Dat zou me echt heel erg verbazen.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:31 schreef Bruce117 het volgende:
We zijn nu allemaal wel heel blij, en terecht, met de mooie prestaties van dit weekend, maar wat nu als er volgend jaar of over een paar jaar aan het licht komt dat de hele ploeg van Kemkers aan de doping zit.
Wil er eigenlijk niet aan denken.
Iddquote:Op zondag 11 februari 2007 17:42 schreef Ambrosius het volgende:
Mooi dat ze ook Kemkers niet vergeten.
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
Rubereend kan het wellicht veranderen![]()
Leuk is dat ja.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Kan zo'n stom nietszeggend interview niet erna of zo? Man o man
Omdat er 2 paarden zijnquote:Op zondag 11 februari 2007 17:47 schreef sturky100 het volgende:
waarom niet in één koets?
mooi hèquote:
Je denkt toch niet serieus dat ik daar naar kijk, heb wel veel beters te doen (leukers ook)quote:Op zondag 11 februari 2007 17:40 schreef wdn het volgende:
Het is pas voorbij NA de rit met de paarden.
Dus zeik maar fijn een eind op
Ga dan gewoon weg en laat je nutteloze posts hier achterwegequote:Op zondag 11 februari 2007 17:51 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat ik daar naar kijk, heb wel veel beters te doen (leukers ook)
Een beetje zeuren op FOK! jaquote:Op zondag 11 februari 2007 17:51 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat ik daar naar kijk, heb wel veel beters te doen (leukers ook)
Blijf dan weg hier. Sfeerverpesters zijn nog erger dan bobo'squote:Op zondag 11 februari 2007 17:51 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |