quote:Op maandag 12 februari 2007 19:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
thanks but no thanks... dan geef mij maar Even Wetten.....
Liever Anni dan Claudiaquote:
Ik google haar even, en ben geschokt, is dat haar nou! Dat meisje zag ik de hele tijd rondlopen in dsb kleding, en ik dacht: is dat nu een schaatster ofzo? Ze ziet eruit als 15.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik zou 't leuker vinden als ze vriendinnen met Maria Lamb was bijvoorbeeld
Ik vond 'r d'r best leuk uitzienquote:Op maandag 12 februari 2007 19:35 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik google haar even, en ben geschokt, is dat haar nou! Dat meisje zag ik de hele tijd rondlopen in dsb kleding, en ik dacht: is dat nu een schaatster ofzo? Ze ziet eruit als 15.![]()
don't mess with Friesingerquote:Op maandag 12 februari 2007 19:34 schreef Falco het volgende:
[..]
Whehe bizar. Claudia lijkt me best wel een vileine bitch, alhoewel ik haar wel veel meer mag dan bijvoorbeeld een Niemann of een Friesinger
.
Waarom ben je ineens homo dan?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
thanks but no thanks... dan geef mij maar Even Wetten.....
Eh, dat was ik volgens mij al een tijdje maar durf er nu pas mondjesmaat aan toe te gevenquote:
Is m dat ook?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zie je wel dat arne leuk is voor jou
maar valt ie uberhaupt op mannen? Da's natuurlijk wel een vereistequote:Op maandag 12 februari 2007 19:38 schreef Mirri het volgende:
Ik wou net zeggen, dat is Wetten niet. Dankers heeft ook het voordeel dat hij Nederlands spreekt.![]()
liever niet neequote:
Heia Mirri!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:39 schreef Mirri het volgende:
Hey SJ, wist je al dat Maren gedag tegen me zei, in het Noors.![]()
Daar is het WK nietquote:Op maandag 12 februari 2007 19:47 schreef Bruce117 het volgende:
Gaat druk worden volgend jaar in Heerenveen
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:38 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
Even Wetten is toch leuker
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |