Ga misschien wel maar zeker niet vrijdagquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:03 schreef Makster het volgende:
Verder alles beeesst. Nog mensen naar de motorbeurs vrijdag
Autoquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:02 schreef BazzieK het volgende:
Dat doe ik ookDe trein is kut en ik erger me kapot aan iedereen om me heen en heb dus vervolgens ook schijt aan iedereen om me heen
Als ik rust aan mijn kop wil ga ik wel even met de motor of auto.
Ohja gebleekte, dat is regelmatig een boterham met pindakaas![]()
Hey Mark.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:03 schreef Makster het volgende:
Avond
Schijt grafkenker tering hardware altijd
Eerst mijnj nieuwe MDA MIO A701 binnen 1 uur verrot en terug naar de fabriekNu dat ding terug en die schurft SD kaart (nieuw) kan niet geformateerd worden
Wat doe ik hieraan
Wordt er ZO moe van, waarom werkt het niet gewoon
Jij denkt dat zaterdag en zondag rustiger zijnquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ga misschien wel maar zeker niet vrijdag
Eej manquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hey Mark.![]()
Formateer dat ding dan even in een cheapass cardreadertje.![]()
OWja, Latop van mijn girl heeft een all in one card reader, intern, die verzaakt dus te formattenquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hey Mark.![]()
Formateer dat ding dan even in een cheapass cardreadertje.![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:08 schreef Makster het volgende:
WTF![]()
![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/6583064#6583064
![]()
Wat moet er gebeurenquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:12 schreef BazzieK het volgende:
Even Suomy Racing en TLRBoy gemaild voor een prijsopgaafje voor wat onderhoud aangezien ik zelf niks kan en ik lui ben
You need to start thinking about yourselfquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:03 schreef Makster het volgende:
Avond
Schijt grafkenker tering hardware altijd
Eerst mijnj nieuwe MDA MIO A701 binnen 1 uur verrot en terug naar de fabriekNu dat ding terug en die schurft SD kaart (nieuw) kan niet geformateerd worden
Wat doe ik hieraan
Wordt er ZO moe van, waarom werkt het niet gewoon
Had ie het op de HCM toch al over?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:08 schreef Makster het volgende:
WTF![]()
![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/6583064#6583064
![]()
Olie vervangen, Bougie's nakijken en evt vervangen, achterwiellagers + rubberen troep vervangen, achterremblokjes en even goed nakijken en evt afstellen. Wil gewoon dat ie betrouwbaar is enz aangezien ik er ook wat woon werk mee wil gaan doen af en toe en dat kan niet zo.quote:
Nee, moet nog beginnenquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dacht ff dat je B al gehaald had
Weetje wat het erge isquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:15 schreef hicham het volgende:
[..]
You need to start thinking about yourself![]()
Check de frustratie die je post uitstraalt, slechts een ophoping van gevoelens ten gevolge van teveel werken. Als je wat chiller leefde had je dat ding in een hoek gepleurd en ging je rukken
Motorbeurs
[..]
Had ie het op de HCM toch al over?
Jammer dat ie het niet eerst hier heeft gepost, valt me tegen van 'm
Net de motor aan staan duwen en accu leegstarten om em weer draaiende te krijgen na 1 1/2 maandquote:
Zit er misschien een pietepeuterig klein schuifje op die SD card?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:11 schreef Makster het volgende:
OWja, Latop van mijn girl heeft een all in one card reader, intern, die verzaakt dus te formatten
Moeten we hier zelf girl door schaap vervangen of edit je het dalijk nog even?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Weetje wat het erge is
Je hebt 100% gelijk, normaal gesproken zou ik inderdaad aan de handkar gaan maarja dat werkt ook maar voor 5 minuten. Ik voel oprechte frustatie jegens mijn geheel verse 2 gig SD card. Waar eerst meneer MIO de boeman wsa is het nu meer Kingston die dood mag![]()
Echter, geweld lost niks op, vandaar mijn post hier. Mocht blijken dat dat niet de oplossing is dan steek ik meneer kingston in de kenker hens. Deze jongen is er klaar mee..... WERK GEWOON GRAF FORMAT STINK KAART![]()
Ecter het rukken is een goede afleiding van het geheel, misschien mag ik nog wel even van mijn grillieMAar beter het zeker van het onzekere, ik verplaatse me naar mijn compie boven
![]()
![]()
Lock zit er op maar geen idee of die auto aan gaat als ik hem er in schuif (uuuhuhuhhuhuh)quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zit er misschien een pietepeuterig klein schuifje op die SD card?
Had ik vorig jaar een keer, door de ingebouwde reader in mijn klapjap ging de wisbeveiliging aan,
kreeg ik later op mijn kop van een collega haar man..
Die was naar Spa Franchorchamps, en kon geen foto's meer maken.![]()
Hij snapte er geen zak van. Vroegen ze later aan mij of ik aan dat schuifje had gezeten.
Maar dat bleek automatisch te gaan zodra hij uit de ingebouwde reader kwam.![]()
Verder geen tijd om ergens op te reageren.![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Ecter het rukken is een goede afleiding van het geheel, misschien mag ik nog wel even van mijn grillieMAar beter het zeker van het onzekere, ik verplaatse me naar mijn compie boven
![]()
![]()
Ja, wat hebben je achterwiellagers, achterrem en olie daarmee te maken?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Net de motor aan staan duwen en accu leegstarten om em weer draaiende te krijgen na 1 1/2 maand![]()
Lukte al na 20x starten en 6x duwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks maarja die zijn ook kudtquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, wat hebben je achterwiellagers, achterrem en olie daarmee te maken?
Makkelijker duwen telt niet mee als argument![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moeten we hier zelf girl door schaap vervangen of edit je het dalijk nog even?![]()
Zal is editten met je arie kijken hoe snel je dan de 10 km rentquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moeten we hier zelf girl door schaap vervangen of edit je het dalijk nog even?![]()
Snap er echt geen ruk vanquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:29 schreef Makster het volgende:
[..]
Zal is editten met je arie kijken hoe snel je dan de 10 km rent![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb een keer wat opgevangen over cardreaders die kaarten boven de x GB niet aan konden, maar weet niet of dat over 4 GB kaarten ging of dat jouw 2 GB kaart daar misschien ook ondervalt
This is where bvvt comes in![]()
[..]
Ja, wat hebben je achterwiellagers, achterrem en olie daarmee te maken?
Makkelijker duwen telt niet mee als argument
Ja zegtieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan met Active sync formatten
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:36 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Vrij vertaald:
Hij wil je leuter vast houdener gaan tanden vallen [/makster]
Nee bunghole...quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:36 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Vrij vertaald:
Hij wil je leuter vast houdener gaan tanden vallen [/makster]
Wie zegt ja, waarom zegt ie ja, en waarom zegt ie niet: ja, meneerquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja zegtie
uhuhuhu uhuhuh huhuhuh...... he said vrij...... uhuhuhuhuh hhuhuhuhuh uhuhuhuh boijojoijoijoingquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Nee bunghole...
Vrij vertaald, Muil houwe of ik woon je reet uit met een tuinslang, snaak bedoel
Laatst heb ik hem gewoon in mijn camera geformateerdquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja zegtie
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:43 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
uhuhuhu uhuhuh huhuhuh...... he said vrij...... uhuhuhuhuh hhuhuhuhuh uhuhuhuh boijojoijoijoing
[afbeelding]
Heb je het kaartje trouwens alweer in de MIO geprobeert?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja zegtie
Ik zat ook alweer aan de radio gekluisterdquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens zien rennen.![]()
Omg.. Radio538.![]()
Bellen ze een vrouw anoniem op in de relatietest, gaat het helemaal fout.
Vriendje aan de andere kant van de lijn krijgt te horen dat ze wel bloemen naar haar baas zou sturen.
Binnenkort samen moest er op het kaartje.![]()
De reactie van beiden toen anoniem ineens niet meer zo anoniem was.
En de diskjockey wist het ook niet meer. Zelfs een soort excuses het nummer daarna![]()
Ejz vet, daar heb ik nog es een keer gepobt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:44 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Voor de laatste plank moet er een centimeter af.Morgen dan maar. Of vrijdag.

Kansloos modje heeft aan de TT gezeten zonder zich te meldenquote:
Mag ik je adres?quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:29 schreef Rib-i het volgende:
Cola light... Ik schenk wel cola in en leng het aan met water Spa blauw
Goed, morgen tussen 12:00 - 13:00 @ Ribs'
More info plisquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
bbq was geen animo voor![]()
en toen die er wel was had ik geen tuin meer
trouwens, duitslandals het meezit spanje dit jaar
Mag ik zeggen... pwnedquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:54 schreef Worldbeater het volgende:
Shit.. 10 ruitjes inplaats van stuurkuipjes.Toch maar de tekst lezen voortaan.
![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:43 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
uhuhuhu uhuhuh huhuhuh...... he said vrij...... uhuhuhuhuh hhuhuhuhuh uhuhuhuh boijojoijoijoing
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
538 --> ze werkt teveel de laatste tijdbeetje lomp ja
quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:49 schreef worldpimber het volgende:
Net thuis, en adres heb ik ook al ontvangen zie ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |