misschien kan ze dat, evenals kramer, buiten mededinging proberenquote:Op zondag 11 februari 2007 11:10 schreef Tholdos het volgende:
Het is jammer dat Wüst, Friesinger en Klassen waarschijnlijk niet mee gaan doen aan de 500 meter op de WK Afstanden in SLC, die zouden alledrie een 37'er kunnen rijden, met name Wüst zou daarmee goede zaken kunnen doen met het oog op de adelskalendern.
Ik denk dat Wust rond half 3 aan de beurt is MilaLaaquote:Op zondag 11 februari 2007 11:32 schreef MiLalaa het volgende:
hoe laat denken jullie dat de rit van Wust is?
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik moet even voor een half uur de auto in vanmiddag en wil wel om 15.00 uur of ietsje eerder weer aan de buis gekluisterd zitten.
ok. Dan ga ik echt keihard rijdenquote:Op zondag 11 februari 2007 11:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat Wust rond half 3 aan de beurt is MilaLaa
Ik gok iets eerder dan half 3.quote:Op zondag 11 februari 2007 11:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat Wust rond half 3 aan de beurt is MilaLaa
Ja ik zat het ook nog even door te rekenen... 6 ritten van 7 minuten, weet niet of er tussendoor gedweild wordt maar dan zou het tussen 14.00 en 14.15 kunnen zijnquote:
Reken maar 8 minuten per ritquote:Op zondag 11 februari 2007 11:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik zat het ook nog even door te rekenen... 6 ritten van 7 minuten, weet niet of er tussendoor gedweild wordt maar dan zou het tussen 14.00 en 14.15 kunnen zijn
Echt ?quote:
* Bruce117 noteert de uitzendingen van Blik op de Weg en Wegmisbruikers alvast in zijn agendaquote:
Er zijn maar 6 ritten hequote:Op zondag 11 februari 2007 11:44 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Echt ?
Zou er na drie ritten al een dweil zijn.
Lijkt me wel erg snel, maar zou kunnen
Nou dan gaan we toch echt wel richting de klok van 14.30 uur voordat Wust op het ijs komt... en ik hoop zo dat ze nu eens gecontroleerd gaat rijden ipv als kamikazepilotequote:Op zondag 11 februari 2007 11:44 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Echt ?
Zou er na drie ritten al een dweil zijn.
Lijkt me wel erg snel, maar zou kunnen
Dat weet ik uiteraardquote:
Inderdaad, iedereen moet daar alle afstanden schaatsen.quote:Op zondag 11 februari 2007 11:10 schreef Tholdos het volgende:
Het is jammer dat Wüst, Friesinger en Klassen waarschijnlijk niet mee gaan doen aan de 500 meter op de WK Afstanden in SLC, die zouden alledrie een 37'er kunnen rijden, met name Wüst zou daarmee goede zaken kunnen doen met het oog op de adelskalendern.
Hoe laat begint het?quote:
Niet op mijn TVquote:
Of ze blijven nog een weekje en rijden nog wat wedstrijdjes.quote:Op zondag 11 februari 2007 11:22 schreef sturky100 het volgende:
[..]
misschien kan ze dat, evenals kramer, buiten mededinging proberen
Vaak wel, of ze gaan nog naar Calgary om daar wat wedstrijdjes te rjidenquote:Op zondag 11 februari 2007 13:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Of ze blijven nog een weekje en rijden nog wat wedstrijdjes.
Ja, maar Leeuwarden is wel raar. Misschien een oude waarde en geen nieuwe ontvangen.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:29 schreef wdn het volgende:
990 mb in de hal
Dus dat is normaal tov Den Helder, Rotterdam en Vlissingen buiten
Nieuw topic komt goed.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:25 schreef wdn het volgende:
Maken we snel even een nieuw topic?
AnnII!!!
Ja, moet lukken met die 2 wereldkampioenen.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:31 schreef MiLalaa het volgende:
ik moet elders gaan kijken. Tot vanavond met 2 Nederlandse wereldkampioenen![]()
Als je bedenkt dat het huidige wereldrecord op buitenijs 1.58,41 is van Anni Friesinger is het helemaal een extreem goede tijd. Slechts 1 seconde langzamer.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:22 schreef Arcee het volgende:
Charmante dame.
Stom dat hij tegen haar zei dat Nederlanders vooral haar wankele 3km uit 1988 herinneren.
Ik herinner me dat zeker, maar ik herinner me vooral haar legendarische 1.59.30 op de 1500m op de buitenbaan van Medeo in 1986. Een WR dat 11 jaar stand hield en pas verbroken werd toen er ijshallen én klapschaatsen waren.
Dat betekent wat voor de toppers.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:38 schreef Remzz het volgende:
Lekker hoor van Haugli geen 34'er gezien
Volgensmij staat die in tussen ook op 1.54quote:Op zondag 11 februari 2007 13:39 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat het huidige wereldrecord op buitenijs 1.58,41 is van Anni Friesinger is het helemaal een extreem goede tijd. Slechts 1 seconde langzamer.
Dat zei ik, legendarisch.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:39 schreef sportfreak het volgende:
Als je bedenkt dat het huidige wereldrecord op buitenijs 1.58,41 is van Anni Friesinger is het helemaal een extreem goede tijd. Slechts 1 seconde langzamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |