quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:20 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
vertellen we niet. Moet je maar niet gaan squashen![]()
Wennemars won voor Morrison en Fabris. Kramer viel tegen maar behoudt nipt de leiding. Wennemars reed baanrecordquote:
Heb je er ervaring meequote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat dat past, zo'n grote neger met zo'n nauwe Chinese
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:22 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Wennemars won voor Morrison en Fabris. Kramer viel tegen maar behoudt nipt de leiding. Wennemars reed baanrecord![]()
Ja, dat zei Bartoli al, dat Kramer tegenviel. Kramer viel ook idd echt tegen. Hij kwam er niet aan te pas tegen Fabris, geen enkel moment.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:26 schreef TheVulture het volgende:
Zie net de tijden van de 1500m mannen... valt toch tegen van Kramer... zelfs Verheijen is sneller
Wat zei ie na afloop als reactie?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, dat zei Bartoli al, dat Kramer tegenviel. Kramer viel ook idd echt tegen. Hij kwam er niet aan te pas tegen Fabris, geen enkel moment.
Niet gezien, toen was ik snoepjes halenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat zei ie na afloop als reactie?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Niet gezien, toen was ik snoepjes halen![]()
pissig op wie? heb dat ook gemistquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:29 schreef ultra_ivo het volgende:
Niet veel, hij was pissig
Op zichzelf, lijkt me.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:31 schreef Bartoli het volgende:
[..]
pissig op wie? heb dat ook gemist
Dat 't tegenviel.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat zei ie na afloop als reactie?
Radio 1quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:31 schreef Bartoli het volgende:
[..]
pissig op wie? heb dat ook gemist
lijkt mij ook, maar Kramer kennende rijdt ie morgen dan juist een wereldtijd op de 10 kmquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:33 schreef TheVulture het volgende:
lijkt mij ook, maar Kramer kennende rijdt ie morgen dan juist een wereldtijd op de 10 km
Die vind ik behoorlijk tegenvallen dit toernooi...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:35 schreef Wombcat het volgende:
Groves gaat trouwens goed mee
TT850 e.v.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:39 schreef Jasza het volgende:
Kut net wakker, kan iemand ff een terugblik van de dag geven in een paar zinnen?
Goed samengevatquote:
In Turijn reed ze sneller in het begin volgens mij.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:43 schreef TheVulture het volgende:
Klassen heeft het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |