Dat wil je héquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:09 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ahaeen bevestigend antwoord
nóg éénquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:20 schreef -XX- het volgende:
Nog een knappe man bij Fokmc!
quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nóg één?? één is meer dan genoeg
zeker gezien de man-vrouw verhouding hier
![]()
Mannen die zichzelf knap vindenquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:20 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat wil je héNog een knappe man bij Fokmc!
You like that! Soooo much!
Fieuwquote:Maar nee, ik ben een meisjeIm sorry baby!
![]()
Duuuuuddeeeequote:Op woensdag 14 februari 2007 15:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Luister hierrrrrrrrr... zij wordt nog boos op hem ook.![]()
Barry belt met Ramon en Simone
Genoeg animo, alleen een luie organisatorquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
bbq was geen animo voor![]()
en toen die er wel was had ik geen tuin meer
Verklaart u nader, wat is er ineens met Spanjequote:trouwens, duitslandals het meezit spanje dit jaar
Valt wel mee.. iets groter ingekocht omdat bijvoorbeeld remmenreiniger niet snel veroudert, en het er het afgelopen jaar sneller doorheen vloog dan de kilometers onder mijn wielen.quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:07 schreef koffiekoekje het volgende:
veel spul![]()
en errrr..... wat is de winstverwachting nu?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:32 schreef hicham het volgende:
Is daar een Los Noerboergringos muchos grando spectaculairo?![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:32 schreef hicham het volgende:
Genoeg animo, alleen een luie organisator
als het meezit heb ik daar een adres deze zomerquote:Verklaart u nader, wat is er ineens met Spanje
Is daar een Los Noerboergringos muchos grando spectaculairo?![]()
Normaal werkt een tegenaanval soms verrassend, dan gaat een andere partij in de verdediging.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:34 schreef -XX- het volgende:
Hahah ja dat van die radio vanmorgenecht zo gemeen!
![]()
Ze voelt zich machteloos, en dan maar "even wat schuld op hem schuiven" door te zeggen: Dus jij hebt dit geflikt? Wat een klote streek etc![]()
Hahahahaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Laatste 2 regels gemistquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Haalt de weekmakers eruit.![]()
Luister hierrrrrrrrr... zij wordt nog boos op hem ook.![]()
Barry belt met Ramon en Simone
Zullen we de volgende keer dan maar je pols niet zo belasten de avond ervoor?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:23 schreef -XX- het volgende:
Wel relaxed dat ze de koppeling hebben versteld op de oefen motorHij staat nu een stuk relaxter, waardoor ik geen kramp in me hand krijg!
Tip van de dagquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:37 schreef BazzieK het volgende:
Binnenkort wil ik wss mijn olie gaan vervangen, nog tips van pepijn hierover?
Dat dacht ik welquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Goed onderbouwde reactie... Daar kan ik wat mee
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel!!!
het is tenslotte koffiekoekje
Dan dansen de muizen ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja... het gezag is weg hè, dan krijg je dat
Het gezag is terugquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja... het gezag is weg hè, dan krijg je dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Presidentquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:09 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Op jullie plaatsen allemaal, potverdeurie!!
Bazziek, vuige ketter, jij staat ligt ineengekrompen onderaan de ladder. Doet ge uwzelf niet voor als gezag![]()
Werkelijk gozer, je hebt zojuist een goed punt gemaakt en de waarheid gesprokenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
President
Generaal
Plisie
Klootjesvolk
En niet anders![]()
![]()
![]()

Schoolverlater, mwahquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Werkelijk gozer, je hebt zojuist een goed punt gemaakt en de waarheid gesproken [afbeelding][afbeelding]
Edoch, ik schaar schoolverlaters en niksnutters die in hun eigen uitwerpselen en kots slapen, welke tengevolge van de wanhoop zich bij het respectabele overheidsorgaan 'politie' scharen, niet onder het kopje plisie
wie is dat niet es overkomenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Werkelijk gozer, je hebt zojuist een goed punt gemaakt en de waarheid gesproken [afbeelding][afbeelding]
Edoch, ik schaar schoolverlaters en niksnutters die in hun eigen uitwerpselen en kots slapen, welke tengevolge van de wanhoop zich bij het respectabele overheidsorgaan 'politie' scharen, niet onder het kopje plisie
Euuhh.... mij nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wie is dat niet es overkomenhoud me voor de rest buiten deze dis - cussie.
zie editquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Euuhh.... mij niet![]()
![]()
Ik hou het meestal bij pissen
maarre, nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
speelgoed![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |