Nee de R heb ik niet nee.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat klinkt als kinderen-voor-kinderen. Je hebt vast geen R.
Op een zaterdag moet ik altijd werkenquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Tezz, waarom kwam je dan niet op de meet, habib? Woela, wij tatas konden wel een mocro gebruiken.
Wat voor eentje dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:20 schreef Monidique het volgende:
Ik heb een accent.
Plat Gronings? Is dat wat wij in Midden-Nederland "Boers" noemen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:23 schreef Floripas het volgende:
Ik praat plat Gronings. Heeft sigme zelf gehoord.
Jazeker. Vraag maar aan de mensen die op de meet waren.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Plat Gronings? Is dat wat wij in Midden-Nederland "Boers" noemen?
Ik zou zeggen maak een nieuw meet topic aanquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:26 schreef Floripas het volgende:
Wat mij betreft is de volgende fokmeet trouwens morgen, want ik vond het ge-wel-dig.
Laivert, als wie plat Grunnigs proat'n, dan noemt ze dat nait boers. Dat verstoat ze ja helegoar nait.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jazeker. Vraag maar aan de mensen die op de meet waren.
Het is natuurlijk een grap, hè? Een grotere kaktrut dan ik is er niet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Laivert, als wie plat Grunnigs proat'n, dan noemt ze dat nait boers. Dat verstoat ze ja helegoar nait.
Wat staat er nou in het laaste zinnetjequote:Op donderdag 15 februari 2007 15:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Laivert, als wie plat Grunnigs proat'n, dan noemt ze dat nait boers. Dat verstoat ze ja helegoar nait.
Dat versta ik welquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een grap, hè? Een grotere kaktrut dan ik is er niet.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:39 schreef Monidique het volgende:
christelijke liefde door finder_elf_towns: as je de boortecijfers bekijkt van dij islamietn kun je noit bewern dat ze noit bezig zain mit biologische oorlogsvoering. moslims dienn daarom bestredn te wordn alsof t biologische wapens betreft.
Naarden de gekste.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:38 schreef Mutant01 het volgende:
kaktrutten zijn lief
machtigquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:39 schreef Monidique het volgende:
http://www.mijnwoordenboek.nl/regios.php?
Niet zo naar doen: heb uw naaste naarstig lief.quote:
Lemmeb vond mij helemaal niet lief.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:38 schreef Mutant01 het volgende:
kaktrutten zijn lief
Raad het accent.quote:christelaike liefde doour finder_elf_towns: as je de geboourtecaifers bekaikt vân die islamiete kun je nie bewere dat ze nie bezug zain met biologische oourlogsvoering. moslims diene daarom bestrede te worde alsof ut biologische wapens betref
Faler.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:43 schreef Monidique het volgende:
Amsterdams.
Tsja, ik kan het zo uitspreken dat het Amsterdams is. Behalve dan het ontbreken van een 't', dat is niet Amsterdams.quote:
Ik ben daar geboren ja.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:44 schreef Apropos het volgende:
[..]
Alles! Jij komt er toch vandaan?
Ik voorzie een carnavalskraker. Je mag tegenwoordig niet eens als Mohammed verkleed gaan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:44 schreef Floripas het volgende:
Enorme lol @ de regionalisering van het gedachtengoed van DrWolffenstein!!!
Je typt wel met een Marokkaans accent.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:12 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben in het echt nog veel schattiger, met mijn totaal accentloze (als dat bestaat :p) Nederlands.
En er zijn de nodige kaktrutten, als ik het wel heb.quote:
Tozzz.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je typt wel met een Marokkaans accent.
Soms.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij worden er daar geboren in broekrokquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:46 schreef Apropos het volgende:
[..]
En er zijn de nodige kaktrutten, als ik het wel heb.
En met een slok op als een kat in de sloot,quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:47 schreef Monidique het volgende:
Ik ben erg bevooroordeeld ten aanzien van mensen met een bekakt accent. Dan gedraag ik mij als een kat langs de kant van de sloot.
Dat is een manier van mannen om te zeggen dat ze lichaamssappen met je willen wisselen. Schijnt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Lemmeb vond mij helemaal niet lief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |