Denk dat dat net te dol is. Eerder 6.02, 6.03 of 6.04.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:25 schreef wdn het volgende:
Onder de 6:00 voor Swen op de 5 voorspelde Bart net (moeten we onthouden)
Veldkamp is altijd gekquote:Op zondag 11 februari 2007 17:24 schreef Ambrosius het volgende:
Wát, onder de zes minuten op de 5k in SLC. Bart is gek.
Erben is topquote:Op zondag 11 februari 2007 17:26 schreef golfer het volgende:
Klasse, die reactie van Wennemars: Sven is de man.![]()
Ja, maar Erben is ook de man.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:26 schreef golfer het volgende:
Klasse, die reactie van Wennemars: Sven is de man.![]()
Helemaal mee eensquote:
Je weet nooit wat het oplevert he.... treedt ie toch in de zaadsporen van Postma, Ritsma en Veldkampquote:Op zondag 11 februari 2007 17:28 schreef Jasza het volgende:
Verheijen springt maar gelijk achter Anni aan
Heeft Ritsma haar ookal gehad?quote:Op zondag 11 februari 2007 17:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je weet nooit wat het oplevert he.... treedt ie toch in de zaadsporen van Postma, Ritsma en Veldkamp
quote:
quote:
ik kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen als je die puurheid van Kemkers, Wust en Kramer ziet... maar zo ja dan zou ik gruwelijk balen... maar ik denk dat de schaatsport/trainingsschema's steeds verder evolueert en de atleten ook steeds meer tegen de grens aanrijden...quote:Op zondag 11 februari 2007 17:31 schreef Bruce117 het volgende:
We zijn nu allemaal wel heel blij, en terecht, met de mooie prestaties van dit weekend, maar wat nu als er volgend jaar of over een paar jaar aan het licht komt dat de hele ploeg van Kemkers aan de doping zit.
Wil er eigenlijk niet aan denken.
Het blijft een schatjequote:
Niet van die rare dingen bedenkenquote:Op zondag 11 februari 2007 17:31 schreef Bruce117 het volgende:
We zijn nu allemaal wel heel blij, en terecht, met de mooie prestaties van dit weekend, maar wat nu als er volgend jaar of over een paar jaar aan het licht komt dat de hele ploeg van Kemkers aan de doping zit.
Wil er eigenlijk niet aan denken.
Ik ook niet, maar er zijn wel meer rare dingen gebeurd in de sport.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen als je die puurheid van Kemkers, Wust en Kramer ziet... maar zo ja dan zou ik gruwelijk balen... maar ik denk dat de schaatsport/trainingsschema's steeds verder evolueert en de atleten ook steeds meer tegen de grens aanrijden...
het zou een quote van bouwvakster Wust kunnen zijnquote:
Dan hang ik ze persoonlijk opquote:Op zondag 11 februari 2007 17:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen als je die puurheid van Kemkers, Wust en Kramer ziet... maar zo ja dan zou ik gruwelijk balen... maar ik denk dat de schaatsport/trainingsschema's steeds verder evolueert en de atleten ook steeds meer tegen de grens aanrijden...
da's waarquote:Op zondag 11 februari 2007 17:34 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar er zijn wel meer rare dingen gebeurd in de sport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |