Nou, op fok tref jij dan een hoop mannen die digitaal lichaamssappen lijken te willen uitwisselen, is het niet?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:50 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat is een manier van mannen om te zeggen dat ze lichaamssappen met je willen wisselen. Schijnt.
Ik heb vaker nuchter dan dronken in een sloot gelegenquote:
Charitas, dat is een kolfjequote:Op donderdag 15 februari 2007 15:45 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik voorzie een carnavalskraker. Je mag tegenwoordig niet eens als Mohammed verkleed gaan.
M'n reactie aldaarquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:23 schreef Lemmeb het volgende:
Een userinterview met Verbal. Ik heb meteen maar even van de gelegenheid gebruik gemaakt om m'n ongenoegen over deze nogal trieste, verzuurde en zelfingenomen user duidelijk te maken.
Oh, en sigme, je wordt er ook nog in genoemd.
is inmiddels gecensureerd. Daar kon je op wachten natuurlijk, met kritiek op deze ingelikte crewtekkel.quote:Die Verbal is wel zo'n sneu linksdraaiend stuk verdriet. Ik ga dit interview niet eens doorlezen, weet toch al wat er in staat.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
Charitas, dat is een kolfje
Naar de hand van FOK-user Wolfje:
Dat Mohammed VZMH en de zijnen
Allen en masse fokken als konijnen!
Want alle moslimknuffelaars zijn daar vóór, toch:
Islamieten voeren bio-oorlog!
Vandaar dat wij ze net zo gaan bestrijden
En als Lucky Luke richting de horizon rijden!
Nadat de heldendaden zijn gedaan
En de Hollandse Dhimmitude is vergaan
Drienken wij een bier
Weg met die molsims van hier!
Holladi-jee! (2x)
Echt waar? Wahahahahaquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:53 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
M'n reactie aldaar
[..]
is inmiddels gecensureerd. Daar kon je op wachten natuurlijk, met kritiek op deze ingelikte crewtekkel.
Dat zullen we wel zien.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:47 schreef Monidique het volgende:
Ik ben erg bevooroordeeld ten aanzien van mensen met een bekakt accent. Dan gedraag ik mij als een kat langs de kant van de sloot.
Of ik een hoop mannen tref die lichaamssappen willen wisselen met Fleur? Hoe moet ik dat nou weten. Vraag het haar zou ik zeggen. Bespeur ik hier enige jaloezie? Vinden mannen jou te lief?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, op fok tref jij dan een hoop mannen die digitaal lichaamssappen lijken te willen uitwisselen, is het niet?
Je begrijpt overigens wel dat ik je nu moet bejihadieeren.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
Drienken wij een bier
Holladi-jee! (2x)
Volgens mij willen Lemmeb en vooral PJO graag een keertje op sigme.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:50 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat is een manier van mannen om te zeggen dat ze lichaamssappen met je willen wisselen. Schijnt.
Ownee. Hij heeft een -1 moderatie gekregen. Hetgeen in de praktijk hetzelfde is als censuur voor niet ingelogden.quote:
Waarom heb je een troetelbeer als avatar?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:56 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ownee. Hij heeft een -1 moderatie gekregen. Hetgeen in de praktijk hetzelfde is als censuur voor niet ingelogden.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je begrijpt overigens wel dat ik je nu moet bejihadieeren.![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:49 schreef Floripas het volgende:
Mag ik uw moslimbasherij toucheren?
U heeft mijn eergevoel gestimuleerd
Dan help ik uw vrouw voorkomend uit de kleren
Ik weet zeker dat ze ‘t hogelijk waardeert
Dan discussieren wij het hele carnaval
Dus leg uw hoofd maar op mijn piëdestal
Mag ik uw moslimbasherij toucheren
Zelfs Hirsi was er gek op, ook al had ze geen clitoral
Nee, met jou. Er vinden er een hoop jou niet lief.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:54 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Of ik een hoop mannen tref die lichaamssappen willen wisselen met Fleur? Hoe moet ik dat nou weten.
Ik dacht niet dat mannen mij te lief vonden, nee.quote:Vraag het haar zou ik zeggen. Bespeur ik hier enige jaloezie? Vinden mannen jou te lief?
Ik zag het, had m'n post erop geëdit.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:56 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ownee. Hij heeft een -1 moderatie gekregen. Hetgeen in de praktijk hetzelfde is als censuur voor niet ingelogden.
Je begrijpt niet dat het een man-vrouw gelegenheid is he?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, met jou. Er vinden er een hoop jou niet lief.
Ja, jij bent te lief. Zo genuanceerd. Altijd de middenweg. Nooit geen ban. Nooit geen gescheld. Oftewel, lief.quote:[..]
Ik dacht niet dat mannen mij te lief vonden, nee.
Mannen, ben ik te lief?
Om jonge meisjes in mijn islamval te lokken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom heb je een troetelbeer als avatar?
Na ja, in het echt ben ik natuurlijk heel lief. Maar dat weet niemand.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:58 schreef Lemmeb het volgende:
Te lief bestaat niet.
Niet zo lief dat ik je niet leuk meer vind.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:57 schreef sigme het volgende:
Mannen, ben ik te lief?
Een soort Vietnamboobytrap.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:59 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Om jonge meisjes in mijn islamval te lokken.
He, saai.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:59 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Je begrijpt niet dat het een man-vrouw gelegenheid is he?
Oohhquote:[..]
Ja, jij bent te lief. Zo genuanceerd. Altijd de middenweg. Nooit geen ban. Nooit geen gescheld. Oftewel, lief.
Nee, eerder een soort Triggershot.quote:
Ik zag je LENUS affakkelen. Héérlijk.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:01 schreef sigme het volgende:
Mijn goede voornemen was wat minder genuanceerd te worden, maar dat valt niet mee.
Speaking of which: De carnavalshit van burgemeester Sakkers (Eindhoven).quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:45 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik voorzie een carnavalskraker. Je mag tegenwoordig niet eens als Mohammed verkleed gaan.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
Drienken wij een bier
Holladi-jee! (2x)
Dat was ontsporend. Niet inhoudelijk genoeg.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik zag je LENUS affakkelen. Héérlijk.
Uit je bed verbannen?quote:Overigens was het ook Iblardi's voornemen, maar die is prompt verbannen. Niet van dit forum, overigens.
Het was lekkerquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat was ontsporend. Niet inhoudelijk genoeg.
[..]
Nee, van de wiki.quote:Uit je bed verbannen?
Zoals al het gelach op de Amerikaanse televisie is dit ook gewoon nep.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:24 schreef Monidique het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YjIfaMwIFxU&eurl=
Fox' reactie op The Daily Show. Is dat echt gelach? Het klinkt een beetje kunstmatig.
In tegenstelling tot de Daily Show vond ik dit erg matig. En dat zeg ik niet uit politieke voorkeur.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:24 schreef Monidique het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YjIfaMwIFxU&eurl=
Fox' reactie op The Daily Show. Is dat echt gelach? Het klinkt een beetje kunstmatig.
Sterker nog: dat kunstmatige gelach op de achtergrond maakt het alleen nog maar minder leuk. Da's net als met Friends: het moment dat je je gaat ergeren aan dat domme ingemixte gelach is meteen de laatste keer dat je kijkt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de Daily Show vond ik dit erg matig. En dat zeg ik niet uit politieke voorkeur.
Yup, inderdaad.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Sterker nog: dat kunstmatige gelach op de achtergrond maakt het alleen nog maar minder leuk. Da's net als met Friends: het moment dat je je gaat ergeren aan dat domme ingemixte gelach is meteen de laatste keer dat je kijkt.
Hij blijft geniaalquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Een hele mooie:
Hutje
Ik had een hutje in een bos, in een heel diep bos
Met een bar en een bad en een bibliotheek
Met een haard en een hert en de Time iedere week
Op een ogenblik ervoor op een klein stukje wei
Stond een bordje geschilderd: "Hoed u voor mij
En voor m'n bar en m'n bad en m'n bibliotheek
Voor m'n haard en m'n hert en m'n Time iedere week"
Ze zei zou ik misschien
je hutje mogen zien
En de bar en het bad en de bibliotheek
Met de haard en het hert en de Time iedere week
Ze kwam die week, ze bleef dat jaar
en we keken naar m'n hutje en veel naar elkaar
en naar m'n bar en m'n bad en m'n bibliotheek
Naar m'n haard en m'n hert en m'n de Time iedere week
Maar toen ze me alles wilde vergoeden
bood ik haar aan m'n zwijnen te voeden
M'n bewust en m'n onderbewust zwijn in hun kot achter de bar
Want dat leek me nu juist fijn
Maar ze zei "idioot"
en stak de beesten dood
Er zat bloed aan de bar en de bibliotheek
Voor de haard op het hert en in de Time van die week
Ik heb een hutje in een bos, in een heel diep bos
Met een vrouw en een wieg en thee met cake
Met een pijp en een pantoffels en de Libelle iedere week
Bij de Daily Show ook geloof ik, maar bij Letterman en Colbert zie je het publiek soms live zitten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:28 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Zoals al het gelach op de Amerikaanse televisie is dit ook gewoon nep.
quote:
Andere tijden (NPS/VPRO)
21:25 - 22:00 Informatief
Teletekst ondertiteld
Afl: VVD.
Andere tijden
Geschiedenismagazine met reportages over (bijna) vergeten gebeurtenissen uit de twintigste eeuw. De redactie gaat op zoek naar ooggetuigen en betrokkenen en naar historische filmbeelden om aan de hand daarvan de verhalen van vroeger opnieuw te vertellen. Afl.: VVD. In de week dat formateur Balkenende zijn ministersploeg samenstelt, komt Andere tijden met een uitzending over de partij die voor het eerst sinds 1994 buiten de regering zal blijven: de VVD. De uitzending gaat twintig jaar terug, naar de tijd dat de aanvankelijk zeer geliefde en succesvolle partijleider Ed Nijpels het vertrouwen van zijn fractie verloor. De VVD heeft nu een uitzonderlijk onrustige periode achter de rug, met een interne strijd om het lijsttrekkerschap en een verkiezingsnederlaag die lang nadreunde. Het is niet voor het eerst dat de liberaal/conservatieve partij op haar grondvesten staat te schudden. In 1986, na de verkiezingsnederlaag, was het onrustig rond lijsttrekker en fractievoorzitter Ed Nijpels. Uiteindelijk kostte dat hem zijn positie. Bij de stemming voor een nieuwe fractieleider bleek opeens dat hij geen meerderheid meer achter zich kreeg - de fractie gaf de voorkeur aan Joris Voorhoeve. In de beslissende fractievergadering had Frits Bolkestein, zo blijkt uit de uitzending van Andere tijden, zich krachtig tegen Nijpels uitgesproken. In Andere tijden praten de VVD-politici openhartig over de gebeurtenissen van destijds. Ook Nijpels zelf neemt deel aan deze reconstructie van een politieke binnenbrand. Presentatie: Hans Goedkoop.
Ik wilde het toch even kwijt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:07 schreef sizzler het volgende:
Het zal me niets verbazen als Bos uiteindelijk toch minister van Financiën wordt.
Jij zit er met je neus bovenop, daar in een Haags ministerie.quote:
Neuh, gewoon weer VVD.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij zit er met je neus bovenop, daar in een Haags ministerie.
Ga je al PvdA stemmen, 7 maart?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |