Hoe beledig jij juten?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hoe beledig jij juten?
Gaat nergens over, maar je kan er misschien wat vakkennis op doen
maar wat heb jij daar te zoeken danquote:
quote:Wanneer gaan we naar Spanje?![]()
![]()
Opvoeren, malossi kitje ofzoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar wat heb jij daar te zoeken dankwacker loopt toch goed?
quote:als het meezit
tussen juni-juli zijn, kan ook zomaar aug worden
afzegdatum wordt dan half aug
Sjeh, ik zat ook al te denken geHquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mwah, weet niet of dat de moeite is
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:36 schreef BazzieK het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7659074321014454160&hl=nl
10 seconden filmpje, 0.5 seconden -XX-
http://video.google.nl/videoplay?docid=555268074601696515
-XX- met haar Negerinnenkont kontje
Chek me broek! Haha, die ligt allang al in de zak van max!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bazzie heeft me 2de filmpie van me pc gesneaked mennn!
Sowieso schrijf je zo.
Hackzorzquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
Chek me broek! Haha, die ligt allang al in de zak van max!![]()
Bazzie heeft me 2de filmpie van me pc gesneaked mennn!![]()
moet sowieso nog ff kijken hoe of wat, maar daar in de buurt kun je zeker aardig rijdenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:08 schreef worldpimber het volgende:
Sjeh, ik zat ook al te denken geH![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:03 schreef worldpimber het volgende:
Keeeeeeeeeeeeenker vuige slet ben je ook -XX-. Je weet wel wat je met je toekomst wil heH![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:36 schreef BazzieK het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7659074321014454160&hl=nl
10 seconden filmpje, 0.5 seconden -XX-
http://video.google.nl/videoplay?docid=555268074601696515
-XX- met haar Negerinnenkont kontje
had je niks beters kunnen vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe ga je verkleed ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:41 schreef bvvt het volgende:
Hey Bazziek - morgen rond 10.20 iets te doen?
Dan stap ik uit de trein en heb ff niets te doen
Vertelquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:41 schreef bvvt het volgende:
Hey Bazziek - morgen rond 10.20 iets te doen?
Dan stap ik uit de trein en heb ff niets te doen
quote:
Ik moet dan ff wachten tot me meisie me op komt halen met de auto.quote:
Haha tschkkkkkkkkkkk ouwe ravotterquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:03 schreef worldpimber het volgende:
Keeeeeeeeeeeeenker vuige slet ben je ook -XX-. Je weet wel wat je met je toekomst wil heH![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
had je niks beters kunnen vinden![]()
Hier weten ze bijna niet van het bestaan van carnival af!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Carnavalmoet je mee opgegroeid zijn
![]()
morgen weer goed weer tochrijden maar weer een keer
Wat had je in gedachten om te doen in dat half uur dan kan ik een weloverwogen afweging maken om er wel of niet voor op te staanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:53 schreef bvvt het volgende:
[..]
[..]
Ik moet dan ff wachten tot me meisie me op komt halen met de auto.
Gezien haar planning kan dat wel eens een 30 minuten duren.
En ja, daarna door naar zuid limburg om verkleed als baron samedi of als pinguin rond te gaan lopen.
Samedi it isquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:53 schreef bvvt het volgende:
[..]
[..]
En ja, daarna door naar zuid limburg om verkleed als baron samedi of als pinguin rond te gaan lopen.
Je mag blijven slapen hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat had je in gedachten om te doen in dat half uur dan kan ik een weloverwogen afweging maken om er wel of niet voor op te staan![]()
![]()
heb ik al eens een keer met een haloween party gedaan.quote:
Bedoelde het niet zo lullig als het waarschijnlijk over kwamquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:08 schreef bvvt het volgende:
[..]
Je mag blijven slapen hoor
Heb me notebook bij me om de tijd door te komen
Ehehe, je vriendin een auto en jij niet? Pwnedquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:53 schreef bvvt het volgende:
ach een sv650 of een ford Kaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ehehe, je vriendin een auto en jij niet? Pwned![]()
wie zit er altijd droogquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:18 schreef bvvt het volgende:
[..]
ach een sv650 of een ford Ka
dus wie is er pwnd
ach, waarschijnlijk vraagt ze of ik wil rijden.......quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:19 schreef worldpimber het volgende:
Degene die wordt gereden door een vrouw![]()
dat is wel weer het geval jaquote:
Die op de svquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wie zit er altijd droog
Uhm, geef je nummer maar even, zal wel even kijken hoe het opstaan morgen gaat. Ben ik op tijd wakker bel ik wel even en tref ik je wel op CS, zo niet moet je je even vermaken met je laptopquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:15 schreef bvvt het volgende:
nope, heb helemaal nix in gedachten
koppie leut of zo in de stations restauratie of zo
of als je iets anders in gedachten hebt?
enige nadeel is dat als me meissie wel op tijd is dan ben ik wel weg
Vast welquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:32 schreef bvvt het volgende:
Zou het topci nog vol komen voor ik weg ben?
anders staat het zo vreemd in me history
een missend topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |