Tsja. Die man staat daar ook gewoon zijn werk te doen.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:53 schreef Mirri het volgende:
Oja, ik was getuige van een woedeuitbarsting van Erben tegen een security van Thialf![]()
Dat was omdat die kerel Emiel, de vriend van Marja Vis, er niet door liet![]()
"Je bent een held, jongen" zei Erben. Ik dacht echt dat Erben een knal ging uitdelen, zeker nadat die security zei: "Ik hoef niet te vertellen wat jij bent."
Volgens mij bedoelde hij daarmee dat Erben een driftkikker is, want hij heeft weleens een security in zn gezicht geslagen omdat ie zelf niet doorgelaten werd.
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Schaatsen zonder intriges en onderlinge relaties is ondenkbaar.
Jij ook alquote:Op maandag 12 februari 2007 19:14 schreef snellejelle het volgende:
Ik ga volgende keer met Mirri mee![]()
Gezellig!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:14 schreef snellejelle het volgende:
Ik ga volgende keer met Mirri mee![]()
Laten we er een schaatsmeet houden na een wbwedstrijd volgend jaar. Helemaal compleet, met schaatsers en alquote:Op maandag 12 februari 2007 19:26 schreef rubbereend het volgende:
ik wil ook mee, iig naar Bak naar afloop
Ik denk dat jij Paulien wel leuk vindt.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:27 schreef TheVulture het volgende:
Mag ik de volgende keer mee Mirri
Misschien is er nog een leuke schaatser voor mij over
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:29 schreef Mirri het volgende:
[..]
Laten we er een schaatsmeet houden na een wbwedstrijd volgend jaar. Helemaal compleet, met schaatsers en al![]()
ik denk dat TV dat niet vindt..... hij valt eerder op Arne Dankers denk ikquote:Op maandag 12 februari 2007 19:30 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik denk dat jij Paulien wel leuk vindt.
Ik denk dat iedereen Paulien leuk vindt. Want ze is leuk![]()
Je weet dat ik tegenwoordig meer van de mannen ben hequote:Op maandag 12 februari 2007 19:30 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik denk dat jij Paulien wel leuk vindt.
Ik denk dat iedereen Paulien leuk vindt. Want ze is leuk![]()
foto?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik denk dat TV dat niet vindt..... hij valt eerder op Arne Dankers denk ik
en dat is erg want?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:31 schreef snellejelle het volgende:
Maren is trouwens vriendinnen met Claudia volgens mij...
quote:
Ja klopt, is niets mis mee toch? Claudia Pechstein is best tof.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:31 schreef snellejelle het volgende:
Whehe bizar. Claudia lijkt me best wel een vileine bitchquote:Op maandag 12 februari 2007 19:31 schreef snellejelle het volgende:
thanks but no thanks... dan geef mij maar Even Wettenquote:
liever Claudia dan Anniquote:Op maandag 12 februari 2007 19:33 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja klopt, is niets mis mee toch? Claudia Pechstein is best tof.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |