Dat zou me echt heel erg verbazen.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:31 schreef Bruce117 het volgende:
We zijn nu allemaal wel heel blij, en terecht, met de mooie prestaties van dit weekend, maar wat nu als er volgend jaar of over een paar jaar aan het licht komt dat de hele ploeg van Kemkers aan de doping zit.
Wil er eigenlijk niet aan denken.
Iddquote:Op zondag 11 februari 2007 17:42 schreef Ambrosius het volgende:
Mooi dat ze ook Kemkers niet vergeten.
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
Rubereend kan het wellicht veranderen![]()
Leuk is dat ja.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Kan zo'n stom nietszeggend interview niet erna of zo? Man o man
Omdat er 2 paarden zijnquote:Op zondag 11 februari 2007 17:47 schreef sturky100 het volgende:
waarom niet in één koets?
mooi hèquote:
Je denkt toch niet serieus dat ik daar naar kijk, heb wel veel beters te doen (leukers ook)quote:Op zondag 11 februari 2007 17:40 schreef wdn het volgende:
Het is pas voorbij NA de rit met de paarden.
Dus zeik maar fijn een eind op
Ga dan gewoon weg en laat je nutteloze posts hier achterwegequote:Op zondag 11 februari 2007 17:51 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat ik daar naar kijk, heb wel veel beters te doen (leukers ook)
Een beetje zeuren op FOK! jaquote:Op zondag 11 februari 2007 17:51 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat ik daar naar kijk, heb wel veel beters te doen (leukers ook)
Blijf dan weg hier. Sfeerverpesters zijn nog erger dan bobo'squote:Op zondag 11 februari 2007 17:51 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
drolquote:Op zondag 11 februari 2007 17:40 schreef TeChNo2 het volgende:
Hoera, het is voorbij, gefeliciteerd en nu kappen er over...
bijna alles is mooier dan die onzinquote:Op zondag 11 februari 2007 17:59 schreef MaLo het volgende:
Dit is toch wel zoveel mooier dan Sterren dansen op het ijs
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:59 schreef MaLo het volgende:
Dit is toch wel zoveel mooier dan Sterren dansen op het ijs
Ik vond Arend Langenberg wel koelquote:Op zondag 11 februari 2007 18:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bijna alles is mooier dan die onzin
En dat mis ik dus weer, ik kijk nu naar Blues Cluesquote:
Vind ik ook. Hij heeft zichzelf meer dan bewezen vandaag, hij en Sven staken op de 10 km met kop en schouders boven de rest van het veld uit.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:28 schreef Remzz het volgende:
Ow ja en het zou echt belachelijk zijn als Verheijen volgende week in Erfurt nog een 10 kilometer moet gaan rijden.
en mart, die bijna z'n opa is, komt met die moralistiche vragen, schitterend. Na, het EK had ie ook een paar van die vragenquote:Op zondag 11 februari 2007 18:10 schreef Bruce117 het volgende:
Sven met een bril met een gouden montuur.
En glunderen dat hij dat doet
Daar was Mart inderdaad niet slim bezigquote:Op zondag 11 februari 2007 18:24 schreef Bruce117 het volgende:
"Als je wint heb je vrienden".
Beetje domme opmerking van Mart, zeker als ze juist de familie hebben laten zien.
Dat zijn nou net de mensen waarvoor dat winnen niet uitmaakt om vrienden te zijn.
Verder is "Als je wint heb je vrienden" natuurlijk wel ubercool
prachitg jequote:
psst MiLalaa... het is 12.50 en onder de 12.30quote:Op zondag 11 februari 2007 19:29 schreef MiLalaa het volgende:
Wat een superstoer WK.
Toen Ervik 13.08 reed, zei ik Sven gaat onder de 13.00. Toen onder het WR, en toen werd het gewoon onder de 13.50.Wanneer zitten we onder de 13.30
![]()
Die papiertjes van KemkersVolgende keer maar een merkstift meenemen.
quote:Op zondag 11 februari 2007 19:31 schreef TheVulture het volgende:
psst MiLalaa... het is 12.50 en onder de 12.30
Sensatie, is dat een nieuw drankje?quote:Op zondag 11 februari 2007 19:32 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
![]()
shit
komt door de sensatie, daar hou ik het maar op
Een deel Ireen, een deel Sven en afmaken met een scheutje Erben, geserveerd op een bedje van Kemkers.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sensatie, is dat een nieuw drankje?
quote:Op zondag 11 februari 2007 19:38 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Een deel Ireen, een deel Sven en afmaken met een scheutje Erben, geserveerd op een bedje van Kempkers.
je was je broer vergeten mee te nemenquote:Op zondag 11 februari 2007 20:23 schreef snellejelle het volgende:
Nou, deze teletoeter is weer thuis
Het was een niet onaardig weekend, volgens jaar weer
dan wel graag zitplaatsen zonder irritante boeren...
zonder broer was 't leukerquote:Op zondag 11 februari 2007 20:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je was je broer vergeten mee te nemen
Maren nog gezien/gesproken/geneukt?
mag ik uit die smiley opmaken dat het wel is gelukt maar dat het tegenvielquote:Op zondag 11 februari 2007 20:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zonder broer was 't leuker
ja/nee/
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
mag ik uit die smiley opmaken dat het wel is gelukt maar dat het tegenviel
ik zit al in het Edsilia Rombley-topicquote:Op zondag 11 februari 2007 20:36 schreef MiLalaa het volgende:
heee jelle vertel hoe was het![]()
vulture & jelle: songfestivaldinges op 1
Het was erg leuk!quote:Op zondag 11 februari 2007 20:36 schreef MiLalaa het volgende:
heee jelle vertel hoe was het![]()
vulture & jelle: songfestivaldinges op 1
alsof je me zou herkennenquote:Op zondag 11 februari 2007 20:51 schreef MiLalaa het volgende:
ik heb nog zitten turen maar je niet gezien.
Mirri hebben we ook nog niet gezien, die zit nu waarschijnlijk als een gek Cindy achterna
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
alsof je me zou herkennen
Ik hoorde inderdaad wel de hele tijd "iemand" Cindyyyyyyyyyyyyyyy roepen
Ik had last van plaatsvervangende schaamte
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ze werd afgevoerd door de EHBO en leek me te herkennen
Spuitje?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Maren viel me juist nog reuzemee gezien haar eerdere resultatenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:03 schreef snellejelle het volgende:
Trouwens.. de prestaties van Maren waren wel jammer.....
Maar goed, dit viel te verwachten na het teleurstellende seizoen. ze was wel tevreden na d'r 3k, dat was wel mooi om te zien
12de... matig toch hoor..quote:Op zondag 11 februari 2007 21:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maren viel me juist nog reuzemee gezien haar eerdere resultaten
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
alsof je me zou herkennen
Ik hoorde inderdaad wel de hele tijd "iemand" Cindyyyyyyyyyyyyyyy roepen
Ik had last van plaatsvervangende schaamte
quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:28 schreef MiLalaa het volgende:
en welke mongool flitst er nou bij de start. Zie je wel, alleen maar debielen in Thialf
Het is dat het MiLalaa was….quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:30 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Snellejelle en Mirri zullen je dankbaar zijn om die opmerking
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:36 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar die drie en sablikova moeten ook wel ongeschonden uit de strijd komen.
En doe Maren ook maar. Speciaal voor SJ.
Ik zat wel de hele tijd op te letten of Maren al op ’t ijs kwamquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:58 schreef MiLalaa het volgende:
nu filmt de camera natuurlijk Jelle die wild staat te springen bij de aankondiging van Maren
dat is Noor-eigen. Of het moet van Peter Mueller ofzo. Ik vind het ook altijd opvallend, dat je de Noren voor de rit helemaal niet zo lang op het ijs ziet, maar daarna des te meer. (ik weet dat omdat ik altijd veel op Even Wetten let natuurlijkquote:Op zondag 11 februari 2007 21:55 schreef snellejelle het volgende:
Nog wat gemist?
was trouwens erg opvallend dat Maren vrijdag en zaterdag na haar races nog flink uit bleef rijden...
Maren was ook altijd erg vroeg op 't ijs!quote:Op zondag 11 februari 2007 21:57 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat is Noor-eigen. Of het moet van Peter Mueller ofzo. Ik vind het ook altijd opvallend, dat je de Noren voor de rit helemaal niet zo lang op het ijs ziet, maar daarna des te meer. (ik weet dat omdat ik altijd veel op Even Wetten let natuurlijk![]()
)
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:05 schreef snellejelle het volgende:
is Sverre trouwens niets voor jou MiLalaa?
was je niet in de war met Warsylewicz?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:07 schreef snellejelle het volgende:
Sverre lijkt wel erg op Maren. Net een meisje
heeft die ook een Noorwegen pak?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:08 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
was je niet in de war met Warsylewicz?![]()
Is toch normaal?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:55 schreef snellejelle het volgende:
En Sablikova... die had vanmiddag al minstens 10k gereden voordat ze begon aan haar 5k
zoveel inrijden, vlak voor ze zelf reed?quote:
Er zijn rijders die dat nodig hebben. Om de kop leeg te maken en de spieren warm. Ik doe niet anders als ik een 10km moet rijden. Ben ik ook dik een uur bezig met inrijden.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zoveel inrijden, vlak voor ze zelf reed?
we konden om 12 uur het stadion in en zij reed rond 13.40.
in die tussentijd heeft ze dus nog even heel veel rondjes gereden.
ze was de enige die dat deed.
De toppers waren er ja, maar Davis heeft zich vooral toegelegd op de sprint en Hedrick heeft zich toegelegd op niks doen in de zomer. Hedrick in topvorm is een waardige tegenstander voor Kramer, de rest heeft ook in topvorm geen kans meer tegen deze Kramer. Bij de dames heb je Friesinger die zich toegelegd heeft op de sprint en over haar top leek (over het seizoen gezien) en Klassen zou in normale doen een meer dan waardige tegenstander zijn voor Wust, ook met de topvorm die ze had. Neemt niet weg dat het voor beiden prima prestaties zijn en de rest het aan zichzelf te wijten heeft dat ze niet wonnen of dichterbij eindigden...quote:Op zondag 11 februari 2007 18:25 schreef Remzz het volgende:
Prachtig WKalle toppers waren er en Ireen en vooral Sven waren gewoon onklopbaar. Met als hoogtepunt de 10 kilometer
Wennemars is voor mij ook echt een held geworden prachtig om in z'n veld 5e te worden.
Serieus?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik ben ook christelijkquote:Op zondag 11 februari 2007 09:03 schreef sturky100 het volgende:
[..]
joh, ga toch voor Ireen, die is veel leuker![]()
bovendien is cindy zwaar christelijk, dat lijkt me niet makkelijk voor je
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:28 schreef Mirri het volgende:
Het was een ehh erg leerzaam weekend voor mij geweest. Ik heb het ook erg naar mijn zin gehad.
Gisteravond was het leuk in cafe Bak, daar waren de wereldkampioenen Sven en Ireen, en ook enkele andere tvm leden en ook Anni Friesinger, Ids Postma enzo. Later kwam ook Derek Parra nog binnen met wat USA mensen, helaas niet Shani Davis, die schijnt normaal gesproken namelijk goed te kunnen feesten.![]()
Het was wel grappig om samen met de schaatsers te feesten, ze zaten flink aan het bier. Sven heeft 3 champagnes open gemaakt. We raakten even in gesprek, en hij is juist superaardig en helemaal niet arrogant zoals ik weleens hoorde! Hij zei trouwens iets wat ik wel opmerkelijk vond: hij vond zijn EK titel in Collalbo mooier dan dit WK in Thialf!![]()
"Lekker buiten, da's gaaf man" is wat hij zei toen. Dat had ik echt niet verwacht!
Dit was niet het spannendste wat er gebeurde in Bak, het was echt een groot feest![]()
Ja nou ja..Paulien zat te zoenen met een fan, en ze kon echt wel beter krijgenquote:Op maandag 12 februari 2007 12:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]dit vraagt om het hele verhaal
die mirri en svenquote:Op maandag 12 februari 2007 12:35 schreef Mirri het volgende:
[..]
ik ging even buiten Bak staan, en toen kwam Sven naar buiten. Hij vroeg op wie ik stond te wachten met al die tassen. Ik zei op Beorn, maar hij was al naar huis, dus ik heb even Beorn's emailadres gevraagd aan hem.
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:35 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja nou ja..Paulien zat te zoenen met een fan, en ze kon echt wel beter krijgen![]()
Wel grappig trouwens dat Paulien me van gezicht kent, dat had ik niet gedacht!
Ik heb met een vriend van Sven Kramer gezoend en emailadressen uitgewisseld.![]()
![]()
quote:En verder met Beorn Nijenhuis nog gesproken, want er was een misverstand tussen Cindy en ik..en hij wist ervan. Ik kende Beorn al van die keer dat ik naar de training van Cindy ging kijken, dus was wel grappig om hem weer te ontmoeten in Bak.
Ik moet het nog even goed uitleggen, want dat kon niet gisteren. Maar ik had zijn emailadres niet, ik ging even buiten Bak staan, en toen kwam Sven naar buiten. Hij vroeg op wie ik stond te wachten met al die tassen. Ik zei op Beorn, maar hij was al naar huis, dus ik heb even Beorn's emailadres gevraagd aan hem.
De schaatsers gaan altijd naar cafe Bak op zondagavond na een schaatswedstrijd..er is dan een after party.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]als je dus een schaatser/ster wil scoren moet je daar zijn
Lees ik daarom zo weinig over Cindy van je?quote:Op maandag 12 februari 2007 12:35 schreef Mirri het volgende:
er was een misverstand tussen Cindy en ik
Haha, neehoor, ik heb alleen geen zin in Cindy verhalen. Ik heb die knuffel gegeven enzo..het was heel leukquote:Op maandag 12 februari 2007 15:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Lees ik daarom zo weinig over Cindy van je?
Wij leerden mensen kennen die Sven enzo hebben ontmoet in Collalbo. Ze zeiden tegen ons dat rond 23:00 uur wel schaatsers zouden arriveren. En idd, het was druk in die tent zeg, maar wij stonden serieus toevallig in de buurt van Sven en Ireen enzo. Op een gegeven moment ging Sven naast me op de kruk zitten, dan is het niet zo moeilijk om te praten.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:31 schreef Norrage het volgende:
Hoe doe je dat allemaal? ga je er gewoon lekker tussen staan en zij gaan met je praten? Of ga je gewoon aan hun voeten liggen??
En nu ben ik ook wel benieuwd wat dat misverstand met Cindy is
Bierquote:Op maandag 12 februari 2007 15:41 schreef rubbereend het volgende:
ben wel erg wat schaatsers nou drinkenwat drinkt Ireen nou bijvoorbeeld
![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 15:42 schreef Mirri het volgende:
[..]
Bier![]()
En misschien champagne, maar ik heb niet de hele avond naar haar zitten kijken.![]()
Edit: ze kan wel lekker dansen trouwens![]()
Dan is er toch geen misverstandquote:Op maandag 12 februari 2007 15:45 schreef Norrage het volgende:
Ze denken dat je Lesbisch bent of zo? Of verliefd op Cindy?
Haha nee, Cindy weet niet wat mijn motivaties zijn...quote:Op maandag 12 februari 2007 15:45 schreef Norrage het volgende:
Ze denken dat je Lesbisch bent of zo? Of verliefd op Cindy?
Dacht 't ook niet.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:47 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dan is er toch geen misverstand
Of vergis ik me nu?
binnen een jaar zijn er toch wel weer wereldbeker wedstrijden in Heerenveenquote:Op maandag 12 februari 2007 15:58 schreef Mirri het volgende:
Ik wil het niet over haar hebben, want ik ben gewoon heel verdrietig, ok.
Ik heb afscheid moeten nemen, ze zit nu in Calgary en dus zie ik haar een jaar niet.
En Berlijn, Inzell, Collalbo.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
binnen een jaar zijn er toch wel weer wereldbeker wedstrijden in Heerenveen
Ja ok, maar het is sowieso pas volgend seizoen. Dit seizoen is alles in SLC of Calgary, waar ze aan meedoet dan.quote:
Van de zomer in Canada op vakantie gaanquote:Op maandag 12 februari 2007 16:10 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja ok, maar het is sowieso pas volgend seizoen. Dit seizoen is alles in SLC of Calgary, waar ze aan meedoet dan.
Neequote:Op maandag 12 februari 2007 16:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Van de zomer in Canada op vakantie gaan
quote:Op maandag 12 februari 2007 16:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik moet trouwens ook maar topschaatser worden, want ik ben heel goed in bier drinken na afloop.
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:35 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja nou ja..Paulien zat te zoenen met een fan, en ze kon echt wel beter krijgen![]()
Schaatsen zonder intriges en onderlinge relaties is ondenkbaar.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:03 schreef pfaf het volgende:
Ben ik in het Goede Tijden Slechte Tijden topic?
Nou, lucky you.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:44 schreef Remzz het volgende:
Toevallig trouwens enigste e-mail adres dat ik van een schaatser heb is van Beorn
Annamarie was met ene Simon aan het kunstschaatsen vrijdagavond, toch SJ?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:28 schreef MiLalaa het volgende:
ha die Mirrije bent lekker tekeer gegaan.
Was Annamarie Thomas er ook?
Of Maren?
Tsja. Die man staat daar ook gewoon zijn werk te doen.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:53 schreef Mirri het volgende:
Oja, ik was getuige van een woedeuitbarsting van Erben tegen een security van Thialf![]()
Dat was omdat die kerel Emiel, de vriend van Marja Vis, er niet door liet![]()
"Je bent een held, jongen" zei Erben. Ik dacht echt dat Erben een knal ging uitdelen, zeker nadat die security zei: "Ik hoef niet te vertellen wat jij bent."
Volgens mij bedoelde hij daarmee dat Erben een driftkikker is, want hij heeft weleens een security in zn gezicht geslagen omdat ie zelf niet doorgelaten werd.
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Schaatsen zonder intriges en onderlinge relaties is ondenkbaar.
Jij ook alquote:Op maandag 12 februari 2007 19:14 schreef snellejelle het volgende:
Ik ga volgende keer met Mirri mee![]()
Gezellig!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:14 schreef snellejelle het volgende:
Ik ga volgende keer met Mirri mee![]()
Laten we er een schaatsmeet houden na een wbwedstrijd volgend jaar. Helemaal compleet, met schaatsers en alquote:Op maandag 12 februari 2007 19:26 schreef rubbereend het volgende:
ik wil ook mee, iig naar Bak naar afloop
Ik denk dat jij Paulien wel leuk vindt.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:27 schreef TheVulture het volgende:
Mag ik de volgende keer mee Mirri
Misschien is er nog een leuke schaatser voor mij over
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:29 schreef Mirri het volgende:
[..]
Laten we er een schaatsmeet houden na een wbwedstrijd volgend jaar. Helemaal compleet, met schaatsers en al![]()
ik denk dat TV dat niet vindt..... hij valt eerder op Arne Dankers denk ikquote:Op maandag 12 februari 2007 19:30 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik denk dat jij Paulien wel leuk vindt.
Ik denk dat iedereen Paulien leuk vindt. Want ze is leuk![]()
Je weet dat ik tegenwoordig meer van de mannen ben hequote:Op maandag 12 februari 2007 19:30 schreef Mirri het volgende:
[..]
foto?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik denk dat TV dat niet vindt..... hij valt eerder op Arne Dankers denk ik
en dat is erg want?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:31 schreef snellejelle het volgende:
Maren is trouwens vriendinnen met Claudia volgens mij...
quote:
Ja klopt, is niets mis mee toch? Claudia Pechstein is best tof.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:31 schreef snellejelle het volgende:
Whehe bizar. Claudia lijkt me best wel een vileine bitchquote:Op maandag 12 februari 2007 19:31 schreef snellejelle het volgende:
thanks but no thanks... dan geef mij maar Even Wettenquote:
liever Claudia dan Anniquote:Op maandag 12 februari 2007 19:33 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja klopt, is niets mis mee toch? Claudia Pechstein is best tof.![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
thanks but no thanks... dan geef mij maar Even Wetten.....
Liever Anni dan Claudiaquote:
Ik google haar even, en ben geschokt, is dat haar nou! Dat meisje zag ik de hele tijd rondlopen in dsb kleding, en ik dacht: is dat nu een schaatster ofzo? Ze ziet eruit als 15.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik zou 't leuker vinden als ze vriendinnen met Maria Lamb was bijvoorbeeld
Ik vond 'r d'r best leuk uitzienquote:Op maandag 12 februari 2007 19:35 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik google haar even, en ben geschokt, is dat haar nou! Dat meisje zag ik de hele tijd rondlopen in dsb kleding, en ik dacht: is dat nu een schaatster ofzo? Ze ziet eruit als 15.![]()
don't mess with Friesingerquote:Op maandag 12 februari 2007 19:34 schreef Falco het volgende:
[..]
Whehe bizar. Claudia lijkt me best wel een vileine bitch, alhoewel ik haar wel veel meer mag dan bijvoorbeeld een Niemann of een Friesinger
.
Waarom ben je ineens homo dan?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
thanks but no thanks... dan geef mij maar Even Wetten.....
Eh, dat was ik volgens mij al een tijdje maar durf er nu pas mondjesmaat aan toe te gevenquote:
Is m dat ook?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zie je wel dat arne leuk is voor jou
maar valt ie uberhaupt op mannen? Da's natuurlijk wel een vereistequote:Op maandag 12 februari 2007 19:38 schreef Mirri het volgende:
Ik wou net zeggen, dat is Wetten niet. Dankers heeft ook het voordeel dat hij Nederlands spreekt.![]()
liever niet neequote:
Heia Mirri!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:39 schreef Mirri het volgende:
Hey SJ, wist je al dat Maren gedag tegen me zei, in het Noors.![]()
Daar is het WK nietquote:Op maandag 12 februari 2007 19:47 schreef Bruce117 het volgende:
Gaat druk worden volgend jaar in Heerenveen
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:38 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
Even Wetten is toch leuker
WK is toch nergens voor nodig.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je gaat mee karten?
of bedoel je tijdens een ander toernooi?
Paulien was al leuk toen ze nog junior was.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:30 schreef Mirri het volgende:
[..]
Serieus? Strijdend om dezelfde vrouw?quote:Op maandag 12 februari 2007 18:19 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Op het schaatsforum is het topic daarover ook erg populair. En bij marathonschaatsen zie je het zelfs in de koers terugkomen.
Nou, ik ben wel eens eerder op een schaatsfeestje geweest, maar toen dronken de aanwezigen bijna niet en voelde ik bijna gene dat ik met een paar vrienden wel flink bier bestelde. Dus misschien is dat het verschil tussen amateurs en profs (als Hedrick) die wel gewoon doordrinken.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:28 schreef rubbereend het volgende:
volgende keer kan Mirri een excursie houden met iedereen hieren iedereen heeft een ander doel
Mannen en vrouwen die elkaar niet in de weg rijden omdat ze teveel met erlkaar verwant zijn.quote:Op maandag 12 februari 2007 23:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Serieus? Strijdend om dezelfde vrouw?
Heb je namen..
en ben jij sinds de vriend van Sven weer ont-lesbischt?quote:
ja het wordt nu wel heel erg waardeloosquote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:04 schreef Wombcat het volgende:
Dit topic mag zo langzamerhand wel naar R&P
Ja, heb er een stukje van gezien.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:08 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja het wordt nu wel heel erg waardeloos![]()
Iemand Sven & Ireen nog gezien bij Paul & Witteman? Ik ben het vergeten
Mijn trainer vertelde dat ie gebeld was om langs te komen als Svenfan, maar die kon niet want die moest gisteravond gewoon les geven.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:08 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Ja inderdaad, of ONZ.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:04 schreef Wombcat het volgende:
Dit topic mag zo langzamerhand wel naar R&P
ja was leukquote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:08 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Ik ben biquote:Op dinsdag 13 februari 2007 07:09 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
en ben jij sinds de vriend van Sven weer ont-lesbischt?
Arne Dankers is leukals ie niet in schaatsoutfit is
Die heb je wel erg nagescherpt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:30 schreef Casemodders het volgende:
[crossposte]
Hallo allemaal,
De nederlanders waren natuurlijk top en wat een sfeer daaro in Heerenveen! volgend jaar zeker weer naar zulke grote evenementen! Hier alvast 1 voorproefje van een foto die ik gemaakt heb afgelopen weekeind!
[afbeelding]
Heb er heel wat gemaakt dus de rest zal ik later plaatsen!
Ben benieuwd naar jullie reacties!
[/crossposte]
Je vindt Ireen leuker????quote:
Ik heb gewoon een hekel aan Anni. Dat gemaakte vrolijke en leuk doen tov de buitenwereld. JA dan zie ik liever de echte emotie bij Ireen!quote:
Mjah bij mij geldt datzelfde, ik ben nu ook volledig afgeknapt op Anniquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan Anni. Dat gemaakte vrolijke en leuk doen tov de buitenwereld. JA dan zie ik liever de echte emotie bij Ireen!
nou lache, dat popi jopi gedoe, of het nou oprecht is of nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:48 schreef Norrage het volgende:
Misschien niet het perfecte sportmens qua killerinstinct, maar toch gewoon een hartstikke leuk mens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |