Yep, een shagrokende pitbull...zeer verfrissend.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:13 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
anderzijds was Bot ook soms te veel diplomaat ipv minister, dus dit kan wel eens verfrissend zijn
Een hele mooie:quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Voor je geld staat me nog wel redelijk bij, maar de rest is wat vervaagd bij mij.
En moslims niet te vregeten. Oh nee, die zaten al bij groep zeikerds.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Amsterdam; de grootste verzameling nichten en zeikerds van Nederland.
Nee, die positie is al bezet door de grootste Darwin-aap die ooit op aarde heeft rondgelopen en die zit nu een een wit huis. Wilders heb ik nog liever dan die achterbakse, schijnheilige fundi-christen. Wilders trekt dan ook alleen de zwakzinnigen aan en aangezien ik van mening ben dat niet de helft van NL zwakzinnig is, voorzie ik geen grote problemen door deze persoon met een affectie voor bruine hemden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wilders is gewoon de grootste mongool ter wereld.
Niks mis met een galspuiende zonnebank gebruinde liegpeuk op buitenlandse zaken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:19 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Yep, een shagrokende pitbull...zeer verfrissend.
De groep hollandse zwakzinnige neemt alleen met de dag toe. Het is dan ook niet zo vreemd eigenlijk, die boeren neuken er op los daar in Maastricht en Venlo, incest hier en daar, voila een groep zwakzinnige.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Nee, die positie is al bezet door de grootste Darwin-aap die ooit op aarde heeft rondgelopen en die zit nu een een wit huis. Wilders heb ik nog liever dan die achterbakse, schijnheilige fundi-christen. Wilders trekt dan ook alleen de zwakzinnigen aan en aangezien ik van mening ben dat niet de helft van NL zwakzinnig is, voorzie ik geen grote problemen door deze persoon met een affectie voor bruine hemden.
Maar nog even over die discussie van gister. Wilders roept nu op om hele bevolkingsgroepen tot tweederangs burgers te verklaren en bepaalde functies niet voor hen open te stellen... Daar zijn toch paralellen?quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De groep hollandse zwakzinnige neemt alleen met de dag toe. Het is dan ook niet zo vreemd eigenlijk, die boeren neuken er op los daar in Maastricht en Venlo, incest hier en daar, voila een groep zwakzinnige.
Zei iemand iets over geitenneukers?quote:
Pijn is fijn.quote:
Maastricht en Venlo liggen niet in Holland.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De groep hollandse zwakzinnige neemt alleen met de dag toe. Het is dan ook niet zo vreemd eigenlijk, die boeren neuken er op los daar in Maastricht en Venlo, incest hier en daar, voila een groep zwakzinnige.
Huilie.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Maastricht en Venlo liggen niet in Holland.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Eigenlijk te lompquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet wil branden moet je beter stoken.
Is ze nog argentijnse dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:27 schreef Mutant01 het volgende:
Prinses Maxima moet onmiddelijk haar rol staken als het aan Wilders ligt dan..
Ik ben paap noch Hollander, dus je gaat je goddelijke gang maar. Ik wijs alleen op onlogica. Je kent me toch?quote:
Dat zou kunnen. De koningin is in ieder geval allochtoon. Dus het probleem blijft bestaan.quote:
Jij bent ook onlogisch, daar zeg ik toch ook niks over.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben paap noch Hollander, dus je gaat je goddelijke gang maar. Ik wijs alleen op onlogica. Je kent me toch?
Hij heeft het volgens mij echt over het hebben van een dubbele nationaliteit. Allochtonen uitsluiten is een stapje verder richting Janmaat.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. De koningin is in ieder geval allochtoon. Dus het probleem blijft bestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |