Zat mongolen die dat doen, ook bij regionale wedstrijden. Heeft te maken met de moderne digitale camera's met brakke lenzen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:28 schreef MiLalaa het volgende:
en welke mongool flitst er nou bij de start. Zie je wel, alleen maar debielen in Thialf
Snellejelle en Mirri zullen je dankbaar zijn om die opmerkingquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:28 schreef MiLalaa het volgende:
en welke mongool flitst er nou bij de start. Zie je wel, alleen maar debielen in Thialf
zo dacht ik ook jaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:30 schreef MiLalaa het volgende:
nou het ergste gedeelte van het toernooi zit erop. Pffew
Precies!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:30 schreef MiLalaa het volgende:
nu heb ik echt heeel veel zin in de 5kquote:
Ja he! Ik zit ook telkens te denken aan allerlei rampscenario's als misslagen, verkeerd kruisen, vallen in de bocht en valse startenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:30 schreef MiLalaa het volgende:
het is dat je een eindje weg woontquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:32 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nu heb ik echt heeel veel zin in de 5kgezellig, knus, drankje, hoppa
Te veel naar Mart geluisterdquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:29 schreef MiLalaa het volgende:
het was een sriller volgens Snoeks
Snoeks is een zak.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:29 schreef MiLalaa het volgende:
het was een sriller volgens Snoeks
Onzin, Kramer had ruim over en zoiets ga je niet doen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:32 schreef Knipoogje het volgende:
Volgens mij hield Wennemars een beetje in zodat hij indirect niet Kramer diskwalificeerde of hem dwong om zwaar in te houden.
Yep.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:30 schreef MiLalaa het volgende:
bij de dames ben ik daar minder zenuwachtig voor. Anni, Wust en Klassen komen toch wat zekerder/stabieler op me overquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:34 schreef Bruce117 het volgende:
Yep.
Absoluut het meest zenuwslopende aan een allround toernooi.
Nu nog even bij de vrouwen en dan is dat korte werk tenminste gedaan.
35.20 had ik niet verwacht dat-ie dat zou rijden..maar een 35.5 had ik toch wel gedacht eigenlijkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:33 schreef Ericr het volgende:
Ach voor Wennemars is het een mooie belevenis, WK rijden in Nederland. Voor het podium meedoen had hij een 35:20 moeten rijden of zo.
Plus dat de flitser zich daar meestal weer automatisch aanzet, erg irritant.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:29 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Zat mongolen die dat doen, ook bij regionale wedstrijden. Heeft te maken met de moderne digitale camera's met brakke lenzen.
Dat wel ja, maar die drie en sablikova moeten ook wel ongeschonden uit de strijd komen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:35 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
bij de dames ben ik daar minder zenuwachtig voor. Anni, Wust en Klassen komen toch wat zekerder/stabieler op me over
Onzin.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:37 schreef Remzz het volgende:
Ja hoor de NOS kan weer cashen met z'n WK, na elke rit/dweilpauze reclame vind ik zo belachelijk 5 jaar geleden was er gewoon uitzending van 12 tot 6 zonder reclame
Vond de tijd van Wennemars ook wat tegenvallen, haad wel 35.4-35.5 verwacht. Dan had 'ie nog meegedaan voor het podium misschien.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:36 schreef Hankster het volgende:
[..]
35.20 had ik niet verwacht dat-ie dat zou rijden..maar een 35.5 had ik toch wel gedacht eigenlijk
had die mss gereden als het niet eerst vals wasquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:36 schreef Hankster het volgende:
[..]
35.20 had ik niet verwacht dat-ie dat zou rijden..maar een 35.5 had ik toch wel gedacht eigenlijk
Vergeet Davis niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:37 schreef Hankster het volgende:
[..]
dus dat wordt dus wéér de leiding pakken op de eerste dag
Heeft ie toch weer een WK gehaald.quote:
iddquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Plus dat de flitser zich daar meestal weer automatisch aanzet, erg irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |