Een duikbeurs.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb alles gemist.
Manlief moest naar een duikbeurs, ook leuk, maar ik heb het nu wel allemaal gemist.![]()
Is dat heel erg?quote:
Manlief duikt elk weekend.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:37 schreef MiLalaa het volgende:
precies, er ligt ijs, hoe wil je duiken..
Ja, waarom bleef je niet thuis?quote:
Ja.quote:
Ja eh... goeie vraag...quote:
samen schaatsen kijken had een beter voorstel geweestquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ja eh... goeie vraag...
Maar ja, getrouwd enzo. Soms moet je wel eens wat samen doen... zeggen ze...
Beetje jammer dat het dan persé dit weekend moet zijn.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:09 schreef Wombcat het volgende:
Ria en Bart zijn even iets anders aan het doen
verbaasd me niks die blik van ria steeds naar bartquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:09 schreef Wombcat het volgende:
Moet ik ook altijd aan denken.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:10 schreef Leatherface het volgende:
Come on Ireen.
Doet me trouwens aan Dexy's Midnight Runners denken.
Soms wel ja, maar niet in een weekend als je beiden apart iets leuks kunt doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ja eh... goeie vraag...
Maar ja, getrouwd enzo. Soms moet je wel eens wat samen doen... zeggen ze...
Beetje jammer dat het dan persé dit weekend moet zijn.
verdient een nominatie voor post van de dagquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:09 schreef Wombcat het volgende:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:16 schreef MiLalaa het volgende:
wat wil marco gaan zingen? vandaag is oranje?
Ja idd een Chinees ofzoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:19 schreef MiLalaa het volgende:
omg Davis met nieuwe vriendin
was dat een chinese of zag ik dat verkeerd?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:19 schreef MiLalaa het volgende:
omg Davis met nieuwe vriendin
vertellen we niet. Moet je maar niet gaan squashenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik val er leuk in net met Rogge en Borsato
Hoe was de 1500m bij de mannen?
Dat dat past, zo'n grote neger met zo'n nauwe Chinesequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |