Ahhh ja zoooo!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
....... tracking... tracking.. difficult.. very difficult......... hit!hit!hit! --result-- >WINKEL<
Snoepje?![]()
[afbeelding]
-specialcustom -XX- enigneerd colours for more satisfaction.
Ik heb alle smaken al gehad.![]()
[afbeelding]
Neeh, we worden uit elkaar gerukt door de grote-mensen wereldquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daaahr hebben we het gisteren over gehad. Heeft Pimber je niet bijgepraat per MSN?![]()
Ik zit al 2,5 uur aan de koffie.quote:
Misschien is dagelijks bijpraten via e-mail dan een optie? Kan je lezen op ieder gewenst moment..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:05 schreef hicham het volgende:
Neeh, we worden uit elkaar gerukt door de grote-mensen wereld
Tegenwoordig maak ik doordeweeks lange dagen in verband met afstudeerstage en pimber is regelmatig hele dagen weg in de truck [afbeelding]
Tis net drugsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zit al 2,5 uur aan de koffie.
Oh ja, vanochtend natuurlijk op visite ook even koffie op.
Gisteren bij Rib-i drie keer een dubbele, en twee keer een enkele.![]()
nee, zeebanket is chocolaquote:
quote:
quote:
Ik was begonnen met een gevulde koek en M&M's.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:01 schreef -XX- het volgende:
Daar kan je jezelf helemaal misselijk in eten
Met praline gevulde zee "beestjes" van chocolade. zie in WB post, de zeepaard.quote:
Uit Belgie, dus ja de bekende gevulde kwaliteitstroep.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:13 schreef koffiekoekje het volgende:
Met praline gevulde zee "beestjes" van chocolade. zie in WB post, de zeepaard.dus zeebanket in een andere verpakking
Ik stop rond 16.00 met shots nemen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:14 schreef koffiekoekje het volgende:
Ga mijn 2e middag shot klaar maken
Mail is zo ... onpersoonlijk vergeleken met MSNquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien is dagelijks bijpraten via e-mail dan een optie? Kan je lezen op ieder gewenst moment..
.. we kunnen niet hebben dat jullie uitelkaar groeien.....![]()
Ok, dat is dus de datum dat de Fok!MC weer afsterftquote:Anyway, 1 maart ben ik het haasje.
Stage bij een bedrijf dat zich bezig houdt met industriële automatisering, onder andere die shizznit wat jij zo ongeveer in je achtertuin hebt liggenquote:Wat voor stage doe je?
Dat met R2D2 is nooit wat geworden?![]()
En geen max havelaarquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Uit Belgie, dus ja de bekende gevulde kwaliteitstroep.
Geef mij een Hollandse reep met volle melkchocolade.![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:25 schreef hicham het volgende:
Mail is zo ... onpersoonlijk vergeleken met MSN
En dat zegt iemand die met z'n broertje 1 kamer verderop MSN't
Maar het is wel een optie uiteraard
Het zal wel intensief worden in het begin. Qua werken bedoel ik.quote:Ok, dat is dus de datum dat de Fok!MC weer afsterft![]()
Geen lange verslagen meer [afbeelding] tenzij je deze keer een redelijkere baas hebt en minder lange dagen...
Joahhh.. Petrochemische shit? Leer je nog wat, en zit je daar nu?quote:Stage bij een bedrijf dat zich bezig houdt met industriële automatisering, onder andere die shizznit wat jij zo ongeveer in je achtertuin hebt liggen(Tanks, pijpleidingen, reactoren en de rest van het zooitje dat volgepropt is met stoffen en waar wat mee moet gebeuren [afbeelding])
Damnquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik stop rond 16.00 met shots nemen.![]()
vriendinnetje komt dan met 1.5 uur, en dan gaan we hardlopen.![]()
Keej, ik hoop dat het meevalt, want je hebt toch een meer dan significante betekenis in de Fok!MCquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het zal wel intensief worden in het begin. Qua werken bedoel ik.![]()
En volgende week pak ik Nick nog een weekje mee met de schoolvakantie.
Dus dan zal ik ook maar wat minder compie'en.![]()
Niet specifiek petrochemischquote:[..]
Joahhh.. Petrochemische shit? Leer je nog wat, en zit je daar nu?![]()
Is toch een verlengstuk van je penis leven, als je elke dag op kunt staan en zeggen ... vandaag ga ik nummer xxx t/m xxx proberen af te krijgen!quote:Ik had vorige maand ook nog een sollicitatie bij 2RENT, dat is op eigen houtje bezig met autmatisering van meer dan 20.000 artikelen.. labelen met plak/inbouw/schuif chipjes op ieder produkt. Met ieder een eigen type/serie/uren in gebruiknummer. Moest ik Excel lijsten maken voor het omnummeren en aanvullen van de database.
Damn saai.....![]()
Van teveel koffie moet je toch pobbe?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Damnwat zul jij lopen zeg
niet te stoppen
Thee drinker?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Van teveel koffie moet je toch pobbe?Leuk als je gaat hardlopen
Heb er zelf geen ervaring mee omdat ik nooit koffie drink, maar als Pepijn zoveel drinkt dan moet het toilet wel een zware belasting aankunnenVandaar ook dat het plafond steeds verder omlaag kwam
Nog iemand met slechte gewoonten.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:13 schreef freak1 het volgende:
ach, koffie en schijten valt wel mee, ik zuip ook de hele dag koffie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, alleen melk en eventueel wat fris in de middagquote:
Geldt ook voor melkquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Koffie en thee veranderen de ijzeropname uit voeding wel wat, dus mensen die al een laag
ijzergehalte hebben kunnen hierdoor beinvloed worden. Tot zover de wetenschap.![]()
quote:Waardevolle info voor Hiesj..Jazeker, zeer waardevolle infoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cola danquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Nope, alleen melk en eventueel wat fris in de middag
Ik woon al op de Max Havelaarweg. Dat kost al meer dan het waard is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:28 schreef koffiekoekje het volgende:
En geen max havelaar. Beetje het werk ontnemen van al die mini rib-i's
Vergeten.. ik was vroeger zo precies dat ik inderdaad water dronk bij de lunch.quote:
quote:Jazeker, zeer waardevolle info
Hahaha ik wou net zeggenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:42 schreef ikookhier het volgende:
Opsomming van topic chocola/koffie/stront![]()
![]()
Wat je wil lezen haal je er uit hèquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:42 schreef ikookhier het volgende:
Opsomming van topic chocola/koffie/stront![]()
![]()
Hier zat ik wel een beetje op te wachten , jaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat je wil lezen haal je er uit hè
Golden Powerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Cola dancafeïne pillen
Dr pepper
redbull
golden shower power
Ik heb ook een collega die altijd water drinkt bij de lunch, alleen nooit gevraagd waaromquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vergeten.. ik was vroeger zo precies dat ik inderdaad water dronk bij de lunch.![]()
No thanx for reminding. Straks wordt ik weer dwangmatig.![]()
![]()
quote:Op een zeker moment vanavond schrijft BazzieK het volgende:
[..]
''''''''''''''''''''''''''''collega''''''''''''''''''''''''''''
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Golden PowerMaar daar ben ik ook al van afgestapt sinds ik met stage ben begonnen
Was meer een soort van verslaving geworden terwijl het eigenlijk gewoon vieze shit is
![]()
+1 vooruitziende blikquote:[..]
Whaha ja die banden zijn vet appart!quote:
Hey onze heilige met een zaklampquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
HEt was gisteravond/nacht wel druk met sirenes enzo, had BaziieK mischien rijles
Hoe beledig jij juten?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:21 schreef BazzieK het volgende:
Het was trouwens vandaag weer gezellig met mijn ''''''''''''''''''''''''''''collega's''''''''''''''''''''''''''''
niet slecht voor die leeftijdquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:52 schreef Worldbeater het volgende:
Een 1.100 kan je trouwens in rood/zwart scoren.. daar komt deze foto nog maar eens een keer.![]()
[afbeelding]
hier al antwoord opquote:Wat was jij kwijt bij Ruud Freriks, en wat heeft die precies gedaan?
Is er een standaardproduct wat hij aanbied qua prijzen?
De Triumph staat onder de 3.000 Rpm echt te arm afgesteld. Wordt er een beetje loco van.
Optrekken met een auto voor je neus is zwaar irritant.. kan alleen maar met slipperdeslipslip koppeling.![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:40 schreef Rib-i het volgende:
A-Team
[afbeelding] You talk , or you hurt
Ejzz, daar ga ik ook maar eens keertje naartoequote:
kost wat, heb je watquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:09 schreef worldpimber het volgende:
Ejzz, daar ga ik ook maar eens keertje naartoePost je bevinden maar eens
Dat snaak kerolquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kost wat, heb je watelke cent meer dan waard
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |