Ja, hij kwam nooit opdagen......Aan de VU hetzelfde, als leraar ook vaak afwezig e.d. .........quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh en ach die gast heeft ook 1 dag op de rug rondgelopen ofzo.
Tegen mij?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:10 schreef du_ke het volgende:
.....Kap..... eens..... met..... die.....overbodige..... puntjes..... dat..... zorgt..... er..... echt..... voor..... dat..... geen..... hond..... je..... posts..... nog..... leest....
Volgens duke ook hervormden. Maar voor mij zijn ze allemaal hetzelfde, namelijk christenen. Ik hou niet zo van onderscheidquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:08 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Katholiek, Kirmi. En ja, inderdaad, het aantal "katholieken" wordt er aardig door op peil gehouden.
Paspoort en nationaliteit zijn niet hetzelfde. De koninging heeft de Engelse nationaliteit, ongeacht of ze een paspoort van het VK heeft.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:08 schreef Chewie het volgende:
[..]
Koningin heeft geloof ik ook recht op een Engels paspoort maar of ze van dat recht gebruik heeft gemaakt weet ik zo niet.
Toch heel aardig verwoordquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
[..]
Beetje haastig geschreven maar ach maakt niet uit.
Je schijnt het anders nogal belangrijk te vinden of iemand soenniet of sjiiet is.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Volgens duke ook hervormden. Maar voor mij zijn ze allemaal hetzelfde, namelijk christenen. Ik hou niet zo van onderscheid![]()
Ik heb nooit gezegd dat ik soms niet hypocriet ben.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:22 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Je schijnt het anders nogal belangrijk te vinden of iemand soenniet of sjiiet is.
Tegen wie anders?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tegen mij?
Wat is niet overbodig hier op SC![]()
En de meeste overbodigheid is in ieder geval leesbaar. En wordt zelfs gelezen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tegen wie anders?
Er is hier een hoop niet overbodig.
quote:
En nu afwachtenquote:Hartelijk bedankt voor uw interesse.
Uw bericht is doorgestuurd aan Geert Wilders (G.Wilders@Tweedekamer.nl)
Groepwilders Webservice
Niet op deze mail reageren aub, want dit is een automatisch gegenereerd bericht.
Ik zou die zin van je nog een keer goed lezen, klopt namelijk niet wat je zegt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Paspoort en nationaliteit zijn niet hetzelfde. De koninging heeft de Engelse nationaliteit, ongeacht of ze een paspoort van het VK heeft.
Ja, dus je houdt van onderscheid...quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:24 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik soms niet hypocriet ben.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:32 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik zou die zin van je nog een keer goed lezen, klopt namelijk niet wat je zegt.
Discussie over dubbele nationaliteiten is namelijk een discussie over dubbele paspoorten, zoals jij het hier neerzet zou je bijvoorbeeld als Nederlander die toevallig in Ierland geboren (iedereen die daar geboren is heeft recht op de ierse nationaliteit) is nooit een ministersfunctie mogen uitoefenen volgens de Wilders filosofie.
quote:Er is een discussie gaande over het staatsburgerschap van niemand minder dan onze koningin. Volgens de jurist professor Jesserun d'Oliveira van de Universiteit van Amsterdam heeft koningin Beatrix officieel de Britse nationaliteit. Want zij is nazaat van prinses Sofie, en die werd in 1704 Brits, door een wat ingewikkelde constructie. Daardoor zijn alle nakomelingen van Sofie automatisch van Britse afkomst. Dat automatisme is in 1948 ongedaan gemaakt, maar niet voor diegenen die daarvoor al geboren waren. En dus hebben alle leden van het Huis van Oranje van voor 1949 formeel de Britse nationaliteit, aldus Jesserun d'Oliveira. Het laatste woord zal er nog wel niet over gesproken zijn, maar het is toch even wennen voor ons: Beatrix als onderdaan van de Britse koningin Elisabeth.
bron: RNW Nederlands Nieuws (e-mailkrant), 14 april 1997
Kloptquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:32 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik zou die zin van je nog een keer goed lezen, klopt namelijk niet wat je zegt.
Discussie over dubbele nationaliteiten is namelijk een discussie over dubbele paspoorten, zoals jij het hier neerzet zou je bijvoorbeeld als Nederlander die toevallig in Ierland geboren (iedereen die daar geboren is heeft recht op de ierse nationaliteit) is nooit een ministersfunctie mogen uitoefenen volgens de Wilders filosofie.
Nee, alleen als het mij uitkomt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:34 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ja, dus je houdt van onderscheid...
Zie uit die overbodige vraag van mij de verbazing van jouw opmerking.....quote:
.........want hier op SC is toch eigenlijk alles overbodig,niet? Zelfs nieuwsonderdelen die ik volg......?quote:Er is hier een hoop niet overbodig.
Dat is altijd met onderscheid, nietwaar?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Nee, alleen als het mij uitkomt.
Dat zeg ik niet, maar SC betekent zoiets als Slow Chat......Dus nog een keer, vanwaar jouw opmerking.....?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:40 schreef du_ke het volgende:
in SC worden veel best nuttige discussies gevoerd die ik niet overbodig zou noemen.
De meeste posts zijn hier niet overbodig. Ik doel echt op elke keer die puntjes van je..... ...... ...... ......quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar SC betekent zoiets als Slow Chat......Dus nog een keer, vanwaar jouw opmerking.....?
Wanneer is post, ook hier op SC wel overbodig? of snap ik de code van SC niet?
omg......wat heb je me te pakken........quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
De meeste posts zijn hier niet overbodig. Ik doel echt op elke keer die puntjes van je..... ...... ...... ......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door EchtGaaf op 15-02-2007 11:52:05 ]
Wat is je puntquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:39 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dat is altijd met onderscheid, nietwaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door EchtGaaf op 15-02-2007 11:52:34 ]
Galgje spelen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:47 schreef EchtGaaf het volgende:
........ ......... .......... .......... ....... .........![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:47 schreef EchtGaaf het volgende:
........ ......... .......... .......... ....... .........
Deels meestal skip ik het na een paar regels met veel puntjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:47 schreef EchtGaaf het volgende:
........ ......... .......... .......... ....... .........
nostalgieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..--. --- .-.. / ... -.-. / -. --- / ----. ..--- ....-
Neeehhhhh. Alle puntjes zijn wel relevant hoor. Ik tel ze altijd....quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Deels meestal skip ik het na een paar regels met veel puntjes.
Copypastegod.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:45 schreef Finder_elf_towns het volgende:
http://www.elsevier.nl/opinie/weblog/asp/weblogid/4/index.html
God heeft wel een bijzonder wreed gevoel voor humor.
Sigme volgende week aan de beurt dus.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:23 schreef Lemmeb het volgende:
Oh, en sigme, je wordt er ook nog in genoemd.
Tsja, dat zegt ook voldoende over de waarheid achter die nominatie. Verbal is gewoon verzuurd, en hij weet het zelf dondersgoed.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:25 schreef Chewie het volgende:
[..]
Sigme volgende week aan de beurt dus.
Wel leuk is dat de award voor zuurste user deze zuurpruim nogal hoog zit![]()
Nee hoorquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:25 schreef Chewie het volgende:
[..]
Sigme volgende week aan de beurt dus.
kggggrk interne onlogica.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:23 schreef Lemmeb het volgende:
Een userinterview met Verbal. Ik heb meteen maar even van de gelegenheid gebruik gemaakt om m'n ongenoegen over deze nogal trieste, verzuurde en zelfingenomen user duidelijk te maken.
Oh, en sigme, je wordt er ook nog in genoemd.
quote:Die Verbal is wel zo'n sneu linksdraaiend stuk verdriet. Ik ga dit interview niet eens doorlezen, weet toch al wat er in staat.
Ach, ik heb het even snel gescand op de woorden 'POL' en 'zuur'.quote:
Ja, dan kom je bij mij uit, in dat interviewquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:39 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ach, ik heb het even snel gescand op de woorden 'POL' en 'zuur'.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, dan kom je bij mij uit, in dat interview. Heb ik weer.
Van mij mogen er wel een paar importbatavieren bij komen. Da's goed voor de stabiliteit. De roze revolutie die gaande is, bevalt me niets.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Amsterdam; de grootste verzameling nichten en zeikerds van Nederland.
Wat is er toch, krassende raaf?quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:46 schreef Mutant01 het volgende:
Kra.
je gaat een slaapactie houden op de Dam?quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:47 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Van mij mogen er wel een paar importbatavieren bij komen. Da's goed voor de stabiliteit. De roze revolutie die gaande is, bevalt me niets.
Je weet toch dat daar kinderkopjes liggen.. waar zie je mij voor aanquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:55 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
je gaat een slaapactie houden op de Dam?
Natuulijk, alleen heeft het niet zoveel betekenis, je kan je niet laten ontdopen:quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:01 schreef Autodidact het volgende:
Jawel, je kunt je laten uitschrijven (die mogelijkheid is zelfs verplicht ivm privacywetgeving) bij een centraal ledenbestand.
http://www.katholiekneder(...)60087_FJaar2004.html
bronquote:Het effect van uittreding is (kortgezegd) het volgende:
- het doopsel blijft bestaan, omdat het karakterteken niet ongedaan gemaakt kan worden;
- de persoon is geen katholiek meer en heeft zich aan de kerkelijke gemeenschap onttrokken (c. 209);
- deze persoon wordt een ´passieve´ lidmaat van de kerk en kan geen kerkelijke functies bekleden en mag niet meer aan de kerkelijke vieringe deelnemen (cc. 1364, 1331);
- terugkeer (reconciliatie) is mogelijk, als iemand zich bekeert;
- uitschrijving uit de kerk en reconciliatie moeten in het doopregister genoteerd worden (zie c. 535 par. 2).
Omdat de doop voor een nietmeerkatholiek niets meer was dan een plens water op de kop natuurlijk. Waarom zou je je dan willen ontdopen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:13 schreef Pius_XII het volgende:
[..]
Natuulijk, alleen heeft het niet zoveel betekenis, je kan je niet laten ontdopen:
[..]
bron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |