quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:14 schreef MiLalaa het volgende:
Vulture je vriendin!
hij was mij ook altijd iets te soft maar dit is inderdaad prachtigquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:18 schreef MiLalaa het volgende:
nou ik was nooit zo'n groot fan van hem, maar nu krijg ik ook bijna een traantje
quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:20 schreef TheVulture het volgende:
Die is in staat om te zeggen: "Zo'n afscheid had ik zelf ook wel verdiend"
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
![]()
Die is in staat om te zeggen: "Zo'n afscheid had ik zelf ook wel verdiend"
ja...de kijkers van AAP en Co hadden al zoveel gemist..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:20 schreef Kauki het volgende:
Was het nou echt zo veel gevraagd om die ereronde helemaal uit te zenden?![]()
Ja, dat zeker.quote:
De vraag is, kan de NOS hier iets aan doen, volgens mij niet, andere hebben dan zendtijd.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:04 schreef Bruce117 het volgende:
Afscheid van Jochem was toch ook wel mooi.
Helaas niet de volle ronde mogen zien van de NOS, maar ja we kunnen niet alles hebben.
Kan ook. Vond het gewoon jammer.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:38 schreef maril het volgende:
[..]
De vraag is, kan de NOS hier iets aan doen, volgens mij niet, andere hebben dan zendtijd.
Dat lag volgens mij gewoon aan haa klassering, 3e in het klassement.quote:Op zondag 11 februari 2007 08:20 schreef Mirri het volgende:
Ook nog eens voor Friesinger - Wust op de 3000 m![]()
Ja, maar vandaag weer in de rit ervoor, en normaal gesproken mag de nr.1 tegen de nr.3.quote:Op zondag 11 februari 2007 08:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat lag volgens mij gewoon aan haa klassering, 3e in het klassement.
Ja, dat zou wel eerlijk zijn.quote:Op zondag 11 februari 2007 08:29 schreef Wombcat het volgende:
Volgens mij baseren ze de loting voor de laatste afstand op het klassement én de uitslag van de 3 km. Dus de nr. 1 in het klassement mag tegen de beste op de 3.
Iig is dat vreemd, want ik vind dat ze ook hier gewoon 1-2, 3-4 etc moeten doen.
joh, ga toch voor Ireen, die is veel leukerquote:Op zondag 11 februari 2007 08:34 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel eerlijk zijn.
Maar over eerlijkheid gesproken, ik vind dat ze Wust, Klassen en Friesinger alledrie in aparte ritten moeten doen, en alledrie laatste binnenbocht of buitenbocht.
Maar niet Wust alleen laten rijden, Klassen - Nesbitt voor Friesinger - Wust, die laatste 2 helpen elkaar naar een goede tijd.
Net wat Pfaf allemaal zei.
Maar Cindy lijkt er zelf minder moeite mee te hebben dan ik, ze is ubervrolijk.![]()
Dat geeft al aan dat Cindy minder in vorm is, want voor een Cindy in topvorm maakt de loting niks uit, want dan ziet ze op geen enkele afstand iemand nog terug.quote:
Dat denk ik ookquote:Op zondag 11 februari 2007 09:58 schreef Arcee het volgende:
Hoewel, Ireen zou wel in de buurt zijn gebleven dit weekend.
Ireen is nu geweldig, maar ik denk niet dat ze nog in de buurt komt van wat Cindy vorig jaar liet zien hoor. Die won ook nog eens ALLE afstanden en liet een fabelachtige 5k zien...Als Wust tegen de 7.00 of eronder kan rijden dan piep ik misschien wel iets anders...quote:Op zondag 11 februari 2007 10:11 schreef sturky100 het volgende:
ja, ik denk dat Ireen nu bijna even goed is als Cindy vorig jaar op het wk in calgary. Zeg maar op minder dan punt in het eindklassement
overheen gelezenquote:Op zondag 11 februari 2007 10:41 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat stond een paar posts boven je ook al
Misschien kan ze inderdaad dit jaar nog niet aan de tijden van klassen komen. Voordeel voor Klassen met haar tijden is natuurlijk dat ze gewend is op snelle banen te rijden. Wüst zal verhoudingsgewijs op ''langzame'' banen iets in het voordeel zijn.quote:Op zondag 11 februari 2007 10:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze volgend jaar beiden in vorm zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |