WK is toch nergens voor nodig.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je gaat mee karten?
of bedoel je tijdens een ander toernooi?
Paulien was al leuk toen ze nog junior was.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:30 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik denk dat jij Paulien wel leuk vindt.
Ik denk dat iedereen Paulien leuk vindt. Want ze is leuk![]()
Serieus? Strijdend om dezelfde vrouw?quote:Op maandag 12 februari 2007 18:19 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Op het schaatsforum is het topic daarover ook erg populair. En bij marathonschaatsen zie je het zelfs in de koers terugkomen.
Nou, ik ben wel eens eerder op een schaatsfeestje geweest, maar toen dronken de aanwezigen bijna niet en voelde ik bijna gene dat ik met een paar vrienden wel flink bier bestelde. Dus misschien is dat het verschil tussen amateurs en profs (als Hedrick) die wel gewoon doordrinken.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:28 schreef rubbereend het volgende:
volgende keer kan Mirri een excursie houden met iedereen hieren iedereen heeft een ander doel
Mannen en vrouwen die elkaar niet in de weg rijden omdat ze teveel met erlkaar verwant zijn.quote:Op maandag 12 februari 2007 23:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Serieus? Strijdend om dezelfde vrouw?
Heb je namen..
en ben jij sinds de vriend van Sven weer ont-lesbischt?quote:
ja het wordt nu wel heel erg waardeloosquote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:04 schreef Wombcat het volgende:
Dit topic mag zo langzamerhand wel naar R&P
Ja, heb er een stukje van gezien.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:08 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja het wordt nu wel heel erg waardeloos![]()
Iemand Sven & Ireen nog gezien bij Paul & Witteman? Ik ben het vergeten
Mijn trainer vertelde dat ie gebeld was om langs te komen als Svenfan, maar die kon niet want die moest gisteravond gewoon les geven.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:08 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Ja inderdaad, of ONZ.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:04 schreef Wombcat het volgende:
Dit topic mag zo langzamerhand wel naar R&P
ja was leukquote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:08 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Ik ben biquote:Op dinsdag 13 februari 2007 07:09 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
en ben jij sinds de vriend van Sven weer ont-lesbischt?
Arne Dankers is leukals ie niet in schaatsoutfit is
Die heb je wel erg nagescherpt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:30 schreef Casemodders het volgende:
[crossposte]
Hallo allemaal,
De nederlanders waren natuurlijk top en wat een sfeer daaro in Heerenveen! volgend jaar zeker weer naar zulke grote evenementen! Hier alvast 1 voorproefje van een foto die ik gemaakt heb afgelopen weekeind!
[afbeelding]
Heb er heel wat gemaakt dus de rest zal ik later plaatsen!
Ben benieuwd naar jullie reacties!
[/crossposte]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |