quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:57 schreef worldpimber het volgende:
Oh ja, Rib-I is niet dik in casual kleding
Nou... dan .... weten we dat ook weerquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:57 schreef worldpimber het volgende:
Oh ja, Rib-I is niet dik in casual kleding
Goed weerquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dus jij bent dan eigenlijk de enige phatprob hier![]()
![]()
jullie hadden wel goed weer![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:04 schreef koffiekoekje het volgende:
Nou... dan .... weten we dat ook weer
Zo meteen op hart van Nederland
Arm pferdquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Lunch zegt hij
De lunch heette Bonfire voordat jullie kwamen
[afbeelding]
[afbeelding]
het zal m leren. had hij maar geen rosbief moeten worden.quote:
wie waar hangen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:10 schreef ikookhier het volgende:
Ben benieuwt hoe lang deze weer blijft hangen![]()
je dacht dat ik hem niet snapte hequote:
Is ie nu stukquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:10 schreef ikookhier het volgende:
Nou, iig morgen nog hetzelfde weer als vandaag volgens mijquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:10 schreef ikookhier het volgende:
Jij en ikookhier zijn ook hier blijven hangenquote:
Ik bijna nooit op doordeweekse donderdagenquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jij en ikookhier zijn ook hier blijven hangen
Komt natuurlijk omdat we al een keer gemeet hebben![]()
wie welquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:22 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik bijna nooit op doordeweekse donderdagen
Ik heb een sabbaticalquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wie welalleen kansloze werkelozen
Dudequote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:08 schreef bvvt het volgende:
[..]
trouwens, wat zag ik staan bij je MSN naam?
samenwonen?????
Hey - blazing saddlesquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Lunch zegt hij
De lunch heette Bonfire voordat jullie kwamen
[afbeelding]
eenschquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:13 schreef worldpimber het volgende:
Ziet er wel netjes uit, afwerking is geniaal. Zelf zou ik me er niet op willen doodrijden, maar het werk, echt netjes...
Eyquote:
ja was goed weerquote:Heb vandaag 400 km getoured op mijn GS'je! Was mooi weer, maar toch nog best frisjes in de namiddag
Nou, als je bij mijn naam kijkt zie je ookquote:
Nice, ik moest werkenquote:Heb vandaag 400 km getoured op mijn GS'je! Was mooi weer, maar toch nog best frisjes in de namiddag
quote:
Zeh Fighter!quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ja was goed weerhopelijk dit weekend ook nog droog, kan die fighter ook es uitgelaten worden
Ik ziet hetquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:25 schreef bvvt het volgende:
[..]
Nou, als je bij mijn naam kijkt zie je ookstaan
Ook een vriendinnetje sinds eind decemberquote:
zie Fok! Motorclub [SC Deel 655] Streetbike Masterbator 2 voor de laatste updatequote:Op donderdag 15 februari 2007 20:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
Met mij wel, met jou en de rest?
ja, staat weer > 2 mnd in de schuurquote:Zeh Fighter!![]()
Morgen wordt het tenminste nog heerlijk weer zeggen ze!
Goed bezigquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:32 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ook een vriendinnetje sinds eind december
Gaat goed.
Komend weekend en week vrij - naar zuid limbo land voor de carnaval
Ah.. en Rib een soes 1100? effe piccies checkequote:Op donderdag 15 februari 2007 20:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zie Fok! Motorclub [SC Deel 655] Streetbike Masterbator 2 voor de laatste update
Ik zat al een tijdje te kijken naar dat plaatje hoe ze dat nou hebben gedaan.quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
eenscheensch
ook niet echt mijn smaak qua fighter, maar de afwerking is subliem
circuit gaat voor mij voorlopig niet wordenmet die fighter iig
--> Rib
![]()
![]()
![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/view_message/6591703quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
Waar staan die p0pping ph0t0s van Ribby?![]()
O'skoolquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
http://www.motor-forum.nl/forum/view_message/6591703![]()
Haaaaaaiquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:14 schreef ikookhier het volgende:
Fulcrum_x![]()
Voor de rest
[afbeelding]
Nu al spierpijnquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:42 schreef BazzieK het volgende:
Nu al spierpijnNet dingen gebogen waarvan ik niet eens wist dat ik ze had
Verder had de jongen waarmee ik oefende nog nooit iemand gezien die zijn pols of duim zo ver kon buigen en hij noemde me een freak of nature
Woensdag afspraak bij TLRboy voor wat onderhoud zodat het slettebakje het weer goed doet
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:42 schreef BazzieK het volgende:
Nu al spierpijnNet dingen gebogen waarvan ik niet eens wist dat ik ze had
Verder had de jongen waarmee ik oefende nog nooit iemand gezien die zijn pols of duim zo ver kon buigen en hij noemde me een freak of nature
Woensdag afspraak bij TLRboy voor wat onderhoud zodat het slettebakje het weer goed doet
Polsen wel, enkels en voet wat minderquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:59 schreef Roderick2085 het volgende:
terwijl ik mijn tijd uit zat te zitten op m'n stage gaan jullie gewoon ff meeten
[..]je polsen nog ok?
daar had ik de eerste paar keer last van
hehe, ok... zal dan waarschijnlijk ook wel een andere stijl zijnquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Polsen wel, enkels en voet wat minder
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:21 schreef BazzieK het volgende:
Had ik trouwens wel eens vermeld dat Rib-I er in zijn vrije tijds kleding er helemaal niet propperig uitziet. Kwam er net heel toevallig op![]()
![]()
Verder pimber![]()
![]()
![]()
Ligt volgens mij meer aan mijn rare lichaamsbouwquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:39 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
hehe, ok... zal dan waarschijnlijk ook wel een andere stijl zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:03 schreef Rib-i het volgende:
Heyheyhey, rustig aan he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |