drolquote:Op zondag 11 februari 2007 17:40 schreef TeChNo2 het volgende:
Hoera, het is voorbij, gefeliciteerd en nu kappen er over...
bijna alles is mooier dan die onzinquote:Op zondag 11 februari 2007 17:59 schreef MaLo het volgende:
Dit is toch wel zoveel mooier dan Sterren dansen op het ijs
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:59 schreef MaLo het volgende:
Dit is toch wel zoveel mooier dan Sterren dansen op het ijs
Ik vond Arend Langenberg wel koelquote:Op zondag 11 februari 2007 18:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bijna alles is mooier dan die onzin
En dat mis ik dus weer, ik kijk nu naar Blues Cluesquote:
Vind ik ook. Hij heeft zichzelf meer dan bewezen vandaag, hij en Sven staken op de 10 km met kop en schouders boven de rest van het veld uit.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:28 schreef Remzz het volgende:
Ow ja en het zou echt belachelijk zijn als Verheijen volgende week in Erfurt nog een 10 kilometer moet gaan rijden.
en mart, die bijna z'n opa is, komt met die moralistiche vragen, schitterend. Na, het EK had ie ook een paar van die vragenquote:Op zondag 11 februari 2007 18:10 schreef Bruce117 het volgende:
Sven met een bril met een gouden montuur.
En glunderen dat hij dat doet
Daar was Mart inderdaad niet slim bezigquote:Op zondag 11 februari 2007 18:24 schreef Bruce117 het volgende:
"Als je wint heb je vrienden".
Beetje domme opmerking van Mart, zeker als ze juist de familie hebben laten zien.
Dat zijn nou net de mensen waarvoor dat winnen niet uitmaakt om vrienden te zijn.
Verder is "Als je wint heb je vrienden" natuurlijk wel ubercool
prachitg jequote:
psst MiLalaa... het is 12.50 en onder de 12.30quote:Op zondag 11 februari 2007 19:29 schreef MiLalaa het volgende:
Wat een superstoer WK.
Toen Ervik 13.08 reed, zei ik Sven gaat onder de 13.00. Toen onder het WR, en toen werd het gewoon onder de 13.50.Wanneer zitten we onder de 13.30
![]()
Die papiertjes van KemkersVolgende keer maar een merkstift meenemen.
quote:Op zondag 11 februari 2007 19:31 schreef TheVulture het volgende:
psst MiLalaa... het is 12.50 en onder de 12.30
Sensatie, is dat een nieuw drankje?quote:Op zondag 11 februari 2007 19:32 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
![]()
shit
komt door de sensatie, daar hou ik het maar op
Een deel Ireen, een deel Sven en afmaken met een scheutje Erben, geserveerd op een bedje van Kemkers.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sensatie, is dat een nieuw drankje?
quote:Op zondag 11 februari 2007 19:38 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Een deel Ireen, een deel Sven en afmaken met een scheutje Erben, geserveerd op een bedje van Kempkers.
je was je broer vergeten mee te nemenquote:Op zondag 11 februari 2007 20:23 schreef snellejelle het volgende:
Nou, deze teletoeter is weer thuis
Het was een niet onaardig weekend, volgens jaar weer
dan wel graag zitplaatsen zonder irritante boeren...
zonder broer was 't leukerquote:Op zondag 11 februari 2007 20:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je was je broer vergeten mee te nemen
Maren nog gezien/gesproken/geneukt?
mag ik uit die smiley opmaken dat het wel is gelukt maar dat het tegenvielquote:Op zondag 11 februari 2007 20:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zonder broer was 't leuker
ja/nee/
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
mag ik uit die smiley opmaken dat het wel is gelukt maar dat het tegenviel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |