Laten we er een schaatsmeet houden na een wbwedstrijd volgend jaar. Helemaal compleet, met schaatsers en alquote:Op maandag 12 februari 2007 19:26 schreef rubbereend het volgende:
ik wil ook mee, iig naar Bak naar afloop
Ik denk dat jij Paulien wel leuk vindt.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:27 schreef TheVulture het volgende:
Mag ik de volgende keer mee Mirri
Misschien is er nog een leuke schaatser voor mij over
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:29 schreef Mirri het volgende:
[..]
Laten we er een schaatsmeet houden na een wbwedstrijd volgend jaar. Helemaal compleet, met schaatsers en al![]()
ik denk dat TV dat niet vindt..... hij valt eerder op Arne Dankers denk ikquote:Op maandag 12 februari 2007 19:30 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik denk dat jij Paulien wel leuk vindt.
Ik denk dat iedereen Paulien leuk vindt. Want ze is leuk![]()
Je weet dat ik tegenwoordig meer van de mannen ben hequote:Op maandag 12 februari 2007 19:30 schreef Mirri het volgende:
[..]
foto?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik denk dat TV dat niet vindt..... hij valt eerder op Arne Dankers denk ik
en dat is erg want?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:31 schreef snellejelle het volgende:
Maren is trouwens vriendinnen met Claudia volgens mij...
quote:
Ja klopt, is niets mis mee toch? Claudia Pechstein is best tof.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:31 schreef snellejelle het volgende:
Whehe bizar. Claudia lijkt me best wel een vileine bitchquote:Op maandag 12 februari 2007 19:31 schreef snellejelle het volgende:
thanks but no thanks... dan geef mij maar Even Wettenquote:
liever Claudia dan Anniquote:Op maandag 12 februari 2007 19:33 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja klopt, is niets mis mee toch? Claudia Pechstein is best tof.![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
thanks but no thanks... dan geef mij maar Even Wetten.....
Liever Anni dan Claudiaquote:
Ik google haar even, en ben geschokt, is dat haar nou! Dat meisje zag ik de hele tijd rondlopen in dsb kleding, en ik dacht: is dat nu een schaatster ofzo? Ze ziet eruit als 15.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik zou 't leuker vinden als ze vriendinnen met Maria Lamb was bijvoorbeeld
Ik vond 'r d'r best leuk uitzienquote:Op maandag 12 februari 2007 19:35 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik google haar even, en ben geschokt, is dat haar nou! Dat meisje zag ik de hele tijd rondlopen in dsb kleding, en ik dacht: is dat nu een schaatster ofzo? Ze ziet eruit als 15.![]()
don't mess with Friesingerquote:Op maandag 12 februari 2007 19:34 schreef Falco het volgende:
[..]
Whehe bizar. Claudia lijkt me best wel een vileine bitch, alhoewel ik haar wel veel meer mag dan bijvoorbeeld een Niemann of een Friesinger
.
Waarom ben je ineens homo dan?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
thanks but no thanks... dan geef mij maar Even Wetten.....
Eh, dat was ik volgens mij al een tijdje maar durf er nu pas mondjesmaat aan toe te gevenquote:
Is m dat ook?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zie je wel dat arne leuk is voor jou
maar valt ie uberhaupt op mannen? Da's natuurlijk wel een vereistequote:Op maandag 12 februari 2007 19:38 schreef Mirri het volgende:
Ik wou net zeggen, dat is Wetten niet. Dankers heeft ook het voordeel dat hij Nederlands spreekt.![]()
liever niet neequote:
Heia Mirri!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:39 schreef Mirri het volgende:
Hey SJ, wist je al dat Maren gedag tegen me zei, in het Noors.![]()
Daar is het WK nietquote:Op maandag 12 februari 2007 19:47 schreef Bruce117 het volgende:
Gaat druk worden volgend jaar in Heerenveen
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:38 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
Even Wetten is toch leuker
WK is toch nergens voor nodig.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je gaat mee karten?
of bedoel je tijdens een ander toernooi?
Paulien was al leuk toen ze nog junior was.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:30 schreef Mirri het volgende:
[..]
Serieus? Strijdend om dezelfde vrouw?quote:Op maandag 12 februari 2007 18:19 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Op het schaatsforum is het topic daarover ook erg populair. En bij marathonschaatsen zie je het zelfs in de koers terugkomen.
Nou, ik ben wel eens eerder op een schaatsfeestje geweest, maar toen dronken de aanwezigen bijna niet en voelde ik bijna gene dat ik met een paar vrienden wel flink bier bestelde. Dus misschien is dat het verschil tussen amateurs en profs (als Hedrick) die wel gewoon doordrinken.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:28 schreef rubbereend het volgende:
volgende keer kan Mirri een excursie houden met iedereen hieren iedereen heeft een ander doel
Mannen en vrouwen die elkaar niet in de weg rijden omdat ze teveel met erlkaar verwant zijn.quote:Op maandag 12 februari 2007 23:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Serieus? Strijdend om dezelfde vrouw?
Heb je namen..
en ben jij sinds de vriend van Sven weer ont-lesbischt?quote:
ja het wordt nu wel heel erg waardeloosquote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:04 schreef Wombcat het volgende:
Dit topic mag zo langzamerhand wel naar R&P
Ja, heb er een stukje van gezien.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:08 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja het wordt nu wel heel erg waardeloos![]()
Iemand Sven & Ireen nog gezien bij Paul & Witteman? Ik ben het vergeten
Mijn trainer vertelde dat ie gebeld was om langs te komen als Svenfan, maar die kon niet want die moest gisteravond gewoon les geven.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:08 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Ja inderdaad, of ONZ.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:04 schreef Wombcat het volgende:
Dit topic mag zo langzamerhand wel naar R&P
ja was leukquote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:08 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Ik ben biquote:Op dinsdag 13 februari 2007 07:09 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
en ben jij sinds de vriend van Sven weer ont-lesbischt?
Arne Dankers is leukals ie niet in schaatsoutfit is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |