Ik vermoed dat het hier gaat om de grass company.quote:Dode in Tilburgse horecagelegenheid
Uitgegeven: 16 februari 2007 11:18
Laatst gewijzigd: 16 februari 2007 11:19
TILBURG - In een horecagelegenheid aan de Spoorlaan in het centrum van Tilburg is vrijdagochtend een dode gevonden. Een woordvoerder van de politie heeft dat bevestigd. Hij gaat ervan uit dat er een misdrijf heeft plaatsgehad.
De technische recherche is aanwezig en is een onderzoek begonnen. Nadere bijzonderheden ontbreken.
Oeh badankt voor het idee! Ik moet nog ff Ice-o-lator halenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het hier gaat om de grass company.
meer informatie ontbreekt nog
En dan kan je niet omgebracht wordenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:01 schreef Herr_Munk het volgende:
Grascompagny lijkt me juist niet, daar staat atlijd beveiliging...
Tilburg geweld? Ik weet niet waar jij komt als je uitgaat?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:10 schreef NietLullig het volgende:
yeuh, wat me opvalt als ik brabant ben (breda/tilburg) en ik ga uit dat het geweld op straat en binnen vele malen erger is dan in duitsland en twente.
minste of geringste is genoeg voor die lijpo's daar om te gaan slaan.
Het lijkt me onlogisch dat een bedrijf waar veel geld in omgaat ( meer dan in een gaykroegje) dat één iemand afsluit en dat de rest al gevlogen is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:04 schreef N.icka het volgende:
[..]
En dan kan je niet omgebracht worden![]()
ja ik ook nog nooit problemen gezien ...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
Tilburg geweld? Ik weet niet waar jij komt als je uitgaat?
naam zo ff kwijt van die tent, is soort exotische naam.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
Tilburg geweld? Ik weet niet waar jij komt als je uitgaat?
Dat wordt / is een teringzooi dan op de spoorlaanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:44 schreef flugeltje het volgende:
Ze hebben de boel afgezet met zwarte schermen zag ik net... Verder niet veel te zien... Ben wel benieuwd wat er gebeurd is, die kroeg is nog geen jaar open.
Villa Fiesta..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:45 schreef NietLullig het volgende:
[..]
naam zo ff kwijt van die tent, is soort exotische naam.
in breda vond ik het wel extreem, was vooral in de smalle straatjes tussen de cafe's
zino zekerquote:
Wat ik begreep had een voorbijganger het lichaam zien liggen...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zino zekergeen wonder als je dan geen happy beeld hebt van tilburg
en trouwens de politie woordvoerder op omroep brabant wist niet veel maar hij zei het slachtoffer (of lijk maar ik gok dat ie geen lijk zei) is gevonden door de eigenaar of een voorbijganger ik ben niet precies op de hoogte
dus gok ik dat de eigenaar niet dood is
of juist wel en haalde ie slachtoffer en vinder door elkaar maar dat denk ik niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |