Een duikbeurs.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb alles gemist.
Manlief moest naar een duikbeurs, ook leuk, maar ik heb het nu wel allemaal gemist.![]()
Is dat heel erg?quote:
Manlief duikt elk weekend.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:37 schreef MiLalaa het volgende:
precies, er ligt ijs, hoe wil je duiken..
Ja, waarom bleef je niet thuis?quote:
Ja.quote:
Ja eh... goeie vraag...quote:
samen schaatsen kijken had een beter voorstel geweestquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ja eh... goeie vraag...
Maar ja, getrouwd enzo. Soms moet je wel eens wat samen doen... zeggen ze...
Beetje jammer dat het dan persé dit weekend moet zijn.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:09 schreef Wombcat het volgende:
Ria en Bart zijn even iets anders aan het doen
verbaasd me niks die blik van ria steeds naar bartquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:09 schreef Wombcat het volgende:
Moet ik ook altijd aan denken.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:10 schreef Leatherface het volgende:
Come on Ireen.
Doet me trouwens aan Dexy's Midnight Runners denken.
Soms wel ja, maar niet in een weekend als je beiden apart iets leuks kunt doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ja eh... goeie vraag...
Maar ja, getrouwd enzo. Soms moet je wel eens wat samen doen... zeggen ze...
Beetje jammer dat het dan persé dit weekend moet zijn.
verdient een nominatie voor post van de dagquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:09 schreef Wombcat het volgende:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:16 schreef MiLalaa het volgende:
wat wil marco gaan zingen? vandaag is oranje?
Ja idd een Chinees ofzoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:19 schreef MiLalaa het volgende:
omg Davis met nieuwe vriendin
was dat een chinese of zag ik dat verkeerd?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:19 schreef MiLalaa het volgende:
omg Davis met nieuwe vriendin
vertellen we niet. Moet je maar niet gaan squashenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik val er leuk in net met Rogge en Borsato
Hoe was de 1500m bij de mannen?
Dat dat past, zo'n grote neger met zo'n nauwe Chinesequote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:20 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
vertellen we niet. Moet je maar niet gaan squashen![]()
Wennemars won voor Morrison en Fabris. Kramer viel tegen maar behoudt nipt de leiding. Wennemars reed baanrecordquote:
Heb je er ervaring meequote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat dat past, zo'n grote neger met zo'n nauwe Chinese
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:22 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Wennemars won voor Morrison en Fabris. Kramer viel tegen maar behoudt nipt de leiding. Wennemars reed baanrecord![]()
Ja, dat zei Bartoli al, dat Kramer tegenviel. Kramer viel ook idd echt tegen. Hij kwam er niet aan te pas tegen Fabris, geen enkel moment.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:26 schreef TheVulture het volgende:
Zie net de tijden van de 1500m mannen... valt toch tegen van Kramer... zelfs Verheijen is sneller
Wat zei ie na afloop als reactie?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, dat zei Bartoli al, dat Kramer tegenviel. Kramer viel ook idd echt tegen. Hij kwam er niet aan te pas tegen Fabris, geen enkel moment.
Niet gezien, toen was ik snoepjes halenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat zei ie na afloop als reactie?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Niet gezien, toen was ik snoepjes halen![]()
pissig op wie? heb dat ook gemistquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:29 schreef ultra_ivo het volgende:
Niet veel, hij was pissig
Op zichzelf, lijkt me.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:31 schreef Bartoli het volgende:
[..]
pissig op wie? heb dat ook gemist
Dat 't tegenviel.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat zei ie na afloop als reactie?
Radio 1quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:31 schreef Bartoli het volgende:
[..]
pissig op wie? heb dat ook gemist
lijkt mij ook, maar Kramer kennende rijdt ie morgen dan juist een wereldtijd op de 10 kmquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:33 schreef TheVulture het volgende:
lijkt mij ook, maar Kramer kennende rijdt ie morgen dan juist een wereldtijd op de 10 km
Die vind ik behoorlijk tegenvallen dit toernooi...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:35 schreef Wombcat het volgende:
Groves gaat trouwens goed mee
TT850 e.v.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:39 schreef Jasza het volgende:
Kut net wakker, kan iemand ff een terugblik van de dag geven in een paar zinnen?
Goed samengevatquote:
In Turijn reed ze sneller in het begin volgens mij.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:43 schreef TheVulture het volgende:
Klassen heeft het niet
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:48 schreef TheVulture het volgende:
En ze gaat weer als een raket weg.... als dat maar goed gaat
Op de 3km moet ze dat in deze vorm wel kunnen. 5km is een ander verhaal...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:48 schreef TheVulture het volgende:
En ze gaat weer als een raket weg.... als dat maar goed gaat
de 5 km moet nog komen morgen. Ik zeg ik hoop geen scenario zoals collalboquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:52 schreef TheVulture het volgende:
Damn die is echt in absolute topvorm... 4.00.28![]()
En niet ingestort... heel knap
Postma op de 3km?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:52 schreef ultra_ivo het volgende:
4.00.28, ik heb Postma nog eens langzamer zien rijden.
Ze heeft nu vrij veel voorsprong. Friesinger en Klassen zijn hetzelfde type als Wust, die gaan normaal gesproken niet heel veel tijd winnen op de 5 km.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
de 5 km moet nog komen morgen. Ik zeg ik hoop geen scenario zoals collalbo![]()
als ze morgen weer hetzelfde doet als in Collalbo is het echt een ongelofelijke dommequote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
de 5 km moet nog komen morgen. Ik zeg ik hoop geen scenario zoals collalbo![]()
Wat nu weer? Een surfbeurs?quote:
Kan best, Friesinger gaat geen 12 seconden goedmaken.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
als ze morgen weer hetzelfde doet als in Collalbo is het echt een ongelofelijke domme![]()
De WAT?quote:
Nee maar ze moet morgen maar eens laten zien dat ze ook gecontroleerd kan rijdenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kan best, Friesinger gaat geen 12 seconden goedmaken.
En dan is Chaggie er nog niet eens bijquote:
Ja, dat vind ik wel een zwak punt van d'r. Net iets te weinig killerinstinct.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:56 schreef TheVulture het volgende:
Die Friesinger baalt echt nooit he.. althans voor het oog van de buitenwereld
Hoe laat begint dat?quote:
Ja precies, op grote toernooien breekt dat haar toch heel regelmatig op... Worldcups zijn wel leuk maar dit zijn toch de echte prijzenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik wel een zwak punt van d'r. Net iets te weinig killerinstinct.
Volgens mij kun je dit niet volhouden als je in het echt niet ook zo bent.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:56 schreef TheVulture het volgende:
Die Friesinger baalt echt nooit he.. althans voor het oog van de buitenwereld
Vind het op persoonlijk vlak ook niet een minpunt maar als topsporter breekt het haar denk ik wel op af en toequote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dit niet volhouden als je in het echt niet ook zo bent.
Die meid is gewoon vrolijk. En ik vind het wel wat hebben![]()
"Ik win niet? Och jammer maar volgende keer probeer ik het weer".
PLUS als je ziet dat je verliest van Wust die een 4:00:28 schaatst kun je dan teleurgesteld zijn op jezelf? Ik denk het niet. Anni heeft gereden voor wat ze waard is en 4:04 is NIET slecht.
Anni is gewoon een leuke meid.
Jawel, maar als sporter moet je in eerste instantie flink balen als je niet wint, niet meteen denken "ach, die ander heeft het ook verdiend".quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:00 schreef wdn het volgende:
[..]
PLUS als je ziet dat je verliest van Wust die een 4:00:28 schaatst kun je dan teleurgesteld zijn op jezelf? Ik denk het niet. Anni heeft gereden voor wat ze waard is en 4:04 is NIET slecht.
Ik kies voor X-factorquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet mee eens. Indien je je best doet en niet aan het kloten bent moet je ook zo eerlijk zijn voor jezelf om te bekennen dat het niet jouw dag was. Indien je nog NOOIT een 4:00 heb geschaatst op die baan en een ander doet dat wel is die ander gewoon beter (op die dag!).quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Jawel, maar als sporter moet je in eerste instantie flink balen als je niet wint, niet meteen denken "ach, die ander heeft het ook verdiend".
Klopt deed ze bij de 1500 meter ook al.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:03 schreef MiLalaa het volgende:
Ria haalt Anni en Wust steeds door elkaarzo worden haar verhaaltjes beetje warrig. Bart snapt het ook niet meer
Dank Uquote:
Ria is een mutsquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:03 schreef MiLalaa het volgende:
Ria haalt Anni en Wust steeds door elkaarzo worden haar verhaaltjes beetje warrig. Bart snapt het ook niet meer
Bij Anni is het zo vaak het geval op een groot toernooi dat er iemand anders beter is, en ze dan als eerste weer vrolijk zegt dat ze zo blij is voor die ander. Dan ben je toch iets te lief imo.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet mee eens. Indien je je best doet en niet aan het kloten bent moet je ook zo eerlijk zijn voor jezelf om te bekennen dat het niet jouw dag was. Indien je nog NOOIT een 4:00 heb geschaatst op die baan en een ander doet dat wel is die ander gewoon beter (op die dag!).
Anni rijdt met 4:04 gewoon NIET slecht en een goede race.
net als Klassen hoor. Die is ook altijd maar haaaappy en it's all soooo great to be here etc. Halleluja.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:07 schreef Wombcat het volgende:
Bij Anni is het zo vaak het geval op een groot toernooi dat er iemand anders beter is, en ze dan als eerste weer vrolijk zegt dat ze zo blij is voor die ander. Dan ben je toch iets te lief imo.
Ik ookquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:10 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
net als Klassen hoor. Die is ook altijd maar haaaappy en it's all soooo great to be here etc. Halleluja.
ik kan het van Anni beter hebben![]()
Ook waar, Klassen had ook meer uit de OS moeten halen dan één gouden medaille. (ja, ik weet dat ze nog 4 andere medailles had).quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:10 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
net als Klassen hoor. Die is ook altijd maar haaaappy en it's all soooo great to be here etc. Halleluja.
Ik niet meer. Anni moet eens echt kwaad zijnquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:10 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Ja en? Het is een sport maar geen K-1 fight waarbij je wint als de ander voor 99/100ste dood is.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Bij Anni is het zo vaak het geval op een groot toernooi dat er iemand anders beter is, en ze dan als eerste weer vrolijk zegt dat ze zo blij is voor die ander. Dan ben je toch iets te lief imo.
Het is niet alleen dit jaar tijdens het WK, het is haar al vaker voorgekomen op grote toernooien.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja en? Het is een sport maar geen K-1 fight waarbij je wint als de ander voor 99/100ste dood is.
Anni heeft zo ongeveer alles meegemaakt wat ze kan meemaken. Ze heeft jaren aan de top gestaan en staat nog steeds aan de top. Dan maakt het toch niet uit dat je dit jaar een paar keer eraf gereden wordt door Wust?
Misschien baalt ze even tijdens de race. Maar zodra ze over de finish is accepteert ze meteen de uitslag:Wust was vandaag een klasse beter. Dan is dat maar zo.
Schaatsen doe je tegen de klok niet tegen een tegenstander.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:14 schreef MiLalaa het volgende:
Vulture je vriendin!
hij was mij ook altijd iets te soft maar dit is inderdaad prachtigquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:18 schreef MiLalaa het volgende:
nou ik was nooit zo'n groot fan van hem, maar nu krijg ik ook bijna een traantje
quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:20 schreef TheVulture het volgende:
Die is in staat om te zeggen: "Zo'n afscheid had ik zelf ook wel verdiend"
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
![]()
Die is in staat om te zeggen: "Zo'n afscheid had ik zelf ook wel verdiend"
ja...de kijkers van AAP en Co hadden al zoveel gemist..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:20 schreef Kauki het volgende:
Was het nou echt zo veel gevraagd om die ereronde helemaal uit te zenden?![]()
Ja, dat zeker.quote:
De vraag is, kan de NOS hier iets aan doen, volgens mij niet, andere hebben dan zendtijd.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:04 schreef Bruce117 het volgende:
Afscheid van Jochem was toch ook wel mooi.
Helaas niet de volle ronde mogen zien van de NOS, maar ja we kunnen niet alles hebben.
Kan ook. Vond het gewoon jammer.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:38 schreef maril het volgende:
[..]
De vraag is, kan de NOS hier iets aan doen, volgens mij niet, andere hebben dan zendtijd.
Dat lag volgens mij gewoon aan haa klassering, 3e in het klassement.quote:Op zondag 11 februari 2007 08:20 schreef Mirri het volgende:
Ook nog eens voor Friesinger - Wust op de 3000 m![]()
Ja, maar vandaag weer in de rit ervoor, en normaal gesproken mag de nr.1 tegen de nr.3.quote:Op zondag 11 februari 2007 08:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat lag volgens mij gewoon aan haa klassering, 3e in het klassement.
Ja, dat zou wel eerlijk zijn.quote:Op zondag 11 februari 2007 08:29 schreef Wombcat het volgende:
Volgens mij baseren ze de loting voor de laatste afstand op het klassement én de uitslag van de 3 km. Dus de nr. 1 in het klassement mag tegen de beste op de 3.
Iig is dat vreemd, want ik vind dat ze ook hier gewoon 1-2, 3-4 etc moeten doen.
joh, ga toch voor Ireen, die is veel leukerquote:Op zondag 11 februari 2007 08:34 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel eerlijk zijn.
Maar over eerlijkheid gesproken, ik vind dat ze Wust, Klassen en Friesinger alledrie in aparte ritten moeten doen, en alledrie laatste binnenbocht of buitenbocht.
Maar niet Wust alleen laten rijden, Klassen - Nesbitt voor Friesinger - Wust, die laatste 2 helpen elkaar naar een goede tijd.
Net wat Pfaf allemaal zei.
Maar Cindy lijkt er zelf minder moeite mee te hebben dan ik, ze is ubervrolijk.![]()
Dat geeft al aan dat Cindy minder in vorm is, want voor een Cindy in topvorm maakt de loting niks uit, want dan ziet ze op geen enkele afstand iemand nog terug.quote:
Dat denk ik ookquote:Op zondag 11 februari 2007 09:58 schreef Arcee het volgende:
Hoewel, Ireen zou wel in de buurt zijn gebleven dit weekend.
Ireen is nu geweldig, maar ik denk niet dat ze nog in de buurt komt van wat Cindy vorig jaar liet zien hoor. Die won ook nog eens ALLE afstanden en liet een fabelachtige 5k zien...Als Wust tegen de 7.00 of eronder kan rijden dan piep ik misschien wel iets anders...quote:Op zondag 11 februari 2007 10:11 schreef sturky100 het volgende:
ja, ik denk dat Ireen nu bijna even goed is als Cindy vorig jaar op het wk in calgary. Zeg maar op minder dan punt in het eindklassement
overheen gelezenquote:Op zondag 11 februari 2007 10:41 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat stond een paar posts boven je ook al
Misschien kan ze inderdaad dit jaar nog niet aan de tijden van klassen komen. Voordeel voor Klassen met haar tijden is natuurlijk dat ze gewend is op snelle banen te rijden. Wüst zal verhoudingsgewijs op ''langzame'' banen iets in het voordeel zijn.quote:Op zondag 11 februari 2007 10:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze volgend jaar beiden in vorm zijn
misschien kan ze dat, evenals kramer, buiten mededinging proberenquote:Op zondag 11 februari 2007 11:10 schreef Tholdos het volgende:
Het is jammer dat Wüst, Friesinger en Klassen waarschijnlijk niet mee gaan doen aan de 500 meter op de WK Afstanden in SLC, die zouden alledrie een 37'er kunnen rijden, met name Wüst zou daarmee goede zaken kunnen doen met het oog op de adelskalendern.
Ik denk dat Wust rond half 3 aan de beurt is MilaLaaquote:Op zondag 11 februari 2007 11:32 schreef MiLalaa het volgende:
hoe laat denken jullie dat de rit van Wust is?
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik moet even voor een half uur de auto in vanmiddag en wil wel om 15.00 uur of ietsje eerder weer aan de buis gekluisterd zitten.
ok. Dan ga ik echt keihard rijdenquote:Op zondag 11 februari 2007 11:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat Wust rond half 3 aan de beurt is MilaLaa
Ik gok iets eerder dan half 3.quote:Op zondag 11 februari 2007 11:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat Wust rond half 3 aan de beurt is MilaLaa
Ja ik zat het ook nog even door te rekenen... 6 ritten van 7 minuten, weet niet of er tussendoor gedweild wordt maar dan zou het tussen 14.00 en 14.15 kunnen zijnquote:
Reken maar 8 minuten per ritquote:Op zondag 11 februari 2007 11:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik zat het ook nog even door te rekenen... 6 ritten van 7 minuten, weet niet of er tussendoor gedweild wordt maar dan zou het tussen 14.00 en 14.15 kunnen zijn
Echt ?quote:
* Bruce117 noteert de uitzendingen van Blik op de Weg en Wegmisbruikers alvast in zijn agendaquote:
Er zijn maar 6 ritten hequote:Op zondag 11 februari 2007 11:44 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Echt ?
Zou er na drie ritten al een dweil zijn.
Lijkt me wel erg snel, maar zou kunnen
Nou dan gaan we toch echt wel richting de klok van 14.30 uur voordat Wust op het ijs komt... en ik hoop zo dat ze nu eens gecontroleerd gaat rijden ipv als kamikazepilotequote:Op zondag 11 februari 2007 11:44 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Echt ?
Zou er na drie ritten al een dweil zijn.
Lijkt me wel erg snel, maar zou kunnen
Dat weet ik uiteraardquote:
Inderdaad, iedereen moet daar alle afstanden schaatsen.quote:Op zondag 11 februari 2007 11:10 schreef Tholdos het volgende:
Het is jammer dat Wüst, Friesinger en Klassen waarschijnlijk niet mee gaan doen aan de 500 meter op de WK Afstanden in SLC, die zouden alledrie een 37'er kunnen rijden, met name Wüst zou daarmee goede zaken kunnen doen met het oog op de adelskalendern.
Hoe laat begint het?quote:
Niet op mijn TVquote:
Of ze blijven nog een weekje en rijden nog wat wedstrijdjes.quote:Op zondag 11 februari 2007 11:22 schreef sturky100 het volgende:
[..]
misschien kan ze dat, evenals kramer, buiten mededinging proberen
Vaak wel, of ze gaan nog naar Calgary om daar wat wedstrijdjes te rjidenquote:Op zondag 11 februari 2007 13:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Of ze blijven nog een weekje en rijden nog wat wedstrijdjes.
Ja, maar Leeuwarden is wel raar. Misschien een oude waarde en geen nieuwe ontvangen.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:29 schreef wdn het volgende:
990 mb in de hal
Dus dat is normaal tov Den Helder, Rotterdam en Vlissingen buiten
Nieuw topic komt goed.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:25 schreef wdn het volgende:
Maken we snel even een nieuw topic?
AnnII!!!
Ja, moet lukken met die 2 wereldkampioenen.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:31 schreef MiLalaa het volgende:
ik moet elders gaan kijken. Tot vanavond met 2 Nederlandse wereldkampioenen![]()
Als je bedenkt dat het huidige wereldrecord op buitenijs 1.58,41 is van Anni Friesinger is het helemaal een extreem goede tijd. Slechts 1 seconde langzamer.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:22 schreef Arcee het volgende:
Charmante dame.
Stom dat hij tegen haar zei dat Nederlanders vooral haar wankele 3km uit 1988 herinneren.
Ik herinner me dat zeker, maar ik herinner me vooral haar legendarische 1.59.30 op de 1500m op de buitenbaan van Medeo in 1986. Een WR dat 11 jaar stand hield en pas verbroken werd toen er ijshallen én klapschaatsen waren.
Dat betekent wat voor de toppers.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:38 schreef Remzz het volgende:
Lekker hoor van Haugli geen 34'er gezien
Volgensmij staat die in tussen ook op 1.54quote:Op zondag 11 februari 2007 13:39 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat het huidige wereldrecord op buitenijs 1.58,41 is van Anni Friesinger is het helemaal een extreem goede tijd. Slechts 1 seconde langzamer.
Dat zei ik, legendarisch.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:39 schreef sportfreak het volgende:
Als je bedenkt dat het huidige wereldrecord op buitenijs 1.58,41 is van Anni Friesinger is het helemaal een extreem goede tijd. Slechts 1 seconde langzamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |