zoveel inrijden, vlak voor ze zelf reed?quote:
Er zijn rijders die dat nodig hebben. Om de kop leeg te maken en de spieren warm. Ik doe niet anders als ik een 10km moet rijden. Ben ik ook dik een uur bezig met inrijden.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zoveel inrijden, vlak voor ze zelf reed?
we konden om 12 uur het stadion in en zij reed rond 13.40.
in die tussentijd heeft ze dus nog even heel veel rondjes gereden.
ze was de enige die dat deed.
De toppers waren er ja, maar Davis heeft zich vooral toegelegd op de sprint en Hedrick heeft zich toegelegd op niks doen in de zomer. Hedrick in topvorm is een waardige tegenstander voor Kramer, de rest heeft ook in topvorm geen kans meer tegen deze Kramer. Bij de dames heb je Friesinger die zich toegelegd heeft op de sprint en over haar top leek (over het seizoen gezien) en Klassen zou in normale doen een meer dan waardige tegenstander zijn voor Wust, ook met de topvorm die ze had. Neemt niet weg dat het voor beiden prima prestaties zijn en de rest het aan zichzelf te wijten heeft dat ze niet wonnen of dichterbij eindigden...quote:Op zondag 11 februari 2007 18:25 schreef Remzz het volgende:
Prachtig WKalle toppers waren er en Ireen en vooral Sven waren gewoon onklopbaar. Met als hoogtepunt de 10 kilometer
Wennemars is voor mij ook echt een held geworden prachtig om in z'n veld 5e te worden.
Serieus?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ze werd afgevoerd door de EHBO en leek me te herkennen
Ik ben ook christelijkquote:Op zondag 11 februari 2007 09:03 schreef sturky100 het volgende:
[..]
joh, ga toch voor Ireen, die is veel leuker![]()
bovendien is cindy zwaar christelijk, dat lijkt me niet makkelijk voor je
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:28 schreef Mirri het volgende:
Het was een ehh erg leerzaam weekend voor mij geweest. Ik heb het ook erg naar mijn zin gehad.
Gisteravond was het leuk in cafe Bak, daar waren de wereldkampioenen Sven en Ireen, en ook enkele andere tvm leden en ook Anni Friesinger, Ids Postma enzo. Later kwam ook Derek Parra nog binnen met wat USA mensen, helaas niet Shani Davis, die schijnt normaal gesproken namelijk goed te kunnen feesten.![]()
Het was wel grappig om samen met de schaatsers te feesten, ze zaten flink aan het bier. Sven heeft 3 champagnes open gemaakt. We raakten even in gesprek, en hij is juist superaardig en helemaal niet arrogant zoals ik weleens hoorde! Hij zei trouwens iets wat ik wel opmerkelijk vond: hij vond zijn EK titel in Collalbo mooier dan dit WK in Thialf!![]()
"Lekker buiten, da's gaaf man" is wat hij zei toen. Dat had ik echt niet verwacht!
Dit was niet het spannendste wat er gebeurde in Bak, het was echt een groot feest![]()
Ja nou ja..Paulien zat te zoenen met een fan, en ze kon echt wel beter krijgenquote:Op maandag 12 februari 2007 12:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]dit vraagt om het hele verhaal
die mirri en svenquote:Op maandag 12 februari 2007 12:35 schreef Mirri het volgende:
[..]
ik ging even buiten Bak staan, en toen kwam Sven naar buiten. Hij vroeg op wie ik stond te wachten met al die tassen. Ik zei op Beorn, maar hij was al naar huis, dus ik heb even Beorn's emailadres gevraagd aan hem.
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:35 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja nou ja..Paulien zat te zoenen met een fan, en ze kon echt wel beter krijgen![]()
Wel grappig trouwens dat Paulien me van gezicht kent, dat had ik niet gedacht!
Ik heb met een vriend van Sven Kramer gezoend en emailadressen uitgewisseld.![]()
![]()
quote:En verder met Beorn Nijenhuis nog gesproken, want er was een misverstand tussen Cindy en ik..en hij wist ervan. Ik kende Beorn al van die keer dat ik naar de training van Cindy ging kijken, dus was wel grappig om hem weer te ontmoeten in Bak.
Ik moet het nog even goed uitleggen, want dat kon niet gisteren. Maar ik had zijn emailadres niet, ik ging even buiten Bak staan, en toen kwam Sven naar buiten. Hij vroeg op wie ik stond te wachten met al die tassen. Ik zei op Beorn, maar hij was al naar huis, dus ik heb even Beorn's emailadres gevraagd aan hem.
De schaatsers gaan altijd naar cafe Bak op zondagavond na een schaatswedstrijd..er is dan een after party.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]als je dus een schaatser/ster wil scoren moet je daar zijn
Lees ik daarom zo weinig over Cindy van je?quote:Op maandag 12 februari 2007 12:35 schreef Mirri het volgende:
er was een misverstand tussen Cindy en ik
Haha, neehoor, ik heb alleen geen zin in Cindy verhalen. Ik heb die knuffel gegeven enzo..het was heel leukquote:Op maandag 12 februari 2007 15:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Lees ik daarom zo weinig over Cindy van je?
Wij leerden mensen kennen die Sven enzo hebben ontmoet in Collalbo. Ze zeiden tegen ons dat rond 23:00 uur wel schaatsers zouden arriveren. En idd, het was druk in die tent zeg, maar wij stonden serieus toevallig in de buurt van Sven en Ireen enzo. Op een gegeven moment ging Sven naast me op de kruk zitten, dan is het niet zo moeilijk om te praten.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:31 schreef Norrage het volgende:
Hoe doe je dat allemaal? ga je er gewoon lekker tussen staan en zij gaan met je praten? Of ga je gewoon aan hun voeten liggen??
En nu ben ik ook wel benieuwd wat dat misverstand met Cindy is
Bierquote:Op maandag 12 februari 2007 15:41 schreef rubbereend het volgende:
ben wel erg wat schaatsers nou drinkenwat drinkt Ireen nou bijvoorbeeld
![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 15:42 schreef Mirri het volgende:
[..]
Bier![]()
En misschien champagne, maar ik heb niet de hele avond naar haar zitten kijken.![]()
Edit: ze kan wel lekker dansen trouwens![]()
Dan is er toch geen misverstandquote:Op maandag 12 februari 2007 15:45 schreef Norrage het volgende:
Ze denken dat je Lesbisch bent of zo? Of verliefd op Cindy?
Haha nee, Cindy weet niet wat mijn motivaties zijn...quote:Op maandag 12 februari 2007 15:45 schreef Norrage het volgende:
Ze denken dat je Lesbisch bent of zo? Of verliefd op Cindy?
Dacht 't ook niet.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:47 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dan is er toch geen misverstand
Of vergis ik me nu?
binnen een jaar zijn er toch wel weer wereldbeker wedstrijden in Heerenveenquote:Op maandag 12 februari 2007 15:58 schreef Mirri het volgende:
Ik wil het niet over haar hebben, want ik ben gewoon heel verdrietig, ok.
Ik heb afscheid moeten nemen, ze zit nu in Calgary en dus zie ik haar een jaar niet.
En Berlijn, Inzell, Collalbo.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
binnen een jaar zijn er toch wel weer wereldbeker wedstrijden in Heerenveen
Ja ok, maar het is sowieso pas volgend seizoen. Dit seizoen is alles in SLC of Calgary, waar ze aan meedoet dan.quote:
Van de zomer in Canada op vakantie gaanquote:Op maandag 12 februari 2007 16:10 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja ok, maar het is sowieso pas volgend seizoen. Dit seizoen is alles in SLC of Calgary, waar ze aan meedoet dan.
Neequote:Op maandag 12 februari 2007 16:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Van de zomer in Canada op vakantie gaan
quote:Op maandag 12 februari 2007 16:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik moet trouwens ook maar topschaatser worden, want ik ben heel goed in bier drinken na afloop.
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:35 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja nou ja..Paulien zat te zoenen met een fan, en ze kon echt wel beter krijgen![]()
Schaatsen zonder intriges en onderlinge relaties is ondenkbaar.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:03 schreef pfaf het volgende:
Ben ik in het Goede Tijden Slechte Tijden topic?
Nou, lucky you.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:44 schreef Remzz het volgende:
Toevallig trouwens enigste e-mail adres dat ik van een schaatser heb is van Beorn
Annamarie was met ene Simon aan het kunstschaatsen vrijdagavond, toch SJ?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:28 schreef MiLalaa het volgende:
ha die Mirrije bent lekker tekeer gegaan.
Was Annamarie Thomas er ook?
Of Maren?
Tsja. Die man staat daar ook gewoon zijn werk te doen.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:53 schreef Mirri het volgende:
Oja, ik was getuige van een woedeuitbarsting van Erben tegen een security van Thialf![]()
Dat was omdat die kerel Emiel, de vriend van Marja Vis, er niet door liet![]()
"Je bent een held, jongen" zei Erben. Ik dacht echt dat Erben een knal ging uitdelen, zeker nadat die security zei: "Ik hoef niet te vertellen wat jij bent."
Volgens mij bedoelde hij daarmee dat Erben een driftkikker is, want hij heeft weleens een security in zn gezicht geslagen omdat ie zelf niet doorgelaten werd.
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Schaatsen zonder intriges en onderlinge relaties is ondenkbaar.
Jij ook alquote:Op maandag 12 februari 2007 19:14 schreef snellejelle het volgende:
Ik ga volgende keer met Mirri mee![]()
Gezellig!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:14 schreef snellejelle het volgende:
Ik ga volgende keer met Mirri mee![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |