Ze heeft nu vrij veel voorsprong. Friesinger en Klassen zijn hetzelfde type als Wust, die gaan normaal gesproken niet heel veel tijd winnen op de 5 km.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
de 5 km moet nog komen morgen. Ik zeg ik hoop geen scenario zoals collalbo![]()
als ze morgen weer hetzelfde doet als in Collalbo is het echt een ongelofelijke dommequote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
de 5 km moet nog komen morgen. Ik zeg ik hoop geen scenario zoals collalbo![]()
Wat nu weer? Een surfbeurs?quote:
Kan best, Friesinger gaat geen 12 seconden goedmaken.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
als ze morgen weer hetzelfde doet als in Collalbo is het echt een ongelofelijke domme![]()
De WAT?quote:
Nee maar ze moet morgen maar eens laten zien dat ze ook gecontroleerd kan rijdenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kan best, Friesinger gaat geen 12 seconden goedmaken.
En dan is Chaggie er nog niet eens bijquote:
Ja, dat vind ik wel een zwak punt van d'r. Net iets te weinig killerinstinct.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:56 schreef TheVulture het volgende:
Die Friesinger baalt echt nooit he.. althans voor het oog van de buitenwereld
Hoe laat begint dat?quote:
Ja precies, op grote toernooien breekt dat haar toch heel regelmatig op... Worldcups zijn wel leuk maar dit zijn toch de echte prijzenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik wel een zwak punt van d'r. Net iets te weinig killerinstinct.
Volgens mij kun je dit niet volhouden als je in het echt niet ook zo bent.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:56 schreef TheVulture het volgende:
Die Friesinger baalt echt nooit he.. althans voor het oog van de buitenwereld
Vind het op persoonlijk vlak ook niet een minpunt maar als topsporter breekt het haar denk ik wel op af en toequote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dit niet volhouden als je in het echt niet ook zo bent.
Die meid is gewoon vrolijk. En ik vind het wel wat hebben![]()
"Ik win niet? Och jammer maar volgende keer probeer ik het weer".
PLUS als je ziet dat je verliest van Wust die een 4:00:28 schaatst kun je dan teleurgesteld zijn op jezelf? Ik denk het niet. Anni heeft gereden voor wat ze waard is en 4:04 is NIET slecht.
Anni is gewoon een leuke meid.
Jawel, maar als sporter moet je in eerste instantie flink balen als je niet wint, niet meteen denken "ach, die ander heeft het ook verdiend".quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:00 schreef wdn het volgende:
[..]
PLUS als je ziet dat je verliest van Wust die een 4:00:28 schaatst kun je dan teleurgesteld zijn op jezelf? Ik denk het niet. Anni heeft gereden voor wat ze waard is en 4:04 is NIET slecht.
Ik kies voor X-factorquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet mee eens. Indien je je best doet en niet aan het kloten bent moet je ook zo eerlijk zijn voor jezelf om te bekennen dat het niet jouw dag was. Indien je nog NOOIT een 4:00 heb geschaatst op die baan en een ander doet dat wel is die ander gewoon beter (op die dag!).quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Jawel, maar als sporter moet je in eerste instantie flink balen als je niet wint, niet meteen denken "ach, die ander heeft het ook verdiend".
Klopt deed ze bij de 1500 meter ook al.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:03 schreef MiLalaa het volgende:
Ria haalt Anni en Wust steeds door elkaarzo worden haar verhaaltjes beetje warrig. Bart snapt het ook niet meer
Dank Uquote:
Ria is een mutsquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:03 schreef MiLalaa het volgende:
Ria haalt Anni en Wust steeds door elkaarzo worden haar verhaaltjes beetje warrig. Bart snapt het ook niet meer
Bij Anni is het zo vaak het geval op een groot toernooi dat er iemand anders beter is, en ze dan als eerste weer vrolijk zegt dat ze zo blij is voor die ander. Dan ben je toch iets te lief imo.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet mee eens. Indien je je best doet en niet aan het kloten bent moet je ook zo eerlijk zijn voor jezelf om te bekennen dat het niet jouw dag was. Indien je nog NOOIT een 4:00 heb geschaatst op die baan en een ander doet dat wel is die ander gewoon beter (op die dag!).
Anni rijdt met 4:04 gewoon NIET slecht en een goede race.
net als Klassen hoor. Die is ook altijd maar haaaappy en it's all soooo great to be here etc. Halleluja.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:07 schreef Wombcat het volgende:
Bij Anni is het zo vaak het geval op een groot toernooi dat er iemand anders beter is, en ze dan als eerste weer vrolijk zegt dat ze zo blij is voor die ander. Dan ben je toch iets te lief imo.
Ik ookquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:10 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
net als Klassen hoor. Die is ook altijd maar haaaappy en it's all soooo great to be here etc. Halleluja.
ik kan het van Anni beter hebben![]()
Ook waar, Klassen had ook meer uit de OS moeten halen dan één gouden medaille. (ja, ik weet dat ze nog 4 andere medailles had).quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:10 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
net als Klassen hoor. Die is ook altijd maar haaaappy en it's all soooo great to be here etc. Halleluja.
Ik niet meer. Anni moet eens echt kwaad zijnquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:10 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Ja en? Het is een sport maar geen K-1 fight waarbij je wint als de ander voor 99/100ste dood is.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Bij Anni is het zo vaak het geval op een groot toernooi dat er iemand anders beter is, en ze dan als eerste weer vrolijk zegt dat ze zo blij is voor die ander. Dan ben je toch iets te lief imo.
Het is niet alleen dit jaar tijdens het WK, het is haar al vaker voorgekomen op grote toernooien.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja en? Het is een sport maar geen K-1 fight waarbij je wint als de ander voor 99/100ste dood is.
Anni heeft zo ongeveer alles meegemaakt wat ze kan meemaken. Ze heeft jaren aan de top gestaan en staat nog steeds aan de top. Dan maakt het toch niet uit dat je dit jaar een paar keer eraf gereden wordt door Wust?
Misschien baalt ze even tijdens de race. Maar zodra ze over de finish is accepteert ze meteen de uitslag:Wust was vandaag een klasse beter. Dan is dat maar zo.
Schaatsen doe je tegen de klok niet tegen een tegenstander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |