveld (verhuizing) t wordt iig barneveld straks
en bier is goed
Barneveld.... zoeen zwarte kousen dorpquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:29 schreef freak1 het volgende:
[..]
omdat jullie het zijn,
en bier is goed
Had ik kunnen doen, de verhalen waren echter zo interessant dat ik er niet meer aan dachtquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:17 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Waar zijn de rest van de foto's![]()
leeg gedronken kopjes,restjes koek
![]()
Dan moet Pimber er wel een paar hebbenquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Had ik kunnen doen, de verhalen waren echter zo interessant dat ik er niet meer aan dacht
zit idd een dierenopleiding dinges, maar ik ben daar aan het afstuderen,en ga daarna daar werken voor een system integratorquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:31 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Barneveld ?![]()
Ga je zeker een vee-/dierenopleiding volgen ..?
Vraag me niet hoe ik het weet ..
Welkom iig ..
Neh, ik vond het wel lekker makkelijk zonder tas en spullen te vertrekkenquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:38 schreef koffiekoekje het volgende:
Dan moet Pimber er wel een paar hebben
Ojzquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:29 schreef freak1 het volgende:
[..]
omdat jullie het zijn,
en bier is goed
quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:41 schreef worldpimber het volgende:
Hopelijk raakt je dochter de volgende keer niet zo van slag als ze Beater ziet.
vanwaar de i?quote:
Barneveld = kippenquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:31 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Barneveld ?![]()
Ga je zeker een vee-/dierenopleiding volgen ..?
Vraag me niet hoe ik het weet ..
Welkom iig ..
quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:53 schreef freak1 het volgende:
vanwaar de i?
daar wil ik wel wat eitjes van inspecteren jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Barneveld = kippen
kippen = eieren
eieren = pasen
pasen = paashaas
Hij is op zoek naar een paashaas
[afbeelding]
Laat het me weten als je er een hebt gevonden![]()
ja, valt t opquote:
Lunch zegt hijquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:39 schreef worldpimber het volgende:
Hmm, waar het op neer komt is eigenlijk dat WB en ik alleen even 250 km hebben gereden om te lunchen![]()
Maar wel relaxed![]()
![]()
Vaker doen![]()
dus jij bent dan eigenlijk de enige phatprob hierquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:57 schreef worldpimber het volgende:
Oh ja, Rib-I is niet dik in casual kleding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |