Was richting Tilburg gereden, had je lekker stokbrood kunnen etenquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb vandaag 400 km getoured op mijn GS'je! Was mooi weer, maar toch nog best frisjes in de namiddag
Goeie film hequote:
Ik moest ook huilen toen ik het zagquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zat al een tijdje te kijken naar dat plaatje hoe ze dat nou hebben gedaan.(pferd lacterend een klap laten opvangen) Maar mijn geniale oog [/XX
] ziet gewoon dat handje al reeds voor de klap langs de teugels bewegen en vervolgens een enorme ruk geven.
Ook wel zielig, daar niet van
Goed he, volgende week heb je er nog last vanquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:42 schreef BazzieK het volgende:
Nu al spierpijnNet dingen gebogen waarvan ik niet eens wist dat ik ze had
Verder had de jongen waarmee ik oefende nog nooit iemand gezien die zijn pols of duim zo ver kon buigen en hij noemde me een freak of nature
Woensdag afspraak bij TLRboy voor wat onderhoud zodat het slettebakje het weer goed doet
Deze keer had je het wel bij kunnen houdenquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:59 schreef Roderick2085 het volgende:
terwijl ik mijn tijd uit zat te zitten op m'n stage gaan jullie gewoon ff meeten
[..]je polsen nog ok?
daar had ik de eerste paar keer last van
kans is sowieso groot dat het een andere stijl is hoorquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ligt volgens mij meer aan mijn rare lichaamsbouw
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goed he, volgende week heb je er nog last van
Het zal welquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:11 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
kans is sowieso groot dat het een andere stijl is hoorstijl die ik doe word niet op zoveel plaatsen gegeven
quote:tijd om mijn bedje op te zoeken![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:47 schreef Rib-i het volgende:
Wetenschap
De kunst van prettig oud worden
woensdag 9 augustus 2006 11:57
Hoe doen we dat, prettig oud worden? Verschillende sites bieden hulp![]()
quote:De tien gouden regels zijn:
1. Eet gezond en drink met mate
2. Zorg voor een goed gewicht
3. Stop onmiddellijk met roken
4. Zorg elke dag voor beweging
5. Zorg voor voldoende slaap
6. Blijf de hersens gebruiken
7. Blijf optimistisch lachen
8. Onderhoud sociale contacten
9. Ga regelmatig naar de dokter
10. Wees af en toe eens stout
quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Inslikken!![]()
Ik ben 213.93.17.234.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had al door dat jij IP 213... was, maar ik wist nog niet het IP adres van je chickaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:46 schreef worldpimber het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/10202/78290baa/index.html![]()
![]()
![]()
en jij dacht echt dat FOK zou gaan luisteren naar een paar van die motor rijdertjes?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 07:23 schreef freak1 het volgende:
maar de vraag is, wanneer gaan we staken voor een verandering van de naam pta in ptam?
Ik ben dan nog wel geen echte motorrijdertje, maar wel naar mij hoor.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:00 schreef bvvt het volgende:
[..]
en jij dacht echt dat FOK zou gaan luisteren naar een paar van die motor rijdertjes?
Bazzie word een ware hunk.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:42 schreef BazzieK het volgende:
Nu al spierpijnNet dingen gebogen waarvan ik niet eens wist dat ik ze had
Verder had de jongen waarmee ik oefende nog nooit iemand gezien die zijn pols of duim zo ver kon buigen en hij noemde me een freak of nature
Woensdag afspraak bij TLRboy voor wat onderhoud zodat het slettebakje het weer goed doet
Ey! Stokbrood hebben we in Friesland ook welquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Was richting Tilburg gereden, had je lekker stokbrood kunnen eten
zeker een mooie fiets, maar dat witte vind ik nooit zo geslaagd :/quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
Gixxer 750 rood/wit uit '91 op Marktplaats
Wat een fantastische machine![]()
Wil deze toch echt als opvolger van de GS![]()
Maar niet zo lekkerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ey! Stokbrood hebben we in Friesland ook wel![]()
![]()
De rood/wit uitvoering is alleen van het modeljaar '91quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
Gixxer 750 rood/wit uit '91 op Marktplaats
Wat een fantastische machine![]()
Wil deze toch echt als opvolger van de GS![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:53 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Onze fierljepper is vast in de war met "stok over sloot"![]()
Hey, mijn dealerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De rood/wit uitvoering is alleen van het modeljaar '91
[afbeelding]
Merk/Type SUZUKI / GSX R 750 M
Prijs ¤ 1.995,-
Model 1991
Kleur rood/wit
Bouwjaar 1994
Kilometerstand 24700 Miles
Goedkoper en minder kilometers
Ook 2007quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De rood/wit uitvoering is alleen van het modeljaar '91
[afbeelding]
Merk/Type SUZUKI / GSX R 750 M
Prijs ¤ 1.995,-
Model 1991
Kleur rood/wit
Bouwjaar 1994
Kilometerstand 24700 Miles
Goedkoper en minder kilometers
HEt was gisteravond/nacht wel druk met sirenes enzo, had BaziieK mischien rijlesquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:03 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dode in Tilburgse horecagelegenheid
Heb je een alibi
Tjek dat pak van die verrader. Sinds hij een -eerste de beste- meisje heeft zijn wij niet meer belangrijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:59 schreef freak1 het volgende:
zeker een mooie fiets, maar dat witte vind ik nooit zo geslaagd :/
Wat was jij kwijt bij Ruud Freriks, en wat heeft die precies gedaan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Zowiezo is het zwaar irritant achter een langzaam op trekkende auto.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De Triumph staat onder de 3.000 Rpm echt te arm afgesteld. Wordt er een beetje loco van.
Optrekken met een auto voor je neus is zwaar irritant.. kan alleen maar met slipperdeslipslip koppeling.![]()
Sjah, 3 keer zakken op een rijexamen waar je nog niet leerde omgaan met de achterrem heeft er vast ook invloed op gehadquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:52 schreef Worldbeater het volgende:
De Triumph staat onder de 3.000 Rpm echt te arm afgesteld. Wordt er een beetje loco van.
Optrekken met een auto voor je neus is zwaar irritant.. kan alleen maar met slipperdeslipslip koppeling.![]()
Klopt, maar als de motor hik en bokneigingen krijgt, dan is het dubbel op.quote:[b]Op vrijdag 16 februari 2007 13:09 schreef bvvt het
Zowiezo is het zwaar irritant achter een langzaam op trekkende auto.
dat schiet in het geheel niet op
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:50 schreef worldpimber het volgende:
Sjah, 3 keer zakken op een rijexamen waar je nog niet leerde omgaan met de achterrem heeft er vast ook invloed op gehad![]()
Beter post ik alleen een foto van de voorkant dacht ik al... dat smoelt beter.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:58 schreef bvvt het volgende:
Ruitje staat wel erg recht omhoog afgesteld - lijkt het
quote:Het stoffelijk overschot dat 2 februari in een auto onder water gevonden werd blijkt inderdaad Shell-topman Cor Wolff te zijn. Het lijk lag in totaal veertien jaar onder water in de Ringvaart van de Haarlemmermeer. Dat heeft een woordvoerder van de politie gemeld.
Het kenteken van de auto liet al zien dat het waarschijnlijk om de bewuste topman ging. Ook lagen er persoonlijke eigendommen in de auto die leidden naar de man. Maar omdat de man al zoveel jaar onder water lag was een DNA-onderzoek noodzakelijk om uitsluitsel te kunnen geven. Nu weet de politie zeker dat het om Wolff gaat.
De man was in 1993 ineens mysterieus verdwenen. Er zijn geen aanwijzingen dat de man door een misdrijf om het leven in gekomen. De politie gaat uit van een ongeluk.
Mooie foto zegHquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:04 schreef Worldbeater het volgende:
Even door het raam... duidelijk heH! [afbeelding]
[afbeelding]

De bomen maken het geheel wel afquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:04 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
ik zie wat je bedoeld jaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:04 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Voornamelijk BMW rijders.quote:
Ik ben benieuw of er nog nieuws boven water komt. Uberhaupt hoe het er uitzag.quote:Een ringvaart is een kanaal dat in de rondte loopt, in het algemeen rond een polder. De vaart dient dan niet alleen om de polder per boot te bereiken, maar vooral ook om het teveel aan water, dat uit de polder weggepompt wordt, op te vangen. Het wateroppervlak in de ringvaart is dan meestal ook hoger dan de bodem van de polder.
Tnx. En toen we het bij de benzinepomp over diefstal hadden zei je nog dat ik geen risicio liep..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:07 schreef worldpimber het volgende:
Mooie foto zegH [afbeelding]
Ruitje is IRL ook wel puik, ziet er netjes uit dus zo laten [afbeelding]
Neeeeej?quote:
En de flits ging ook nog af in de ruit. Damn, wat ben ik lui.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:10 schreef koffiekoekje het volgende:
De bomen maken het geheel wel af
Men! Ip adress vrijgevenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:51 schreef koffiekoekje het volgende:
84.31.169.197 is in de buurt van Rozendaal ..... Hummmm.... Wie woont daar
...................
Hicham en pimber wonen in helmond Noord braband en WB in Amsterdamer klopt volgens mij geen hol van
Bron
http://www.geobytes.com/IpLocator.htm
....... tracking... tracking.. difficult.. very difficult......... hit!hit!hit! --result-- >WINKEL<quote:
quote:Vandaag bij Ruud Freriks in Goes langsgereden. Het kost wat, maar een lastige koude start, niesen in de luchtfilters, slecht stationair lopen en stotteren bij constant rijden onder de 4000 toeren doet wel wat met je rijplezier.
Ik vermoedde dus al een hele tijd dat de Guzzi die is voorzien van niet originele carburateurs door de dealer niet naar behoren afgesteld was.
Gelijk bij de allereerste testrun bleek al dat de carburateur veel te rijk is afgesteld. De stationair sproeier is veel te groot. Na ruim anderhalf uur prutsen en 8 (![]()
![]()
![]()
) runs, loopt ie zoals ie moet lopen. De Italiaan heeft iets vermogen en koppel heeft gewonnen (3 PK en 4 N-M) Waar het om ging is nog veel beter gelukt, hij loopt veel rustiger, en hij pakt geweldig op onder de 4000 toeren. Ik ben helemaal verbaast, en hartstikke blij. Dit zou iedereen moeten doen. (
)
Daaahr hebben we het gisteren over gehad. Heeft Pimber je niet bijgepraat per MSN?quote:
Zeebanketquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
....... tracking... tracking.. difficult.. very difficult......... hit!hit!hit! --result-- >WINKEL<
Snoepje?![]()
[afbeelding]
-specialcustom -XX- enigneerd colours for more satisfaction.
Ik heb alle smaken al gehad.![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |