Ik zweer je; ik stond vandaag naast hem, enkel met coole uitstraling en maffia-bril. Super, mn hele rit in het OV was goedgemaakt.quote:Zijn naam is eigenlijk Frederik en hij is de echtgenoot van Tante Til (die hem altijd 'Frederik lieverdje' noemt). Ooit was hij glazenwasser van het hoofdbureau van politie. Zodoende was hij getuige van menig politieverhoor. Door hem opgevangen gesprekken van rechercheurs waren een grote inspiratiebron voor
hem geweest. Toen Frederik na een val van de ladder werkeloos thuis kwam te zitten raakte hij niet in een dip. Nee, hij besteedde voortaan zijn tijd aan zijn grote hobby: de geheime agent of huisdetective uithangen. Voortaan heette hij Onkel X (zijn codenaam). Dag en nacht staat hij klaar om een mysterie op te lossen, vingerafdrukken te nemen, iemand te verhoren en rond te speuren met zijn loepje in de aanslag. De rest van de familie laat hem maar begaan. Want soms komt hij inderdaad met interessante informatie. Als Onkel X door een filmproducent ontdekt wordt (om te spelen in politiefilms natuurlijk) streelt dat zijn ego enorm. Hij laat zijn snor staan en geniet van zijn nieuwe status.
Ja, waarom?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:20 schreef Aoristus het volgende:
Ik had Jet Bussemaker wel op sociale zaken willen zien..
Da's een goede. Ze heeft verstand van zaken en is m.i. een betere kandidaat dan Donnerquote:
Nou, Donner weet ook heel veel af van sociale zaken.....hield zich destijds ook bezig met de WAO....quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:26 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Da's een goede. Ze heeft verstand van zaken en is m.i. een betere kandidaat dan Donner
Eind jaren 90 ofzo he? Maar ja, toen was ie kamerlid.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou, Donner weet ook heel veel af van sociale zaken.....hield zich destijds ook bezig met de WAO....
SInds wanneer meot een minnister verstand van zaken hebben?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:26 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Da's een goede. Ze heeft verstand van zaken en is m.i. een betere kandidaat dan Donner
mwoa..quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:32 schreef Napalm het volgende:
[..]
SInds wanneer meot een minnister verstand van zaken hebben?
Nergens goed voor; dat horen zn ambtenaren te hebben.
Napalm!!!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:32 schreef Napalm het volgende:
[..]
SInds wanneer meot een minnister verstand van zaken hebben?
Nergens goed voor; dat horen zn ambtenaren te hebben.
Juist met rood voedsel moet je oppassen die kleur staat niet voor niets voor gevaar.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:14 schreef Napalm het volgende:
tomaten, enkel in de pastasaus en op de pizza.
Onkel Xquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:16 schreef Napalm het volgende:
[afbeelding]
Onkel X
[..]
Ik zweer je; ik stond vandaag naast hem, enkel met coole uitstraling en maffia-bril. Super, mn hele rit in het OV was goedgemaakt.
[afbeelding]
het lekkere wijf kwam naarboven bij een google zoektocht naar Onkel X en is dus relevant
Voor de jong ende onwetenden:
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Familie_Knots
Ga zo door!quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:48 schreef du_ke het volgende:
Juist met rood voedsel moet je oppassen die kleur staat niet voor niets voor gevaar.
Vistaquote:Opvolger Vista over twee jaar in de rekken
Vista is nog geen twee weken uit, of Microsoft zegt al dat de opvolger van Vista al over twee jaar in de schappen kan liggen. Microsoft zou dan weer op het schema lopen dat ze al tijdenlang aanhoudt: elke drie jaar een nieuw operating system. Helaas geeft Microsoft geen features van dit nieuwe operating system, aangezien deze "nog niet bekend zijn".
De geschiedenis laat zien dat Microsoft elke twee tot drie jaar een nieuwe Windows uitbracht: tussen Windows 95, 98, ME en XP zat twee tot drie jaar, met een uitschieter van vier jaar tussen Windows NT4 en 2000. De uitzondering is Vista, die ruim vijf jaar na Windows XP verscheen, omdat Microsoft de tijd nodig had om XP te updaten en te werken aan Service Pack 2. Of dit ook nodig zal zijn bij Windows Vista zal de tijd leren, maar Microsoft zegt zelf op schema te liggen om haar nieuwe operating system, met de codenaam "Vienna", in 2009 in de schappen te hebben liggen.
Microsoft wou in Vista al een aantal ingrijpende veranderingen doorvoeren, waaronder een nieuwe bestandssysteem en een geheel nieuwe interface, maar kwam in tijdnood, en heeft deze dus moeten schrappen. Microsoft is echter voorzichtig over de features van "Vienna", omdat Microsoft onzeker is over welke richting "Vienna" in moet gaan.
Wat zal ik het grafisch getab tussen verschillende windows-vensters missen zegquote:
Wie wel?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:31 schreef Aoristus het volgende:
Guusje ter Horst is wel een vergissing denk ik, in Amsterdam was ze niet bepaald geliefd en geroemd als wethouder
Dat krijg je, in zo'n durp waar niemand zich buiten de gemeentegrens waagt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Amsterdam; de grootste verzameling nichten en zeikerds van Nederland.
So true, so true.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat krijg je, in zo'n durp waar niemand zich buiten de gemeentegrens waagt.
Het is welbezien dan ook de meest provinciale gemeente van Nederland.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ja maar, buiten Amsterdam ligt de grote onveilige wereld.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat krijg je, in zo'n durp waar niemand zich buiten de gemeentegrens waagt.
Jaap Fisher / Joop Visser heeft er een mooi liedje over geschreven, helaas te obscuur om ergens op het internet terug te vinden te zijn.quote:
De boeren in de rest van Nederlandquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja maar, buiten Amsterdam ligt de grote onveilige wereld.
bronquote:Op welke manier heeft FOK! jouw wereldbeeld doen veranderen?
Het zal ongetwijfeld arrogant klinken, so be it, maar vooral dat er heel veel domme mensen op de wereld zijn. Bij mijn verkiezing tot zuurste user van POL, nomineerde Sigme mij met de woorden 'Weet je V., zelfs de meeste fokkertjes zijn niet zo rampzalig als jij veronderstelt.' en dat ben ik dus niet met haar eens. Ik denk zelfs dat het nog erger is op FOK!, maar ook out there. Maar gelukkig zijn er ook nog heel veel users die wel erg okee zijn.
is leuk.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:40 schreef Mutant01 het volgende:
Jeuk!
quote:
quote:
Het is niet dat je als Marokaan de keuze hebt. Je krijgt daar je paspoort bij een pakje boter en probeer m maar weer eens kwijt te raken.quote:PVV: Aboutaleb en Albayrak niet beëdigen
Geert Wilders, fractievoorzitter van de Partij voor de Vrijheid, vindt dat de beoogd staatssecretarissen Ahmed Aboutaleb en Nebahat Albayrak niet beëdigd mogen worden, omdat ze een dubbele nationaliteit hebben. De PVV stelt dat ministers en staatssecretarissen alleen de Nederlandse nationaliteit mogen hebben.
De PVV zal donderdagochtend een motie indienen, die de regering verplicht om te controleren of dit inderdaad het geval is. De PVV zal de motie indienen tijdens een debat in de Tweede Kamer over de Rijkswet op het Nederlanderschap.
Aboutaleb heeft tevens de Marokkaanse nationaliteit en wordt namens de PvdA staatssecretaris van Sociale Zaken. Eerder werd hij in de wandelgangen genoemd als minister van Integratie en Wijkbeheer, maar die post heeft hij uiteindelijk niet gekregen. Albayrak heeft de Turkse nationaliteit en wordt staatssecretaris van Justitie. Ze zijn de eerste bewindslieden van allochtone afkomst die een plaats innemen in het kabinet.
Wilders is gewoon de grootste mongool ter wereld.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
[..]
Het is niet dat je als Marokaan de keuze hebt. Je krijgt daar je paspoort bij een pakje boter en probeer m maar weer eens kwijt te raken.
Nee, want hij spreekt mij tegenquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:59 schreef Mutant01 het volgende:
Verbal heeft gelijk.
Ken je veel van Jaap Fischer?quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Jaap Fisher / Joop Visser heeft er een mooi liedje over geschreven, helaas te obscuur om ergens op het internet terug te vinden te zijn.
Ik bedoel maar
dat gevoel daar
om weer in Veendam te zijn
Daarom juist.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, want hij spreekt mij tegen.
Aardig wat ja, al ken ik 'de huid van de beer' geloof ik veruit het best. Ik meen dat er een cassettebandje of 6 is.quote:
Ik heb er hier ergens nog een CD van liggen, maar het moet al een flinke tijd geleden zijn geweest dat ik er voor het laatst naar heb geluisterd.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Aardig wat ja, al ken ik 'de huid van de beer' geloof ik veruit het best. Ik meen dat er een cassettebandje of 6 is.
Ken jij er wat van? Zal haast wel..
Ik heb tegenwoordig een auto met cassettespeler, daarin heb ik laatst weer wat Fisher gedraaid. Blijft erg leuk.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb er hier ergens nog een CD van liggen, maar het moet al een flinke tijd geleden zijn geweest dat ik er voor het laatst naar heb geluisterd.
anderzijds was Bot ook soms te veel diplomaat ipv minister, dus dit kan wel eens verfrissend zijnquote:
Voor je geld staat me nog wel redelijk bij, maar de rest is wat vervaagd bij mij.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een auto met cassettespeler, daarin heb ik laatst weer wat Fisher gedraaid. Blijft erg leuk.
Maar ook zonder dat zitten er genoeg flarden voor eeuwig in mijn hersen gebrand. Mijn hersens houden liedjes nogal vast.
quote:Fact of the day
Iran has the world's second-largest gas reserves, but has not been able to develop some two-thirds of its fields.
Wall Street Journal
Yep, een shagrokende pitbull...zeer verfrissend.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:13 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
anderzijds was Bot ook soms te veel diplomaat ipv minister, dus dit kan wel eens verfrissend zijn
Een hele mooie:quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Voor je geld staat me nog wel redelijk bij, maar de rest is wat vervaagd bij mij.
En moslims niet te vregeten. Oh nee, die zaten al bij groep zeikerds.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Nee, die positie is al bezet door de grootste Darwin-aap die ooit op aarde heeft rondgelopen en die zit nu een een wit huis. Wilders heb ik nog liever dan die achterbakse, schijnheilige fundi-christen. Wilders trekt dan ook alleen de zwakzinnigen aan en aangezien ik van mening ben dat niet de helft van NL zwakzinnig is, voorzie ik geen grote problemen door deze persoon met een affectie voor bruine hemden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wilders is gewoon de grootste mongool ter wereld.
Niks mis met een galspuiende zonnebank gebruinde liegpeuk op buitenlandse zaken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:19 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Yep, een shagrokende pitbull...zeer verfrissend.
De groep hollandse zwakzinnige neemt alleen met de dag toe. Het is dan ook niet zo vreemd eigenlijk, die boeren neuken er op los daar in Maastricht en Venlo, incest hier en daar, voila een groep zwakzinnige.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Nee, die positie is al bezet door de grootste Darwin-aap die ooit op aarde heeft rondgelopen en die zit nu een een wit huis. Wilders heb ik nog liever dan die achterbakse, schijnheilige fundi-christen. Wilders trekt dan ook alleen de zwakzinnigen aan en aangezien ik van mening ben dat niet de helft van NL zwakzinnig is, voorzie ik geen grote problemen door deze persoon met een affectie voor bruine hemden.
Maar nog even over die discussie van gister. Wilders roept nu op om hele bevolkingsgroepen tot tweederangs burgers te verklaren en bepaalde functies niet voor hen open te stellen... Daar zijn toch paralellen?quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De groep hollandse zwakzinnige neemt alleen met de dag toe. Het is dan ook niet zo vreemd eigenlijk, die boeren neuken er op los daar in Maastricht en Venlo, incest hier en daar, voila een groep zwakzinnige.
Zei iemand iets over geitenneukers?quote:
Pijn is fijn.quote:
Maastricht en Venlo liggen niet in Holland.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De groep hollandse zwakzinnige neemt alleen met de dag toe. Het is dan ook niet zo vreemd eigenlijk, die boeren neuken er op los daar in Maastricht en Venlo, incest hier en daar, voila een groep zwakzinnige.
Huilie.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Maastricht en Venlo liggen niet in Holland.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Eigenlijk te lompquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet wil branden moet je beter stoken.
Is ze nog argentijnse dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:27 schreef Mutant01 het volgende:
Prinses Maxima moet onmiddelijk haar rol staken als het aan Wilders ligt dan..
Ik ben paap noch Hollander, dus je gaat je goddelijke gang maar. Ik wijs alleen op onlogica. Je kent me toch?quote:
Dat zou kunnen. De koningin is in ieder geval allochtoon. Dus het probleem blijft bestaan.quote:
Jij bent ook onlogisch, daar zeg ik toch ook niks over.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben paap noch Hollander, dus je gaat je goddelijke gang maar. Ik wijs alleen op onlogica. Je kent me toch?
Hij heeft het volgens mij echt over het hebben van een dubbele nationaliteit. Allochtonen uitsluiten is een stapje verder richting Janmaat.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. De koningin is in ieder geval allochtoon. Dus het probleem blijft bestaan.
Heeft de koningin dan geen dubbele nationaliteit?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij heeft het volgens mij echt over het hebben van een dubbele nationaliteit. Allochtonen uitsluiten is een stapje verder richting Janmaat.
Maar kan krijg je altijd een soort Ben Bot; heel hard kunnnen lopen maar wel de verkeerde richting in.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Napalm!!!
Nee, niet elk detail......Maar het moet ene eerste klas GENERALIST zijn..............Een DOSSIERVRETER puur sang....Snel de grote hoofdlijnen er uit kunnen halen.....Een LEIDER die WEET wat ie wilt, zich met de JUISTE ambteneren (kernteam met de juiste mensen) weet te omringen.....en zijn postitie tov SG goed te vinden.....
Een goed minister WEET te overtuigen, en is communicatief superieur en vooral POLITIEK dier...
Zoiets...?...
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heeft de koningin dan geen dubbele nationaliteit?
Ik vond Ben Bot bepaald niet slecht........Topdiplomaat, gebleken politicus........Werd door vriend en vijand geprezen........Als Maxim Verhagen geen asiel in het kabinet moest worden verleend, dan kwam Bot zeker terug....quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:38 schreef Napalm het volgende:
[..]
Maar kan krijg je altijd een soort Ben Bot; heel hard kunnnen lopen maar wel de verkeerde richting in.
Een minister zonder goede (top)ambtenaren, is een vrouw zonder mooie tieten.quote:Met de juiste ambtenaren omringen![]()
![]()
![]()
![]()
Niet dat ik mij dat zo herinner....Ik heb er niet zo'n probleem mee als minister z'n SG eruit kwakt, maar om dat op dag 1 van je ministerschap te doen slaat natuurlijk nergens op.....Uiteraard moet je door 1 deur kunnen, maar geef het dan wel een kans.......Eruit kwakken kan altijd nog....quote:Was jij niet een van diegenen die om het hardst huilden toen Bomhoff z`n SG eruit mikte...?
http://www.wereldomroep.nl/portal/news/zijlijn/quote:Spinoza gewipt uit christelijke canon
Christelijke historici hebben een eigen canon opgesteld voor de vaderlandse geschiedenis. De christelijke canon is een alternatief voor de vorig jaar gepubliceerde Canon van Nederland, een lijst met vijftig belangrijke gebeurtenissen in de vaderlandse geschiedenis.
Zes van de vijftig onderwerpen zijn vervangen en een aantal benamingen is gewijzigd. Gesneuveld zijn 'Spinoza', 'Annie M.G. Schmidt', 'De Grachtengordel', 'Buitenhuizen', 'De Gasbel' en 'Eise Eisenga'. Zij werden vervangen door de 'Sint-Janskathedraal', 'Anthonie van Leeuwenhoek', 'Baas in eigen buik', 'Stadhouder Willem III', 'De Schoolstrijd' en het 'Tweede Vaticaans Concilie'. Het onderwerp 'Beeldenstorm' kreeg een nieuwe naam: 'Hagepreek'.
De nieuwe, aangepaste canon is bedoeld voor het christelijk onderwijs.
Jawel, je kunt niet ontkatholieken. Er staat trouwens hier nog wel ergens een reportage over.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:35 schreef du_ke het volgende:
Zelfs dat niet denk ik.
Denk het wel.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:38 schreef du_ke het volgende:
Dat denk ik niet.
quote:Maxima behoudt ook de Argentijnse nationaliteit. De wetgeving van haar geboorteland staat niet toe dat ze die nationaliteit opgeeft op verliest. M xima krijgt zodoende een dubbele nationaliteit, zij het dat ze in Argentinië geen staatkundige rechten meer kan uitoefenen. In het wetsvoorstel staat een curieus zinnetje over hun eventuele kinderen. Uiteraard krijgen die de Nederlandse nationaliteit, maar ze kunnen op grond van de ,,Argentijnse wetgeving opteren voor de Argentijnse nationaliteit''. Tijdens de behandeling van het wetsvoortstel in de verenigde vergadering van Eerste en Tweede Kamer zal hierover ongetwijfeld opheldering gevraagd worden.
Ok bedanktquote:
Is dat zo? Dan ben ik gedoemd voor eeuwig paap te blijven.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:48 schreef Pius_XII het volgende:
[..]
Jawel, je kunt niet ontkatholieken. Er staat trouwens hier nog wel ergens een reportage over.
Zou wel lachen zijn.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:52 schreef du_ke het volgende:
Ok bedankt. Zou iemand dit al doorgestuurd hebben naar de PVV
?
Yup, het overigens niet zoveel natuurlijk.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:53 schreef du_ke het volgende:
Is dat zo? Dan ben ik gedoemd voor eeuwig paap te blijven.
Ja, dat kan natuurlijk weer wel. Men erkent de hervormde doop.quote:M'n pa is wel onthervormd en gekatholiekt voor hij met m'n moeder ging trouwen. Ofwel 2 geloven op 1 kussen maar de duivel is afzijdig gebleven.
Jawel, je kunt je laten uitschrijven (die mogelijkheid is zelfs verplicht ivm privacywetgeving) bij een centraal ledenbestand.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:48 schreef Pius_XII het volgende:
[..]
Jawel, je kunt niet ontkatholieken. Er staat trouwens hier nog wel ergens een reportage over.
Misschien heeft het te maken met zijn uitspraken over moslims en het missen van een bepaald gen bij deze personen, enz.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vond Ben Bot bepaald niet slecht........Topdiplomaat, gebleken politicus........Werd door vriend en vijand geprezen........Als Maxim Verhagen geen asiel in het kabinet moest worden verleend, dan kwam Bot zeker terug....
Grapjas......quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Misschien heeft het te maken met zijn uitspraken over moslims en het missen van een bepaald gen bij deze personen, enz.
Ik vond Bot nou ook niet zo'n aangename minister. Tamelijk ondiplomatiek, voor een diplomaat.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Misschien heeft het te maken met zijn uitspraken over moslims en het missen van een bepaald gen bij deze personen, enz.
quote:
Beetje haastig geschreven maar ach maakt niet uit.quote:Geachte heer Wilders,
U heeft vandaag een motie ingediend over het al of niet vervullen van regeringsfuncties met een dubbele nationaliteit. Dit aan de hand van de aanstaande inauguratie van de aanstaande staatssecretarissen Aboutaleb en Albayrak.
Heeft u er echter ook aan gedacht dat u hiermee ons koningshuis ernstig in discrediet brengt?
Zoals u ongetwijfeld zal weten is de echtgenote van Z.K.H. prins Willem-Alexander, prinses Maxima van argetijnse komaf. Argentinië heeft net als bijvoorbeeld Marokko wetten die het niet mogelijk maken om de aangeboren nationaliteit op te geven.
Mag ik aannemen dat u nu ook een motie in gaat dienen die het onmogelijk maakt voor prinses Maxima om in de toekomst een publieke functie te vervullen. Of denkt u dat er voor haar een uitzondering gemaakt moet worden?
In afwachting van uw reactie,
...
Neuh en ach die gast heeft ook 1 dag op de rug rondgelopen ofzo.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Du_Ke:
Hoor jij wel eens iets over die Johan Stellingwerf, werkte bij jullie aan de RUG, die in Brasil was opgepakt.......
hoor er helemaal niets meer over.......
volgens mij had zijn zaak al gediend moeten hebben voor de rechtbank......lijkt volledig in de doofpot te zijn verdwenen.....![]()
Als je kijkt naar de aanhang van de PKN dan nemen mensen die moeite wel.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:05 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Je moet je apart laten uitschrijven als je niet meer gelooft in het christendom? Is dit om het aantal christenen in de wereld op peil te houden, aangezien velen de moeite niet eens zullen nemen om zich te laten uitschrijven?![]()
Netjes hoor.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
[..]
Beetje haastig geschreven maar ach maakt niet uit.
Katholiek, Kirmi. En ja, inderdaad, het aantal "katholieken" wordt er aardig door op peil gehouden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:05 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Je moet je apart laten uitschrijven als je niet meer gelooft in het christendom? Is dit om het aantal christenen in de wereld op peil te houden, aangezien velen de moeite niet eens zullen nemen om zich te laten uitschrijven?![]()
Koningin heeft geloof ik ook recht op een Engels paspoort maar of ze van dat recht gebruik heeft gemaakt weet ik zo niet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je denkt het niet. Maar daar heb ik niks aan.
Ja, hij kwam nooit opdagen......Aan de VU hetzelfde, als leraar ook vaak afwezig e.d. .........quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh en ach die gast heeft ook 1 dag op de rug rondgelopen ofzo.
Tegen mij?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:10 schreef du_ke het volgende:
.....Kap..... eens..... met..... die.....overbodige..... puntjes..... dat..... zorgt..... er..... echt..... voor..... dat..... geen..... hond..... je..... posts..... nog..... leest....
Volgens duke ook hervormden. Maar voor mij zijn ze allemaal hetzelfde, namelijk christenen. Ik hou niet zo van onderscheidquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:08 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Katholiek, Kirmi. En ja, inderdaad, het aantal "katholieken" wordt er aardig door op peil gehouden.
Paspoort en nationaliteit zijn niet hetzelfde. De koninging heeft de Engelse nationaliteit, ongeacht of ze een paspoort van het VK heeft.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:08 schreef Chewie het volgende:
[..]
Koningin heeft geloof ik ook recht op een Engels paspoort maar of ze van dat recht gebruik heeft gemaakt weet ik zo niet.
Toch heel aardig verwoordquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
[..]
Beetje haastig geschreven maar ach maakt niet uit.
Je schijnt het anders nogal belangrijk te vinden of iemand soenniet of sjiiet is.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Volgens duke ook hervormden. Maar voor mij zijn ze allemaal hetzelfde, namelijk christenen. Ik hou niet zo van onderscheid![]()
Ik heb nooit gezegd dat ik soms niet hypocriet ben.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:22 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Je schijnt het anders nogal belangrijk te vinden of iemand soenniet of sjiiet is.
Tegen wie anders?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tegen mij?
Wat is niet overbodig hier op SC![]()
En de meeste overbodigheid is in ieder geval leesbaar. En wordt zelfs gelezen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tegen wie anders?
Er is hier een hoop niet overbodig.
quote:
En nu afwachtenquote:Hartelijk bedankt voor uw interesse.
Uw bericht is doorgestuurd aan Geert Wilders (G.Wilders@Tweedekamer.nl)
Groepwilders Webservice
Niet op deze mail reageren aub, want dit is een automatisch gegenereerd bericht.
Ik zou die zin van je nog een keer goed lezen, klopt namelijk niet wat je zegt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Paspoort en nationaliteit zijn niet hetzelfde. De koninging heeft de Engelse nationaliteit, ongeacht of ze een paspoort van het VK heeft.
Ja, dus je houdt van onderscheid...quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:24 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik soms niet hypocriet ben.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:32 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik zou die zin van je nog een keer goed lezen, klopt namelijk niet wat je zegt.
Discussie over dubbele nationaliteiten is namelijk een discussie over dubbele paspoorten, zoals jij het hier neerzet zou je bijvoorbeeld als Nederlander die toevallig in Ierland geboren (iedereen die daar geboren is heeft recht op de ierse nationaliteit) is nooit een ministersfunctie mogen uitoefenen volgens de Wilders filosofie.
quote:Er is een discussie gaande over het staatsburgerschap van niemand minder dan onze koningin. Volgens de jurist professor Jesserun d'Oliveira van de Universiteit van Amsterdam heeft koningin Beatrix officieel de Britse nationaliteit. Want zij is nazaat van prinses Sofie, en die werd in 1704 Brits, door een wat ingewikkelde constructie. Daardoor zijn alle nakomelingen van Sofie automatisch van Britse afkomst. Dat automatisme is in 1948 ongedaan gemaakt, maar niet voor diegenen die daarvoor al geboren waren. En dus hebben alle leden van het Huis van Oranje van voor 1949 formeel de Britse nationaliteit, aldus Jesserun d'Oliveira. Het laatste woord zal er nog wel niet over gesproken zijn, maar het is toch even wennen voor ons: Beatrix als onderdaan van de Britse koningin Elisabeth.
bron: RNW Nederlands Nieuws (e-mailkrant), 14 april 1997
Kloptquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:32 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik zou die zin van je nog een keer goed lezen, klopt namelijk niet wat je zegt.
Discussie over dubbele nationaliteiten is namelijk een discussie over dubbele paspoorten, zoals jij het hier neerzet zou je bijvoorbeeld als Nederlander die toevallig in Ierland geboren (iedereen die daar geboren is heeft recht op de ierse nationaliteit) is nooit een ministersfunctie mogen uitoefenen volgens de Wilders filosofie.
Nee, alleen als het mij uitkomt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:34 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ja, dus je houdt van onderscheid...
Zie uit die overbodige vraag van mij de verbazing van jouw opmerking.....quote:
.........want hier op SC is toch eigenlijk alles overbodig,niet? Zelfs nieuwsonderdelen die ik volg......?quote:Er is hier een hoop niet overbodig.
Dat is altijd met onderscheid, nietwaar?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Nee, alleen als het mij uitkomt.
Dat zeg ik niet, maar SC betekent zoiets als Slow Chat......Dus nog een keer, vanwaar jouw opmerking.....?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:40 schreef du_ke het volgende:
in SC worden veel best nuttige discussies gevoerd die ik niet overbodig zou noemen.
De meeste posts zijn hier niet overbodig. Ik doel echt op elke keer die puntjes van je..... ...... ...... ......quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar SC betekent zoiets als Slow Chat......Dus nog een keer, vanwaar jouw opmerking.....?
Wanneer is post, ook hier op SC wel overbodig? of snap ik de code van SC niet?
omg......wat heb je me te pakken........quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
De meeste posts zijn hier niet overbodig. Ik doel echt op elke keer die puntjes van je..... ...... ...... ......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door EchtGaaf op 15-02-2007 11:52:05 ]
Wat is je puntquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:39 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dat is altijd met onderscheid, nietwaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door EchtGaaf op 15-02-2007 11:52:34 ]
Galgje spelen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:47 schreef EchtGaaf het volgende:
........ ......... .......... .......... ....... .........![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:47 schreef EchtGaaf het volgende:
........ ......... .......... .......... ....... .........
Deels meestal skip ik het na een paar regels met veel puntjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:47 schreef EchtGaaf het volgende:
........ ......... .......... .......... ....... .........
nostalgieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..--. --- .-.. / ... -.-. / -. --- / ----. ..--- ....-
Neeehhhhh. Alle puntjes zijn wel relevant hoor. Ik tel ze altijd....quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Deels meestal skip ik het na een paar regels met veel puntjes.
Copypastegod.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:45 schreef Finder_elf_towns het volgende:
http://www.elsevier.nl/opinie/weblog/asp/weblogid/4/index.html
God heeft wel een bijzonder wreed gevoel voor humor.
Sigme volgende week aan de beurt dus.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:23 schreef Lemmeb het volgende:
Oh, en sigme, je wordt er ook nog in genoemd.
Tsja, dat zegt ook voldoende over de waarheid achter die nominatie. Verbal is gewoon verzuurd, en hij weet het zelf dondersgoed.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:25 schreef Chewie het volgende:
[..]
Sigme volgende week aan de beurt dus.
Wel leuk is dat de award voor zuurste user deze zuurpruim nogal hoog zit![]()
Nee hoorquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:25 schreef Chewie het volgende:
[..]
Sigme volgende week aan de beurt dus.
kggggrk interne onlogica.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:23 schreef Lemmeb het volgende:
Een userinterview met Verbal. Ik heb meteen maar even van de gelegenheid gebruik gemaakt om m'n ongenoegen over deze nogal trieste, verzuurde en zelfingenomen user duidelijk te maken.
quote:Die Verbal is wel zo'n sneu linksdraaiend stuk verdriet. Ik ga dit interview niet eens doorlezen, weet toch al wat er in staat.
Ach, ik heb het even snel gescand op de woorden 'POL' en 'zuur'.quote:
Ja, dan kom je bij mij uit, in dat interviewquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:39 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ach, ik heb het even snel gescand op de woorden 'POL' en 'zuur'.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, dan kom je bij mij uit, in dat interview. Heb ik weer.
Van mij mogen er wel een paar importbatavieren bij komen. Da's goed voor de stabiliteit. De roze revolutie die gaande is, bevalt me niets.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat is er toch, krassende raaf?quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:46 schreef Mutant01 het volgende:
Kra.
je gaat een slaapactie houden op de Dam?quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:47 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Van mij mogen er wel een paar importbatavieren bij komen. Da's goed voor de stabiliteit. De roze revolutie die gaande is, bevalt me niets.
Je weet toch dat daar kinderkopjes liggen.. waar zie je mij voor aanquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:55 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
je gaat een slaapactie houden op de Dam?
Natuulijk, alleen heeft het niet zoveel betekenis, je kan je niet laten ontdopen:quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:01 schreef Autodidact het volgende:
Jawel, je kunt je laten uitschrijven (die mogelijkheid is zelfs verplicht ivm privacywetgeving) bij een centraal ledenbestand.
http://www.katholiekneder(...)60087_FJaar2004.html
bronquote:Het effect van uittreding is (kortgezegd) het volgende:
- het doopsel blijft bestaan, omdat het karakterteken niet ongedaan gemaakt kan worden;
- de persoon is geen katholiek meer en heeft zich aan de kerkelijke gemeenschap onttrokken (c. 209);
- deze persoon wordt een ´passieve´ lidmaat van de kerk en kan geen kerkelijke functies bekleden en mag niet meer aan de kerkelijke vieringe deelnemen (cc. 1364, 1331);
- terugkeer (reconciliatie) is mogelijk, als iemand zich bekeert;
- uitschrijving uit de kerk en reconciliatie moeten in het doopregister genoteerd worden (zie c. 535 par. 2).
Omdat de doop voor een nietmeerkatholiek niets meer was dan een plens water op de kop natuurlijk. Waarom zou je je dan willen ontdopen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:13 schreef Pius_XII het volgende:
[..]
Natuulijk, alleen heeft het niet zoveel betekenis, je kan je niet laten ontdopen:
[..]
bron
Zijn godsbeschrijving is toch niet zo wenselijk.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:42 schreef Aoristus het volgende:
Spinoza dacht te vrij..
met dat gemanipuleer blijft er alleen nog maar 'geloven' overquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:47 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Zijn godsbeschrijving is toch niet zo wenselijk.
Ik heb geen flauw idee, maar je blijft dus feitelijk onderdeel van de Kerk.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:23 schreef Autodidact het volgende:
Omdat de doop voor een nietmeerkatholiek niets meer was dan een plens water op de kop natuurlijk. Waarom zou je je dan willen ontdopen?
Raven gelden als archetype van wijsheid.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is hoe Lemmeb op mij overkomt als ie in een discussie zit![]()
Nee, je bent uitgeschreven, je naam is geschrapt, je accepteert de kerk/paus niet als autoriteit en je accepteert de doop niet. Dan ben je feitelijk geen onderdeel van de kerk.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:58 schreef Pius_XII het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, maar je blijft dus feitelijk onderdeel van de Kerk.
Voor de Kerk dus niet he? Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:01 schreef Autodidact het volgende:
Nee, je bent uitgeschreven, je naam is geschrapt, je accepteert de kerk/paus niet als autoriteit en je accepteert de doop niet. Dan ben je feitelijk geen onderdeel van de kerk.
Floripas komt het even erger maken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:59 schreef Mutant01 het volgende:
Typisch hoe moslimhaters mijn topic verneuken.
5 jaar cel voor ontkenning holocaust
Ja, kijk, als iemand zich uitschrijft bij een voetbalclub kan de club nog steeds menen dat hij lid is natuurlijk.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:02 schreef Pius_XII het volgende:
[..]
Voor de Kerk dus niet he? Zo moeilijk is dat toch niet?
Ja, vanuit antropocentrisch oogpunt wel inderdaad, alleen zegt dat voor de Kerk weer zo weinig he?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:05 schreef Autodidact het volgende:
Het gaat er echter niet om wat de kerk vindt, maar wat de nietmeerkatholiek vindt.
Dan stellen ze de leegloop een generatie uit. Joepiequote:Op donderdag 15 februari 2007 14:18 schreef Pius_XII het volgende:
[..]
Ja, vanuit antropocentrisch oogpunt wel inderdaad, alleen zegt dat voor de Kerk weer zo weinig he?![]()
![]()
Dat doun die grunnigse wichies geerne veur die.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:20 schreef Mutant01 het volgende:
Ik dank hierbij Sigme en Floripas voor het omhoog gooien van het niveau in mijn topic.
't Is graag gedaan mien jong. Altijd leuk, even in laagdrempelig NWS posten. Ik kom er zelden, ze zouden het eigenlijk SENsatiezoekerij moeten noemen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:20 schreef Mutant01 het volgende:
Ik dank hierbij Sigme en Floripas voor het omhoog gooien van het niveau in mijn topic.
Ik ga weer een tijdje posten in SEN, goed idee!quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:32 schreef sigme het volgende:
[..]
't Is graag gedaan mien jong. Altijd leuk, even in laagdrempelig NWS posten. Ik kom er zelden, ze zouden het eigenlijk SENsatiezoekerij moeten noemen.
Filosofische nazi-grap: Als een Turk en een Marokkaan met elkaar debatteren over de holocaustontkenning en er is geen Germaan om het te horen, maakt het dan geluid?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:35 schreef Mutant01 het volgende:
Ziet er trouwens naar uit dat de grootste tegenstanders elkaar nu vinden in mijn topic. Ik ben het zowaar eens met milagro en evil-jur. Net als KB het ook eens is met evil-Jur.. ongelooflijk![]()
Nou?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Filosofische nazi-grap: Als een Turk en een Marokkaan met elkaar debatteren over de holocaustontkenning en er is geen Germaan om het te horen, maakt het dan geluid?
http://www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_artikel&id=87064quote:Regering-Prodi in de clinch met Vaticaan
door onze redactie buitenland
Een wetsvoorstel van de centrumlinkse regering-Prodi om samenwonenden rechten te geven, leidt dagelijks tot veel protest van het Vaticaan. Voor sommigen zijn de grenzen tussen kerk en staat overschreden
ROME - Bijna elke dag is er wel een waarschuwing of dictaat van de paus of van de bisschoppen, gericht aan het adres van de Italiaanse politici en gelovigen. Kranten staan er vol van en tv-programma's besteden uren aan de strijd tussen kerk en regering.
Reden is niet echtscheiding, abortus of euthanasie, maar een wetsvoorstel dat rechten en plichten wil toekennen aan personen die samenwonen, al dan niet van dezelfde sekse. Er is maanden gewerkt aan een compromis door twee vrouwelijke ministers, de een sociaal-democraat, de ander overtuigd rooms-katholiek: Rosy Bindi, minister van Gezinszaken. Samenwonenden geven elkaar zeggenschap in geval van ziekte of dood, luidt het voorstel, ze kunnen aanspraak maken op sociale woningen en - na negen jaar - op een deel van elkaars erfenis. Geen alternatief (homo)huwelijk en geen mogelijkheid tot adoptie.
Natuurrecht
Het wetsontwerp, Dico genaamd, dreigt volgens paus Benedictus het traditionele gezin kapot te maken en de maatschappij te ontwrichten. Hij verwijt de Italiaanse parlementariërs zich op een terrein te wagen - het natuurrecht - waar ze niet horen te komen, omdat de regels door God zijn ingesteld. Behalve de paus fulmineren dagelijks de bisschoppen tegen het voorstel en worden en passant andere uitwassen op de korrel genomen, zoals een televisieprogramma waarin een homoseksueel paar figureert. Kardinaal Ruini, voorzitter van het bisschoppelijk college, ziet de Italianen zo ver van God afgedreven dat hij binnenkort met een 'bindend document' komt waarin de burgers nog eens uitgelegd wordt aan welke regels ze zich hebben te houden.
Lateraanse verdragen
Het protest van de kerk heeft tot heftige reacties geleid. Tegenstanders hekelen het feit dat de paus zwijgt als soortgelijke wetgeving wordt aangenomen in Duitsland, Frankrijk en Spanje. ,,Kennelijk denkt men dat Italië een land is met beperkte soevereiniteit'', zegt de sociaal-democraat Enrico Boselli. Een gevolg is volgens hem dat de Lateraanse Verdragen van 1929, waarin Vaticaan en Italiaanse staat elkaars territoir erkenden, moeten worden afgeschaft. Ook Leopoldo Elia, een van Italiës voornaamste grondwetgeleerden en rooms-katholiek, vindt dat de kerk over de schreef gaat. ,,Niet sinds de Italiaanse eenwording in de 19e eeuw, toen de paus zich een gevangene voelde in de nieuwe staat en van geen enkel compromis wilde weten, is de kerk zo uitgevaren tegen een regering'', aldus Elia. De kerk mag zich volgens hem richten tot rooms-katholieken, maar niet tot wetgevers, die wetten voor iedereen moeten maken.
Maar die wetgevers, aan de rechterzijde, zijn blij met het activisme van het Vaticaan. Alle leiders van het 'Huis van de Vrijheden' vallen paus en bisschoppen bij.
Dan heb je nog niet gehoord hoe marokkanen met elkaar communicerenquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Filosofische nazi-grap: Als een Turk en een Marokkaan met elkaar debatteren over de holocaustontkenning en er is geen Germaan om het te horen, maakt het dan geluid?
Zo?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:54 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dan heb je nog niet gehoord hoe marokkanen met elkaar communiceren![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zo?
Ewa habiba
Allesh gOed ..?
met my wel je weet tOg ..
Ewaaa cheCk dit ;
Wy zyn tan2 leip nOhhh gehehe ja tOg
we zyn Irane wat d8 je dan
Maar chiCka ik wil je alleen shegge
dat iiCk killer veel van jOu hOude dOe
duSs vergeet dat niet aiigt
Khodafezz azizam
Je èrgert je eraan, of het irriteert jou.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
ik irriteer me daar mateloos aan
![]()
Die strijd is verloren, Floripas.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je èrgert je eraan, of het irriteert jou.
Niet een gekke enclisie van die twee.
quote:
Flauw maar erg grappigquote:DON'T DRINK WATER!!! FISH HAVE SEX IN IT!
Kom eens op een meeting dan, schatje.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:12 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben in het echt nog veel schattiger, met mijn totaal accentloze (als dat bestaat :p) Nederlands.
Kom eens op een meeting dan, M.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:20 schreef Monidique het volgende:
Ik heb een accent.
Een midden-nederlands accent dan? Hilversum en omstreken. (Naarden, Bussum, Weesp, het Gooi dus.)quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Kom eens op een meeting dan, schatje.
Accentloos bestaat niet, al kreeg ik niet teveel commentaar op het mijne, deze keer.
Mijn God, dát is pas een accent. En naast Haarlems e.o. (weet ik veel hoe het heet) een van de ergste.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een midden-nederlands accent dan? Hilversum en omstreken. (Naarden, Bussum, Weesp, het Gooi dus.)
Tezz, waarom kwam je dan niet op de meet, habib? Woela, wij tatas konden wel een mocro gebruiken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:12 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben in het echt nog veel schattiger, met mijn totaal accentloze (als dat bestaat :p) Nederlands.
Dat klinkt als kinderen-voor-kinderenquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een midden-nederlands accent dan? Hilversum en omstreken. (Naarden, Bussum, Weesp, het Gooi dus.)
Lul niet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Mijn God, dát is pas een accent. En naast Haarlems e.o. (weet ik veel hoe het heet) een van de ergste.
quote:
Nee de R heb ik niet nee.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat klinkt als kinderen-voor-kinderen. Je hebt vast geen R.
Op een zaterdag moet ik altijd werkenquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Tezz, waarom kwam je dan niet op de meet, habib? Woela, wij tatas konden wel een mocro gebruiken.
Wat voor eentje dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:20 schreef Monidique het volgende:
Ik heb een accent.
Plat Gronings? Is dat wat wij in Midden-Nederland "Boers" noemen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:23 schreef Floripas het volgende:
Ik praat plat Gronings. Heeft sigme zelf gehoord.
Jazeker. Vraag maar aan de mensen die op de meet waren.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Plat Gronings? Is dat wat wij in Midden-Nederland "Boers" noemen?
Ik zou zeggen maak een nieuw meet topic aanquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:26 schreef Floripas het volgende:
Wat mij betreft is de volgende fokmeet trouwens morgen, want ik vond het ge-wel-dig.
Laivert, als wie plat Grunnigs proat'n, dan noemt ze dat nait boers. Dat verstoat ze ja helegoar nait.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jazeker. Vraag maar aan de mensen die op de meet waren.
Het is natuurlijk een grap, hè? Een grotere kaktrut dan ik is er niet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Laivert, als wie plat Grunnigs proat'n, dan noemt ze dat nait boers. Dat verstoat ze ja helegoar nait.
Wat staat er nou in het laaste zinnetjequote:Op donderdag 15 februari 2007 15:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Laivert, als wie plat Grunnigs proat'n, dan noemt ze dat nait boers. Dat verstoat ze ja helegoar nait.
Dat versta ik welquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een grap, hè? Een grotere kaktrut dan ik is er niet.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:39 schreef Monidique het volgende:
christelijke liefde door finder_elf_towns: as je de boortecijfers bekijkt van dij islamietn kun je noit bewern dat ze noit bezig zain mit biologische oorlogsvoering. moslims dienn daarom bestredn te wordn alsof t biologische wapens betreft.
Naarden de gekste.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:38 schreef Mutant01 het volgende:
kaktrutten zijn lief
machtigquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:39 schreef Monidique het volgende:
http://www.mijnwoordenboek.nl/regios.php?
Niet zo naar doen: heb uw naaste naarstig lief.quote:
Lemmeb vond mij helemaal niet lief.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:38 schreef Mutant01 het volgende:
kaktrutten zijn lief
Raad het accent.quote:christelaike liefde doour finder_elf_towns: as je de geboourtecaifers bekaikt vân die islamiete kun je nie bewere dat ze nie bezug zain met biologische oourlogsvoering. moslims diene daarom bestrede te worde alsof ut biologische wapens betref
Faler.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:43 schreef Monidique het volgende:
Amsterdams.
Tsja, ik kan het zo uitspreken dat het Amsterdams is. Behalve dan het ontbreken van een 't', dat is niet Amsterdams.quote:
Ik ben daar geboren ja.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:44 schreef Apropos het volgende:
[..]
Alles! Jij komt er toch vandaan?
Ik voorzie een carnavalskraker. Je mag tegenwoordig niet eens als Mohammed verkleed gaan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:44 schreef Floripas het volgende:
Enorme lol @ de regionalisering van het gedachtengoed van DrWolffenstein!!!
Je typt wel met een Marokkaans accent.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:12 schreef Mutant01 het volgende:
En er zijn de nodige kaktrutten, als ik het wel heb.quote:
Tozzz.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je typt wel met een Marokkaans accent.
Soms.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij worden er daar geboren in broekrokquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:46 schreef Apropos het volgende:
[..]
En er zijn de nodige kaktrutten, als ik het wel heb.
En met een slok op als een kat in de sloot,quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:47 schreef Monidique het volgende:
Ik ben erg bevooroordeeld ten aanzien van mensen met een bekakt accent. Dan gedraag ik mij als een kat langs de kant van de sloot.
Dat is een manier van mannen om te zeggen dat ze lichaamssappen met je willen wisselen. Schijnt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Lemmeb vond mij helemaal niet lief.
Nou, op fok tref jij dan een hoop mannen die digitaal lichaamssappen lijken te willen uitwisselen, is het niet?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:50 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat is een manier van mannen om te zeggen dat ze lichaamssappen met je willen wisselen. Schijnt.
Ik heb vaker nuchter dan dronken in een sloot gelegenquote:
Charitas, dat is een kolfjequote:Op donderdag 15 februari 2007 15:45 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik voorzie een carnavalskraker. Je mag tegenwoordig niet eens als Mohammed verkleed gaan.
M'n reactie aldaarquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:23 schreef Lemmeb het volgende:
Een userinterview met Verbal. Ik heb meteen maar even van de gelegenheid gebruik gemaakt om m'n ongenoegen over deze nogal trieste, verzuurde en zelfingenomen user duidelijk te maken.
is inmiddels gecensureerd. Daar kon je op wachten natuurlijk, met kritiek op deze ingelikte crewtekkel.quote:Die Verbal is wel zo'n sneu linksdraaiend stuk verdriet. Ik ga dit interview niet eens doorlezen, weet toch al wat er in staat.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
Charitas, dat is een kolfje
Naar de hand van FOK-user Wolfje:
Dat Mohammed VZMH en de zijnen
Allen en masse fokken als konijnen!
Want alle moslimknuffelaars zijn daar vóór, toch:
Islamieten voeren bio-oorlog!
Vandaar dat wij ze net zo gaan bestrijden
En als Lucky Luke richting de horizon rijden!
Nadat de heldendaden zijn gedaan
En de Hollandse Dhimmitude is vergaan
Drienken wij een bier
Weg met die molsims van hier!
Holladi-jee! (2x)
Echt waar? Wahahahahaquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:53 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
M'n reactie aldaar
[..]
is inmiddels gecensureerd. Daar kon je op wachten natuurlijk, met kritiek op deze ingelikte crewtekkel.
Dat zullen we wel zien.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:47 schreef Monidique het volgende:
Ik ben erg bevooroordeeld ten aanzien van mensen met een bekakt accent. Dan gedraag ik mij als een kat langs de kant van de sloot.
Of ik een hoop mannen tref die lichaamssappen willen wisselen met Fleur? Hoe moet ik dat nou weten. Vraag het haar zou ik zeggen. Bespeur ik hier enige jaloezie? Vinden mannen jou te lief?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, op fok tref jij dan een hoop mannen die digitaal lichaamssappen lijken te willen uitwisselen, is het niet?
Je begrijpt overigens wel dat ik je nu moet bejihadieeren.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
Drienken wij een bier
Holladi-jee! (2x)
Volgens mij willen Lemmeb en vooral PJO graag een keertje op sigme.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:50 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat is een manier van mannen om te zeggen dat ze lichaamssappen met je willen wisselen. Schijnt.
Ownee. Hij heeft een -1 moderatie gekregen. Hetgeen in de praktijk hetzelfde is als censuur voor niet ingelogden.quote:
Waarom heb je een troetelbeer als avatar?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:56 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ownee. Hij heeft een -1 moderatie gekregen. Hetgeen in de praktijk hetzelfde is als censuur voor niet ingelogden.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je begrijpt overigens wel dat ik je nu moet bejihadieeren.![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:49 schreef Floripas het volgende:
Mag ik uw moslimbasherij toucheren?
U heeft mijn eergevoel gestimuleerd
Dan help ik uw vrouw voorkomend uit de kleren
Ik weet zeker dat ze ‘t hogelijk waardeert
Dan discussieren wij het hele carnaval
Dus leg uw hoofd maar op mijn piëdestal
Mag ik uw moslimbasherij toucheren
Zelfs Hirsi was er gek op, ook al had ze geen clitoral
Nee, met jou. Er vinden er een hoop jou niet lief.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:54 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Of ik een hoop mannen tref die lichaamssappen willen wisselen met Fleur? Hoe moet ik dat nou weten.
Ik dacht niet dat mannen mij te lief vonden, nee.quote:Vraag het haar zou ik zeggen. Bespeur ik hier enige jaloezie? Vinden mannen jou te lief?
Ik zag het, had m'n post erop geëdit.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:56 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ownee. Hij heeft een -1 moderatie gekregen. Hetgeen in de praktijk hetzelfde is als censuur voor niet ingelogden.
Je begrijpt niet dat het een man-vrouw gelegenheid is he?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, met jou. Er vinden er een hoop jou niet lief.
Ja, jij bent te lief. Zo genuanceerd. Altijd de middenweg. Nooit geen ban. Nooit geen gescheld. Oftewel, lief.quote:[..]
Ik dacht niet dat mannen mij te lief vonden, nee.
Mannen, ben ik te lief?
Om jonge meisjes in mijn islamval te lokken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom heb je een troetelbeer als avatar?
Na ja, in het echt ben ik natuurlijk heel lief. Maar dat weet niemand.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:58 schreef Lemmeb het volgende:
Te lief bestaat niet.
Niet zo lief dat ik je niet leuk meer vind.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:57 schreef sigme het volgende:
Mannen, ben ik te lief?
Een soort Vietnamboobytrap.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:59 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Om jonge meisjes in mijn islamval te lokken.
He, saai.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:59 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Je begrijpt niet dat het een man-vrouw gelegenheid is he?
Oohhquote:[..]
Ja, jij bent te lief. Zo genuanceerd. Altijd de middenweg. Nooit geen ban. Nooit geen gescheld. Oftewel, lief.
Nee, eerder een soort Triggershot.quote:
Ik zag je LENUS affakkelen. Héérlijk.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:01 schreef sigme het volgende:
Mijn goede voornemen was wat minder genuanceerd te worden, maar dat valt niet mee.
Speaking of which: De carnavalshit van burgemeester Sakkers (Eindhoven).quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:45 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik voorzie een carnavalskraker. Je mag tegenwoordig niet eens als Mohammed verkleed gaan.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
Drienken wij een bier
Holladi-jee! (2x)
Dat was ontsporend. Niet inhoudelijk genoeg.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik zag je LENUS affakkelen. Héérlijk.
Uit je bed verbannen?quote:Overigens was het ook Iblardi's voornemen, maar die is prompt verbannen. Niet van dit forum, overigens.
Het was lekkerquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat was ontsporend. Niet inhoudelijk genoeg.
[..]
Nee, van de wiki.quote:Uit je bed verbannen?
Zoals al het gelach op de Amerikaanse televisie is dit ook gewoon nep.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:24 schreef Monidique het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YjIfaMwIFxU&eurl=
Fox' reactie op The Daily Show. Is dat echt gelach? Het klinkt een beetje kunstmatig.
In tegenstelling tot de Daily Show vond ik dit erg matig. En dat zeg ik niet uit politieke voorkeur.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:24 schreef Monidique het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YjIfaMwIFxU&eurl=
Fox' reactie op The Daily Show. Is dat echt gelach? Het klinkt een beetje kunstmatig.
Sterker nog: dat kunstmatige gelach op de achtergrond maakt het alleen nog maar minder leuk. Da's net als met Friends: het moment dat je je gaat ergeren aan dat domme ingemixte gelach is meteen de laatste keer dat je kijkt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de Daily Show vond ik dit erg matig. En dat zeg ik niet uit politieke voorkeur.
Yup, inderdaad.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Sterker nog: dat kunstmatige gelach op de achtergrond maakt het alleen nog maar minder leuk. Da's net als met Friends: het moment dat je je gaat ergeren aan dat domme ingemixte gelach is meteen de laatste keer dat je kijkt.
Hij blijft geniaalquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Een hele mooie:
Hutje
Ik had een hutje in een bos, in een heel diep bos
Met een bar en een bad en een bibliotheek
Met een haard en een hert en de Time iedere week
Op een ogenblik ervoor op een klein stukje wei
Stond een bordje geschilderd: "Hoed u voor mij
En voor m'n bar en m'n bad en m'n bibliotheek
Voor m'n haard en m'n hert en m'n Time iedere week"
Ze zei zou ik misschien
je hutje mogen zien
En de bar en het bad en de bibliotheek
Met de haard en het hert en de Time iedere week
Ze kwam die week, ze bleef dat jaar
en we keken naar m'n hutje en veel naar elkaar
en naar m'n bar en m'n bad en m'n bibliotheek
Naar m'n haard en m'n hert en m'n de Time iedere week
Maar toen ze me alles wilde vergoeden
bood ik haar aan m'n zwijnen te voeden
M'n bewust en m'n onderbewust zwijn in hun kot achter de bar
Want dat leek me nu juist fijn
Maar ze zei "idioot"
en stak de beesten dood
Er zat bloed aan de bar en de bibliotheek
Voor de haard op het hert en in de Time van die week
Ik heb een hutje in een bos, in een heel diep bos
Met een vrouw en een wieg en thee met cake
Met een pijp en een pantoffels en de Libelle iedere week
Bij de Daily Show ook geloof ik, maar bij Letterman en Colbert zie je het publiek soms live zitten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:28 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Zoals al het gelach op de Amerikaanse televisie is dit ook gewoon nep.
quote:
Andere tijden (NPS/VPRO)
21:25 - 22:00 Informatief
Teletekst ondertiteld
Afl: VVD.
Andere tijden
Geschiedenismagazine met reportages over (bijna) vergeten gebeurtenissen uit de twintigste eeuw. De redactie gaat op zoek naar ooggetuigen en betrokkenen en naar historische filmbeelden om aan de hand daarvan de verhalen van vroeger opnieuw te vertellen. Afl.: VVD. In de week dat formateur Balkenende zijn ministersploeg samenstelt, komt Andere tijden met een uitzending over de partij die voor het eerst sinds 1994 buiten de regering zal blijven: de VVD. De uitzending gaat twintig jaar terug, naar de tijd dat de aanvankelijk zeer geliefde en succesvolle partijleider Ed Nijpels het vertrouwen van zijn fractie verloor. De VVD heeft nu een uitzonderlijk onrustige periode achter de rug, met een interne strijd om het lijsttrekkerschap en een verkiezingsnederlaag die lang nadreunde. Het is niet voor het eerst dat de liberaal/conservatieve partij op haar grondvesten staat te schudden. In 1986, na de verkiezingsnederlaag, was het onrustig rond lijsttrekker en fractievoorzitter Ed Nijpels. Uiteindelijk kostte dat hem zijn positie. Bij de stemming voor een nieuwe fractieleider bleek opeens dat hij geen meerderheid meer achter zich kreeg - de fractie gaf de voorkeur aan Joris Voorhoeve. In de beslissende fractievergadering had Frits Bolkestein, zo blijkt uit de uitzending van Andere tijden, zich krachtig tegen Nijpels uitgesproken. In Andere tijden praten de VVD-politici openhartig over de gebeurtenissen van destijds. Ook Nijpels zelf neemt deel aan deze reconstructie van een politieke binnenbrand. Presentatie: Hans Goedkoop.
Ik wilde het toch even kwijt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:07 schreef sizzler het volgende:
Het zal me niets verbazen als Bos uiteindelijk toch minister van Financiën wordt.
Jij zit er met je neus bovenop, daar in een Haags ministerie.quote:
Neuh, gewoon weer VVD.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij zit er met je neus bovenop, daar in een Haags ministerie.
Ga je al PvdA stemmen, 7 maart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |